2008-07-23, 13:19
Medlem
Tjenare grabbar,, ja å polarna tänkte bomba tunnelbanan.. och vi undrar bara vart kamerorna sitter
2008-07-23, 13:44
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfpappan
Tjenare grabbar,, ja å polarna tänkte bomba tunnelbanan.. och vi undrar bara vart kamerorna sitter
Längst upp i taken vid höger och längst bort i väst 2.12M upp i luften, du får väl ta och kolla själv? geez
Edit: du är som min syster, en fet räka som väntar på att alla ska fixa det åt en och sedan ska man själv göra det roliga
Senast redigerad av satur 2008-07-23 kl. 13:46.
2008-07-23, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfpappan

svårt att räkna ut sånt själv?
2008-07-23, 14:15
Bannlyst
Pallar inte göra en ny tråd bara för det här.

Min ny squeezer är ganska konstig, jag kan köra en gång, sen funkar det inte längre. Måste plocka av udden och rengöra för att den ska funka nästa gång.
Detta är jävligt jobbigt och borde gå att fixa på något sätt. Sticka massa småhål i udden med en nål har jag tänkt på men då kommer jag inte kunna ha skiten upp-och-ner.

Några förslag?
2008-07-23, 14:31
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÖP!
Pallar inte göra en ny tråd bara för det här.

Min ny squeezer är ganska konstig, jag kan köra en gång, sen funkar det inte längre. Måste plocka av udden och rengöra för att den ska funka nästa gång.
Detta är jävligt jobbigt och borde gå att fixa på något sätt. Sticka massa småhål i udden med en nål har jag tänkt på men då kommer jag inte kunna ha skiten upp-och-ner.

Några förslag?

låter som du har tjock färg
2008-07-23, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
låter som du har tjock färg
Vanlig svart grog, outblandad.
2008-07-23, 16:30
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Vanlig svart grog, outblandad.

Tryck på den mer när du drar då. Jag gissar på att du inte klämmer på squeezern överhuvudtaget när du tagar?
2008-07-23, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Tryck på den mer när du drar då. Jag gissar på att du inte klämmer på squeezern överhuvudtaget när du tagar?

Klämmer som fan, trycker stenhårt, kommer knappt något ändå :/
2008-07-23, 16:37
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Klämmer som fan, trycker stenhårt, kommer knappt något ändå :/

Är det en sådan grogsqueezer förstår jag hur du menar. Hade samma rpoblem själv. Skaffa en bingopenna med passande udd och stoppa i den udden istället. Eller häll i grogen i bingopennan.
2008-07-23, 17:15
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Är det en sådan grogsqueezer förstår jag hur du menar. Hade samma rpoblem själv. Skaffa en bingopenna med passande udd och stoppa i den udden istället. Eller häll i grogen i bingopennan.

Är det en annons ifall jag säger att jag kan fixa billiga bingopennor??
2008-07-23, 22:33
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Är det en annons ifall jag säger att jag kan fixa billiga bingopennor??

Ja, om du säljer. Annars så är det ju bara "skryt" eller info...
2008-07-24, 23:31
Medlem
simme-MFs avatar
blanda ut inket, "tvätta" udden och tryck hårt, är det ända jag kan tips om. eller skaffa ny..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in