2008-10-29, 18:12
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
"When we start to run out of paint, we pee in it to make it last a little bit longer. That way you also get a little piece of yourself in every piece." Eller något sådant.
Jag har sett Infamy i princip 1000 gånger, och jag fattar fan inte hur man kan pissa i en can?
2008-10-29, 19:23
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
Jag har sett Infamy i princip 1000 gånger, och jag fattar fan inte hur man kan pissa i en can?

Syftar på rollfärg. Kan man inte pricka en dunk rollfärg måste man öva på pricksäkerheten.
2008-10-29, 19:48
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Syftar på rollfärg. Kan man inte pricka en dunk rollfärg måste man öva på pricksäkerheten.

Sant, jag kollade upp det nu och du har 100% rätt min vän
2008-10-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Rubriken taler för sig själv "Polisen vill ha hjälp att identifiera klottrare".

http://www.efterlyst.tv3.se/index.php?option=com_content&view=article&id=8673% 3Apolisen-vill-ha-hjaelp-att-identifiera-klottrare&catid=7%3Anyheter&Itemid=33

Satt och kollade på efterlyst hemsida för jag var så utråkad och hittade denna artikeln om klottrare som har satt sina tags på diverse ställen och polisen i Jönköpings län vill indetifiera ett par "klottrare" nämligen MRS, M2S, WEIONE, ISONE och KSC. Min fråga är om det är någon som vet lite om dessa målare t ex om dom är stora. Gärna om någon har lite bilder på saker som dessa målare har gjort.

Tack på förhand!

fan va snuten måste ha å göra i jpk för att lägga upp sånt på efterlyst, jävla toys att ha tur! ja skulle gärna se mina tags på efterlyst.. 'avis'
2008-10-29, 22:53
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:

Jag var faktiskt ute och skulle leka med min nyligen införskaffade Molotow Masterpiece igår.

Skulle sätta första tagen och efter att ha dragit första bokstaven (D) så trillade hela tippen av letade i mörkret, fann den men sedan var ju fan både fingrar och jacka fläckiga.

Men det är en bra marker

Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Hahaha hur kunde den vara bra om den gick sönder direkt och sabbade dina kläder?

hahaha undrar samma sak?
Bevis på att dom suger, om man nu ska bomba så gör det med Bombersbest och NYC cap
Fyfan vilka feta effekter man kan få med skiten med bara lite övning

//GAL
2008-10-30, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
fan va snuten måste ha å göra i jpk för att lägga upp sånt på efterlyst, jävla toys att ha tur! ja skulle gärna se mina tags på efterlyst.. 'avis'

Enligt mina erfarenheter vet Polisen vilka de stora klottrarna är och de behöver inte tips från allmänheten, de behöver bevis för att sätta fast dom, men denna rubrik talar för annat.

Tags på efterlyst gör din tag mer känd
2008-10-30, 17:30
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Get A Light
hahaha undrar samma sak?
Bevis på att dom suger, om man nu ska bomba så gör det med Bombersbest och NYC cap
Fyfan vilka feta effekter man kan få med skiten med bara lite övning

//GAL

varför plocka upp en färdigdiskuterad grej som ligger 4-5 sidor bak?

är det kanske så att herrn vill öka på sin "inläggsmätare"?
2008-10-30, 17:35
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:
varför plocka upp en färdigdiskuterad grej som ligger 4-5 sidor bak?

är det kanske så att herrn vill öka på sin "inläggsmätare"?

Nej såklart inte, hade jag vilja ha en massa tramsinlägg skulle jag gärna postat runt överallt på FB, men jag håller mig till Graffiti & Street Art, och varför jag citerade det?
Jo, för att det var roligt, och ge tips på andra grejer man kan använda sig utav och bomba med..

//GAL
2008-10-30, 17:36
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Nej såklart inte, hade jag vilja ha en massa tramsinlägg skulle jag gärna postat runt överallt på FB, men jag håller mig till Graffiti & Street Art, och varför jag citerade det?
Jo, för att det var roligt, och ge tips på andra grejer man kan använda sig utav och bomba med..

//GAL
men min åsikt var ju att Molotow markern var bra, förutom att jag tappade tipen...
2008-10-30, 17:42
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:
men min åsikt var ju att Molotow markern var bra, förutom att jag tappade tipen...

Men min åsikt var att den suger och det är precis bevisat, samt att Bombersbest + NYC FAT cap är bäst

//GAL
2008-10-30, 17:46
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Men min åsikt var att den suger och det är precis bevisat, samt att Bombersbest + NYC FAT cap är bäst

//GAL
Okej, min åsikt är att jag aldrig provat bombersbest men att jag kanske borde prova eftersom du sjunger dess lov...

Peace - Aurell
2008-10-30, 17:48
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:
Okej, min åsikt är att jag aldrig provat bombersbest men att jag kanske borde prova eftersom du sjunger dess lov...

Peace - Aurell

Det borde du faktist göra, tror inte det finns något bättre burkar när det gäller bombing.

Peace

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in