2008-11-20, 16:21
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartman
Hejsan.

Nu är det så att jag har målat ett tag men har ingen att måla med då jag tror att ingen av mina kompisar gör det. Jag undrade mest, hur kom ni i kontakt med ert nuvarandra crew? Hur hittade ni polare i ert område som målar?

Bor ute i Nacka och har sett att det är FHS som är störst här..

Alltså det är bara att leta och söka, det gav mig resultat, eller egentligen inte
Jag hittade de första som håller på med samma intresse som jag igenom att spitta en av deras målningar, de hade aningar om vem jag var och det ledde till att vi tog kontakt med varandra, det var ju måttligt trevligt de jag har crew med träffade jag igenom en Kompis Kompis som hängde med en Kompis Kompis osv, slutade med att vi hade ett ingående samtal utan byxor då de var dränkta i vit färg och skissande efter att vi gjort en piece, det var underbar kväll
2008-11-20, 19:55
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Han lär ju ha syftat på att det kan betyda olika saker?
Japp! en som hänger med i svängarna, sen är många från wufc med i sdk så det var lite conected iaf..
2008-11-20, 20:24
Medlem
FuckedUpHences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Europeiska SDKs namn står för Selling Dealing Killing, Selling drugs to Kids m.m.

Sen finns det ett kanadensiskt SDK vars namn står för Stomp Down Killaz och FuckedUpHence blandade ihop dessa.

Oj, blev lite fel där..
2008-11-20, 20:39
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
Alltså det är bara att leta och söka, det gav mig resultat, eller egentligen inte
Jag hittade de första som håller på med samma intresse som jag igenom att spitta en av deras målningar, de hade aningar om vem jag var och det ledde till att vi tog kontakt med varandra, det var ju måttligt trevligt de jag har crew med träffade jag igenom en Kompis Kompis som hängde med en Kompis Kompis osv, slutade med att vi hade ett ingående samtal utan byxor då de var dränkta i vit färg och skissande efter att vi gjort en piece, det var underbar kväll
mmm wunderbar, jag är inte med i något crew för tillfället men det är ju som sagt ganska svårt att hitta andra snubbar som man inte känner och starta crew med, när jag hade ett crew för några år sedan så var det också en kompis kompis som drog in mig.
2008-11-20, 20:43
Medlem
Den riktiga Dome

Bombade gröna linjen 86-88 nu spelar han bas i king daimond ..
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
Någon som sitter på bilder från när dome gick över blue?
Senast redigerad av ryche 2008-11-20 kl. 20:50.
2008-11-20, 21:19
Medlem
sTaRgHaNs avatar
Citat:
Europeiska SDKs namn står för Selling Dealing Killing, Selling drugs to Kids m.m.
Selling drougs 2 kids är det rätta.
2008-11-20, 21:20
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryche
Bombade gröna linjen 86-88 nu spelar han bas i king daimond ..

Verkar ju som om den nuvarande Dome lyckades ta över tagen ganska hårt.
2008-11-20, 21:22
Medlem
sTaRgHaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
hahah ja, så kan det gå
2008-11-20, 21:39
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTaRgHaN
Selling drougs 2 kids är det rätta.
Det står med där i mitt inlägg. Och Drugs stavas inte med O. Och det kan stå för flera saker.
2008-11-20, 22:02
Medlem
sTaRgHaNs avatar
Citat:
Det står med där i mitt inlägg. Och Drugs stavas inte med O. Och det kan stå för flera saker.
Det står på en utav deras paneler så antar att dem vet bäst?!
Och ty för Svenska lektionen, har varit sjuk så nu har jag tagit igen det jag har missat
Senast redigerad av sTaRgHaN 2008-11-20 kl. 22:09.
2008-11-20, 22:08
Medlem
sTaRgHaNs avatar
Citat:
Men du kan lika gärna har rätt i det du skriver.
2008-11-20, 22:51
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Och ty för Svenska lektionen, har varit sjuk så nu har jag tagit igen det jag har missat
De har signat massor med paneler med olikar saker som förkortat blir SDK. Och drugs är engelska inte svenska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in