2009-02-09, 02:10
Medlem
Zicks avatar
Vilka är OCB och HBA? Och varför detta hatet?
2009-02-09, 09:59
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
(kommer inte ihåg namn nu)Vad är det för crew wanda och stlal reppat en massor i sthlm på senare tid , är det nytt å har de några andra medlemar ?

Tror du tänker på HGR som kört hårt senaste tiden.. Oxus och Pr Folk från gröna målar med dom..
2009-02-09, 11:42
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Vilka är OCB och HBA? Och varför detta hatet?

HBA gjorde ju filmen mini blue line kings. Tror det var därifrån dem fick sitt hat-fame.. OCB förstår jag fortfarande inte varför folk hatar dem. OCB består iallafall utav Kolik,Böna,Bmore och Fikus!
2009-02-09, 12:25
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
HBA gjorde ju filmen mini blue line kings. Tror det var därifrån dem fick sitt hat-fame.. OCB förstår jag fortfarande inte varför folk hatar dem. OCB består iallafall utav Kolik,Böna,Bmore och Fikus!
Okej, har sett den. Några tioåringar som bombar osv.

Men det är väl ingen anledning att hata dom? Vi har ju alla vart toys och barn? En vacker dag kommer dom nog stå över oss alla.
2009-02-09, 14:53
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Okej, har sett den. Några tioåringar som bombar osv.

Men det är väl ingen anledning att hata dom? Vi har ju alla vart toys och barn? En vacker dag kommer dom nog stå över oss alla.

Ju mer man kör desto bättre blir man, på internet får man ingen vidare can control iaf..
2009-02-09, 18:37
Medlem
Jaaaas avatar
Iof kör de i hba typ inget längre ..

Ja det var HGR jag menade ,frågor kvarstår .
2009-02-09, 18:41
Medlem
Citat:
Iof kör de i hba typ inget längre ..

Ja det var HGR jag menade ,frågor kvarstår .
Vad vill du veta om dom?
2009-02-09, 18:49
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Vad vill du veta om dom?

Skrev det åvan , alltså är det nystartat och är det några andra med ?
2009-02-09, 19:08
Medlem
Citat:
Skrev det åvan , alltså är det nystartat och är det några andra med ?
Har för mig att wanda startade HGR för ganska länge sen och stål (som det egentligen ska vara) gick med för inte så länge sen men kör hårt på sin sak. Ang. andra medlemmar så har jag inte så stor koll.
2009-02-09, 19:52
Bannlyst
Finns det inte graffitikurser eller något liknande i stockholm? Skulle vara skojj .
2009-02-09, 20:07
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Vilken kamera är bäst om man vill filma graffiti i mörker? Vad brukar andvändas i filmer osv? Har börjat kolla runt lite efter en. Kanske inte bästa tråden, men jag testar
Kolla efter en kamera med låg lux, och sen underlättar det om du kanske köper antingen en lampa för videokamera, är väl kanske lite knasigt kanske att lisa upp hela väggen med spotlight när man lirar, eller att du skaffar en kamera med nightvision alá IR.
2009-02-09, 20:21
Medlem
teknosolvs avatar
Om man är kung så kan man köpa sig en LED-ficklampa och byta ut de vita lysdioderna mot IR-dioder... Bara man inte glömmer ficklampan igång, för du ser inte ljuset hehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in