2009-02-19, 17:21
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maztermind
Sen kan ju en tanke vara att man växt upp med killen och att någon av oss försvann till ett annat europeiskt land ett par år och därför endast hade brevkontakt. Och därefter försvann den andre av oss utomlands så vi kanske tappade kontakten.
Såg tråden här på FB och tänkte kolla om någon visste något om honom. Men det kanske var för mycket för herrn med sina tankar!!??

Det är väl så att hälften av denna tråden utgörs av frågor som "Målar WUFC tåg fortfarande?" eller "Har någon sett iXy i Nybro?" vilket man kan tröttna på. Skulle tro att det var därför du fick ett lite trist svar. Personligen har jag ingen aning om vad han pysslar med eller var han bor.
2009-02-19, 17:21
Medlem
Bäver_s avatar
Xeno bor kvar i norge han besöker väl sverige lite då och då och han kör hårt i norge.
2009-02-19, 18:56
Medlem
Mazterminds avatar
Tackar för svaret!
2009-02-19, 19:54
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Mega
Canon
Slisk
Track
Atom
Moral

Nån som har koll om dom kör nått nu för tiden?
http://www.fotolog.com/highlights_store/18437816
en atom piece..
2009-02-19, 20:14
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maztermind
Sen kan ju en tanke vara att man växt upp med killen och att någon av oss försvann till ett annat europeiskt land ett par år och därför endast hade brevkontakt. Och därefter försvann den andre av oss utomlands så vi kanske tappade kontakten.
Såg tråden här på FB och tänkte kolla om någon visste något om honom. Men det kanske var för mycket för herrn med sina tankar!!??
Så kan det naturligtvis vara, och är det så så ursäktar jag mig.
Anledningen till mitt svar var att jag börjar tröttna lite på folk som leker att dom är så mycket mer än dom är, har gjort det och det, känner den och den osv.. på ett internetforum är det lätt att ta sig för mycket luft.
Men som sagt, är det som du beskriver det så ursäktar jag mig.
Svar på din fråga har du nog också redan fått.

Är det någon som har svaret på min fråga om det verkligen är så att Fher har joinat RHG igen, och därmed droppat PMS?
Känns både bra och dåligt om det är så, så aktiv som han är hade han kunnat representera båda, men nu vet jag ju inget om bakgrunden eller något annat, så jag får vänta och se om någon vill reda ut saker och ting, att RHG verkar vara tillbaka har man ju märkt lite av dock..

Over and out.
2009-02-19, 21:32
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Så kan det naturligtvis vara, och är det så så ursäktar jag mig.
Anledningen till mitt svar var att jag börjar tröttna lite på folk som leker att dom är så mycket mer än dom är, har gjort det och det, känner den och den osv.. på ett internetforum är det lätt att ta sig för mycket luft.
Men som sagt, är det som du beskriver det så ursäktar jag mig.
Svar på din fråga har du nog också redan fått.

Är det någon som har svaret på min fråga om det verkligen är så att Fher har joinat RHG igen, och därmed droppat PMS?
Känns både bra och dåligt om det är så, så aktiv som han är hade han kunnat representera båda, men nu vet jag ju inget om bakgrunden eller något annat, så jag får vänta och se om någon vill reda ut saker och ting, att RHG verkar vara tillbaka har man ju märkt lite av dock..

Over and out.

Tror ju inte han skulle droppa pms bara sådär utan vidare, det är ju lixom 10års hårt reppande och dom har ju blivit som lår och långhalm tillsammans.
2009-02-19, 21:38
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Tror ju inte han skulle droppa pms bara sådär utan vidare, det är ju lixom 10års hårt reppande och dom har ju blivit som lår och långhalm tillsammans.
hans senaste flogginlägg har en stor piece med PMS tag..
2009-02-19, 21:40
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Stor piece med pms tag ? aja iaf så har han då inte droppat det,.
2009-02-19, 21:41
Medlem
albostyles avatar
Grabbar.. ärligt. Sweguard jobbar hos csg, klart han vet hur det ligger till.
2009-02-19, 21:42
Medlem
Citat:

jag har också svårt att tro det jag hör?dock åkte jar förbi med tunnelbanan i gullmarsplan och såg faktiskt ingen antydan till pms där, " fuck you all" stog det på en stenvägg
Senast redigerad av antj 2009-02-19 kl. 21:44.
2009-02-19, 22:16
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Länk till floggen tack!
2009-02-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Länk till floggen tack!
http://www.fotolog.com/knockyouout/34304257

tror det är den han menar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto