2009-02-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
Kör eller körde? Återstår ju också att se hur dom klarar sig med färre members. Man kan inte ta några på allvar som lägger upp såna roliga videoklipp på internet som dom gör (inte bara MBK utan även 'röj' videos från en mer nutida tidsperiod) Och nej jag är inte avundsjuk och det kanske var ett onödigt inlägg men som Beppe Wolger skulle sagt,
'Det kittlar dödsskönt i kistan'

Det beror på vilka du menar, om vi ändå ska dra alla över en kant så måste jag säga att alla på flashback suger, och (återigen) nej det finns inga duktiga.
Nu när Ben hänger mycket med OCB så tycker jag att det börjar dyka upp lite bättre pieces här och där, iallafall vad jag har märkt. Fast dom har även minskat på kvantitets fronten, men så får jag intrycket att OCB föredrar kvantitet för kvalitet. Så visst dom har blivit inaktivare men tycker fortfarande inte att folk borde sitta och kolla dem för toys o.s.v (säger inte att du gjort det nu).

Sen att alla flashbackare suger måste jag nog instämma på, med vissa undantag.
2009-02-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Nu när Ben hänger mycket med OCB så tycker jag att det börjar dyka upp lite bättre pieces här och där, iallafall vad jag har märkt. Fast dom har även minskat på kvantitets fronten, men så får jag intrycket att OCB föredrar kvantitet för kvalitet. Så visst dom har blivit inaktivare men tycker fortfarande inte att folk borde sitta och kolla dem för toys o.s.v (säger inte att du gjort det nu).

Sen att alla flashbackare suger måste jag nog instämma på, med vissa undantag.

vet inte om ja kan hålla med dig till 100% åk förbi 'mer färg åt folket' väggen i bromma å titta
2009-02-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Jo, du kan börja med att zappa med fjärrkontrollen till TV:n rakt in i din digitala kamera medan du tittar i displayen... Då fattar du vad jag menar Fjärrkontrollen har IR-diod

Fasen vad grymt. Har jag aldrig tänkt på! Måste testa det här..

Skulle det funka med en sån här liten lampa? http://www.kjell.com/content/media/images/items/63438.jpg

Den har tydligen dubbelhäftande tejp, vilket gör att jag kan fästa den på själva kameran. Frågan är hur stort område den lilla lampan kommer klara av att "lysa upp".
2009-02-10, 15:18
Medlem
Zicks avatar
Inga som vet vilka BTL är?
2009-02-10, 16:13
Medlem
Casio RZ-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Inga som vet vilka BTL är?

Breaking The Law/ Born To Lose.
2009-02-10, 16:24
Medlem
lockbetets avatar
Vilka är med i BST. Förutom ABC123 då.
Senast redigerad av lockbetet 2009-02-10 kl. 16:38.
2009-02-10, 17:24
Bannlyst
FGH789, CDE456, MNO131415 och RST181920 samt några till. Ni andra kan nog fylla i resten.
2009-02-10, 17:41
Medlem
klabbens avatar
Jag har ju hållit på att skissa ett tag nu och har kikat runt lite på guider angående letters idag och när man kollar så bygger de upp sina letters med "pinnar" och sedan suddar de lite här och var och ändrar formen på "pinnarna".
Såhär har jag aldrig gjort jag bara ritar på. Så jag undrar hur ni gör?
Ritar ni upp blocks och sedan utgår från dem eller ritar ni bara på?
Jag vill ju lära mig det sättet som är bäst i längden så undrar om ni tycker jag ska börja med att rita mina letters på det sättet med?
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/showthread.php?t=2185

Där ser ni hur jag menar.
Själv tycker jag det verkar krångligt men det kanske är bättre om man ger det lite tid..
Hoppas någon orkar svara för jag vill ju lära mig.
2009-02-10, 17:54
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Fasen vad grymt. Har jag aldrig tänkt på! Måste testa det här..

Skulle det funka med en sån här liten lampa? http://www.kjell.com/content/media/images/items/63438.jpg

Den har tydligen dubbelhäftande tejp, vilket gör att jag kan fästa den på själva kameran. Frågan är hur stort område den lilla lampan kommer klara av att "lysa upp".
Visst funkar det, men som du sa så kommer nog inte den lilla lampan lysa upp så mycket, tyvärr.
2009-02-10, 17:56
Medlem
nån som vet om IROK fortfarande kör nåt?
2009-02-10, 18:00
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klabben
Jag har ju hållit på att skissa ett tag nu och har kikat runt lite på guider angående letters idag och när man kollar så bygger de upp sina letters med "pinnar" och sedan suddar de lite här och var och ändrar formen på "pinnarna".
Såhär har jag aldrig gjort jag bara ritar på. Så jag undrar hur ni gör?
Ritar ni upp blocks och sedan utgår från dem eller ritar ni bara på?
Jag vill ju lära mig det sättet som är bäst i längden så undrar om ni tycker jag ska börja med att rita mina letters på det sättet med?
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/showthread.php?t=2185

Där ser ni hur jag menar.
Själv tycker jag det verkar krångligt men det kanske är bättre om man ger det lite tid..
Hoppas någon orkar svara för jag vill ju lära mig.
kolla i toytråden på bombingscience, där är det många som visar skisser uppbyggda av block!
Senast redigerad av faixer 2009-02-10 kl. 18:57.
2009-02-10, 18:05
Bannlyst
Han har inte kört något på flera flera år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in