2009-02-09, 20:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Har för mig att wanda startade HGR för ganska länge sen och stål (som det egentligen ska vara) gick med för inte så länge sen men kör hårt på sin sak. Ang. andra medlemmar så har jag inte så stor koll.
Är Wanda fortfarande medlem i CPS/ESH?
2009-02-09, 21:58
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Om man är kung så kan man köpa sig en LED-ficklampa och byta ut de vita lysdioderna mot IR-dioder... Bara man inte glömmer ficklampan igång, för du ser inte ljuset hehe
är det sådana som tar kol på kameror i amerikanska action filmer? i så fall vore det ju inte helt fel.
Edit: Nja, kanske inte ... ?
Senast redigerad av satur 2009-02-09 kl. 22:00.
2009-02-09, 22:33
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
är det sådana som tar kol på kameror i amerikanska action filmer? i så fall vore det ju inte helt fel.
Edit: Nja, kanske inte ... ?
Nej, med en sådan konstruktion kan du lysa upp i mörkret så bara din kamera ser. I dina ögon är lampan släckt, men igenom kameran ser det ut som om du lyser med en vanlig ficklampa. Clas Ohlson har en LED-lampa för 29:- eller något sånt där, värt att testa med. IR-dioder finns på kjello och elfa
2009-02-09, 22:52
Medlem
Citat:
Nej, med en sådan konstruktion kan du lysa upp i mörkret så bara din kamera ser. I dina ögon är lampan släckt, men igenom kameran ser det ut som om du lyser med en vanlig ficklampa. Clas Ohlson har en LED-lampa för 29:- eller något sånt där, värt att testa med. IR-dioder finns på kjello och elfa

Kan man fixa den lösningen till vilken kamera som helst?

Isåfall är det ju helt klart värt ett försök.
2009-02-09, 23:20
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Kan man fixa den lösningen till vilken kamera som helst?

Isåfall är det ju helt klart värt ett försök.
Jo, du kan börja med att zappa med fjärrkontrollen till TV:n rakt in i din digitala kamera medan du tittar i displayen... Då fattar du vad jag menar Fjärrkontrollen har IR-diod
2009-02-09, 23:22
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Jo, du kan börja med att zappa med fjärrkontrollen till TV:n rakt in i din digitala kamera medan du tittar i displayen... Då fattar du vad jag menar Fjärrkontrollen har IR-diod

Man lär sig något nytt varje dag.
2009-02-10, 00:00
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
jag ser ingen anledning varför han inte skulle ? allvarligt jag vet inte förlåt
2009-02-10, 01:41
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Cps signar han offta med men esh har i
jag ingen aning .
2009-02-10, 03:55
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Cps signar han offta med men esh har i
jag ingen aning .
ESh är han också med i, jag var osäker på CPS de var de.
2009-02-10, 03:56
Medlem
crewmatess avatar
Han är med i båda, senast jag kollade iaf. God natt!
2009-02-10, 04:08
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Det är väl fan inge fel med OCB? Dom kör jävligt mycket mer än de toys som sitter här gör.
Kör eller körde? Återstår ju också att se hur dom klarar sig med färre members. Man kan inte ta några på allvar som lägger upp såna roliga videoklipp på internet som dom gör (inte bara MBK utan även 'röj' videos från en mer nutida tidsperiod) Och nej jag är inte avundsjuk och det kanske var ett onödigt inlägg men som Beppe Wolger skulle sagt,
'Det kittlar dödsskönt i kistan'

Det beror på vilka du menar, om vi ändå ska dra alla över en kant så måste jag säga att alla på flashback suger, och (återigen) nej det finns inga duktiga.
2009-02-10, 05:27
Medlem
Jaaaas avatar
Fast det är ju aryan som lägger upp diverse skojjiga klipp faaast du kanske snacka om hba .

Han tillhörde iof inte den aktiva delen pga miss**** .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in