2008-11-20, 22:51
Medlem
sTaRgHaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
De har signat massor med paneler med olikar saker som förkortat blir SDK. Och drugs är engelska inte svenska.
Du ser, helt off
2008-11-20, 22:54
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTaRgHaN
Du ser, helt off
Haha, ja. Helt Off, namnet på ett bra band för övrigt.
2008-11-21, 12:20
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryche
Bombade gröna linjen 86-88 nu spelar han bas i king daimond ..

Känns som att Göteborgs-Dome har gjort mer för att förtjäna namnet än någon som bombade i två år...
2008-11-21, 18:24
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Känns som att Göteborgs-Dome har gjort mer för att förtjäna namnet än någon som bombade i två år...

Sant,. äger göteborg..
2008-11-21, 20:26
Medlem
LarryKings avatar
haha går inte ens och jämföra "dome" på gröna bomba i 2år och Dome i götet har bombat hela staden i 20år så tror han är mer förtjänt namnet än någon annan
2008-11-21, 20:51
Medlem
CosMoes avatar
Sdh!?!?!

Kan någon själ berätta om crewet SDH (Säljer Din Hora). Dom bombade ganska hårt i Örnsköldsvik i sommras, hade en del polare som kände folk i SDH, dessvärre har jag tappat kontakten med dom.

Det som gör att jag är nyfiken är att Jag brukar se nya insidor på K-line kanske 3-4 ggr i månaden med SDH.
2008-11-21, 22:22
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe
Kan någon själ berätta om crewet SDH (Säljer Din Hora). Dom bombade ganska hårt i Örnsköldsvik i sommras, hade en del polare som kände folk i SDH, dessvärre har jag tappat kontakten med dom.

Det som gör att jag är nyfiken är att Jag brukar se nya insidor på K-line kanske 3-4 ggr i månaden med SDH.

De var ju här i Övik bara för nått tagsen igen. Körde ett arbets tåg med VVS
2008-11-21, 22:47
Medlem
CosMoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
De var ju här i Övik bara för nått tagsen igen. Körde ett arbets tåg med VVS

Jo, jag vet att dom målade mycket med varandra i sommras. mer info?
Senast redigerad av CosMoe 2008-11-21 kl. 22:50.
2008-11-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe

OT men fan vad jag är trött på crews som betyder sånna där idiotsaker. Det bara skriker 15 åriga kids som aldrig fått ligga om det.
2008-11-21, 23:17
Medlem
CosMoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
OT men fan vad jag är trött på crews som betyder sånna där idiotsaker. Det bara skriker 15 åriga kids som aldrig fått ligga om det.

Kan till viss del hålla med dig om det.

Men att dom skulle vara 15åriga snorisar som springer runt betvivlar jag starkt. Om det nu är samma crew i Övik som Sthlm. Det lilla jag sett från dem ser hyffsat ut, om någon sittter inne med bilder får ni gladeligen slänga upp dom också.
2008-11-22, 00:43
Medlem
tokiigs avatar
SDH som har kört i övik är ju helt okej. Dock har jag inget imot sånna crew namn, tycker att det är tråkigt när det blir för seriösa namn tex monsters of art.
2008-11-22, 01:02
Medlem
MACBiWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartman
Hejsan.

Nu är det så att jag har målat ett tag men har ingen att måla med då jag tror att ingen av mina kompisar gör det. Jag undrade mest, hur kom ni i kontakt med ert nuvarandra crew? Hur hittade ni polare i ert område som målar?

Bor ute i Nacka och har sett att det är FHS som är störst här..

Några polare hade hållt på ett tag, och så blev jag JÄVLIGT intresserad mitt i allt, och så sa dom att dom höll på , så vi har h00kat sen dess......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in