2009-01-24, 21:07
Medlem
nån som vet vilka medlemmar det är med i GFC förutom Nove? (sthlm).
2009-01-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
No Fucking Class

Består utav, vad jag vet, Cyclone, Reson, Weston, Cosmoe och nyförvärvningen Chicos. Fyll gärna på om jag missat nån.

På tal om de.. såg den här påväg till danmark, kmr inte ihåg vilken stad dock!

http://img407.imageshack.us/img407/7421/dsc6261oe9.jpg
2009-01-25, 00:10
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsarN
Tjena! Jag undrar om det är nån här i vårt långa land som skriver ZION?

Sen undrar jag också om det finns nått crew som heter MBC?

Har varit med i ett crew som hette MBC men det la ner förra hösten
2009-01-25, 00:54
Medlem
erkiyeehs avatar
öh, halvlagliga väggar i stockholm ? vinsta vet jag, men kodak e typ toalt igenbommat nu, har hört om en polare som försökt ta sig in helt utan resultat..? kan någon grov jävel dra dit o elda upp en dörr elr ngt ?
2009-01-25, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erkiyeeh
öh, halvlagliga väggar i stockholm ? vinsta vet jag, men kodak e typ toalt igenbommat nu, har hört om en polare som försökt ta sig in helt utan resultat..? kan någon grov jävel dra dit o elda upp en dörr elr ngt ?

det är ju inte så svårt att ta sig in där? lite vilja å vaselin så ska du se det går bra, dock har ja hört lite illa rykten om att d ska bli en citygross lr nå liknande dära
2009-01-25, 12:25
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
det är ju inte så svårt att ta sig in där? lite vilja å vaselin så ska du se det går bra, dock har ja hört lite illa rykten om att d ska bli en citygross lr nå liknande dära

är det någon bevakning där?
2009-01-25, 12:29
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkiyeeh

Är ingen höjdare att diskutera fames över internet. Tänker du efter kommer du säkert på några anledningar varför.
2009-01-25, 12:44
Medlem
Bäver_s avatar
Jag tänker inte berätta vem det är men en målare från sthlm gick bort i veckan.

Dem som vet dem vet så dem som vet kan vara tysta för dem som inte vet behöver inte heller något veta.

Outare är horungar kom ihåg det.
2009-01-25, 13:26
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Dem som vet dem vet så dem som vet kan vara tysta för dem som inte vet behöver inte heller något veta.

Vad tillför du tråden med detta, Nu kommer det endast bli massa gissningar och möjligtvis outning av någon vetare..
2009-01-25, 13:42
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Vad tillför du tråden med detta, Nu kommer det endast bli massa gissningar och möjligtvis outning av någon vetare..

3 writers dog under 2008 och alla vart outade direkt av folk som aldrig ens träffat dem.

Jag tillförde detta till tråden nu eftersom jag INTE vill att folk ska börja droppa signaturer, dem som vet dem vet.
2009-01-25, 13:50
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Vila i fred Timo
2009-01-25, 14:13
Medlem
hehe123s avatar
Tjena! Jag har aldrig målat nu på vintern och undrar vid vilka temperaturer kannorna slutar fungera eller fuckar sig? Finns det nått trix man kan göra åt det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in