2009-03-29, 23:24
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
norr om uppsala e norrland, söder om nynäshamn är skåne
och sverige är en förort till stockholm!

men OnT: jag sprang på glöm å chrome nån kväll när man va osynlig
(man blir ju det efter tillräckligt me öl, hade en polare för massa år sen som kröp igenom en vagn på tuben å bomba golv, aspackad i rusnings tid..)
men det vaga minne ja har av det så verkar han ha hunnit med mycket, asså ja har för mig att han ser ut som typ 20 eller iaf blir leggad varje gång på glasbanken

Såg han och otur i lule förra vintern tyvärr kommer jag inte ihåg hur han ser ut. Men visst är han ganska biff?
2009-03-29, 23:33
Medlem
tokiigs avatar
Ganska onödigt att snacka om hur folk ser ut.
2009-03-29, 23:41
Medlem
tinkones avatar
Du som gillade WLC här kan du se lite av dom. http://www.youtube.com/watch?v=GhJoJNMIEyc
2009-03-29, 23:43
Medlem
sant

Sant tokiig, det spelar inte så mycket roll om han är biff eller inte osv men ändå, uh uran? är han ny ? såg en ful throw up på gröna linjen i lördags, den gjordes i fredags
2009-03-30, 00:31
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Du som gillade WLC här kan du se lite av dom. http://www.youtube.com/watch?v=GhJoJNMIEyc

Vilka jävla lallare 2:00
2009-03-30, 11:28
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
korrekt, dom typ rika bor där.
de som e rika på riktigt bor på lidingö

Nej djursholm mannen
2009-03-30, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Nej djursholm mannen

det är ingen ö, trodde vi prata öar
2009-03-30, 16:20
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornish
Sant tokiig, det spelar inte så mycket roll om han är biff eller inte osv men ändå, uh uran? är han ny ? såg en ful throw up på gröna linjen i lördags, den gjordes i fredags
han är knappast ny ialf, hållit på sen sent nittiotal vad jag kan minnas ialf.
2009-03-30, 16:58
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Såg han och otur i lule förra vintern tyvärr kommer jag inte ihåg hur han ser ut. Men visst är han ganska biff?

Men jävla muppar...hur kan ni inte förstå det idiotiska i att sitta på ett öppet internetforum och lämna ut signalement på klottrare?!
2009-03-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_
hur farligt är det egentligen att andas in färg och ink varje dag utan munskydd? kanske dags o köpa ett?

det är att föredra!, finns exempel på folk som hostat blod efter ett par år... skilnaden på en vanlig damm-mask och en "gas"mask är att de senare innehåller aktivt kol och verkligen renar luften medan den tidigare bara tar bort det värsta.. har man tur kan man hitta gamla överskottsmasker för en billigare penning, annars så lönar det sig att jämföra priser, kan vara sjukt dyrt.
2009-03-31, 17:01
Medlem
art_s avatar
tackar för svaren!
2009-03-31, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av art_
hur farligt är det egentligen att andas in färg och ink varje dag utan munskydd? kanske dags o köpa ett?

Ähh va inte så färsk. Det är lugnt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in