2008-07-14, 18:04
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toi
ska man få bläcket igenom udden?
Ta bort udden och lite av plasten med hjälp av en kniv eller likande.
2008-07-14, 18:22
Medlem
jackees avatar
Citat:
ska man få bläcket igenom udden?

Under udden har jag för mig..
2008-07-14, 23:15
Bannlyst
Citat:
Hur fyller man på bläck i en squeezer? Om man har köpt bläck och en tom squeezer. Ska man plocka bort udden?

fråga närmaste schimpans på kolmården
2008-07-14, 23:29
Medlem
Citat:
Hur fyller man på bläck i en squeezer? Om man har köpt bläck och en tom squeezer. Ska man plocka bort udden?

ta en tång å dra bort udden, den så fyller du på den me de inket du ha. sen trycker du på udden igen
2008-07-15, 01:33
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du får fan börja skriva ut /ironi eller /sarkasm, blir ju bara massa tjaffs om dina inlägg.
Trodde att vem som helst skulle se
"det var ren satanistisk gärning, jag såg allting och blue vad påklädd i människohud och det som förvånade mig var att hon såg ut som en smurf"
Som Sarkasm..
2008-07-15, 11:45
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Har postat en bild på hur man ska göra i inktråden förut. Men kolla efter en kant några mm under udden precis vid gängorna. Pilla upp där och fyll på.
2008-07-15, 12:48
Medlem
Pl0xans avatar
Finns det någon i OCF som tagar poko/poke ele nått liknande ?
2008-07-15, 13:18
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Finns det någon i OCF som tagar poko/poke ele nått liknande ?

ksre arab pusher trash spasm men de fanns nån snubbe som tagade pone som va i samma kretsar ungefär tror jag.
2008-07-15, 13:20
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
ksre arab pusher trash spasm men de fanns nån snubbe som tagade pone som va i samma kretsar ungefär tror jag.

Jag tycker man brukar se pone tillsammans med Ares ganska mycket, sen är ju frågan om Ares reppar något crew eller ej?
2008-07-15, 13:25
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Jag tycker man brukar se pone tillsammans med Ares ganska mycket, sen är ju frågan om Ares reppar något crew eller ej?

PHS QSK
2008-07-15, 13:26
Medlem
Pl0xans avatar
okej, wierd för jag följde efter några snubbar igår natt jag såg att dom hade cans, trodde det va några polare till mig men sen när dom hade gått under en tunnel så vips så vare en Ocf t-up där :S skit skummt har aldrig sett ocf i mina trakter någonsin förut...
2008-07-15, 13:28
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
okej, wierd för jag följde efter några snubbar igår natt jag såg att dom hade cans, trodde det va några polare till mig men sen när dom hade gått under en tunnel så vips så vare en Ocf t-up där :S skit skummt har aldrig sett ocf i mina trakter någonsin förut...

de e la lite charmen med att gå all city som man säger.
vilket kvarter är det vi talar om ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in