2008-09-04, 16:42
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
ta en Needle cap och Sabotaz, då kan du spruta hur långt som helst
men då blir dom små...

köp sabotaz iaf (när man bombar funkar det mesta) och fatcap så får du stora fina tags
2008-09-04, 16:45
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Tjenna, jag tänkte så småningom börja gå ut och tagga lite. Och funderar på vad man ska köra på för cans och vilka caps lämpar sig bäst?
Brukar köra pink åt både fill och outlines. Goldcap(Level 5) fill åt större grejer och så kan göra rätt så fina "flares" med dom.
2008-09-04, 17:54
Bannlyst
Citat:
Tjenna, jag tänkte så småningom börja gå ut och tagga lite. Och funderar på vad man ska köra på för cans och vilka caps lämpar sig bäst?

köp ett par molotow blacktop o använd originalcapen som sitter på (pink)..sen jävlar kan du gå ut o bomba
2008-09-04, 18:22
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oZbay
Kan någon vänligen förklara skillnaden på olika caps?

Ärligt talat är det ett försäljningsknep, jag tycker då inte att det är så stor skilldnad på t.ex red softcap, grey softcap osv. Det finns sjukt många olika skinnycaps, fatcaps osv. Det klart att det är skilldnad på level 5 och level 1, men sen finns det sjukt många där emellan som du inte behöver bry dig om.

Peace out!
2008-09-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
köp ett par molotow blacktop o använd originalcapen som sitter på (pink)..sen jävlar kan du gå ut o bomba

Bra tips. Prova dra din tag på papper med kulspetspenna först tills den ser ok ut iaf...
2008-09-04, 21:52
Medlem
KaptenAlmas avatar
tack för svar, ska sitta och skissa taggar nu då
2008-09-06, 08:25
Medlem
En liten fråga. Program för att klistra ihop foton till panorama. Nån som vet något bra och lättanvänt? Postar i graffforumet eftersom folk här antagligen har en bra känsla för vad jag menar.
2008-09-06, 11:36
Medlem
tois avatar
Citat:

NYC fatcap och sabotaz eller någon annan burk med bra tryck i
2008-09-06, 12:12
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
En liten fråga. Program för att klistra ihop foton till panorama. Nån som vet något bra och lättanvänt? Postar i graffforumet eftersom folk här antagligen har en bra känsla för vad jag menar.

Photoshop, ms paint? vet inte riktigt hur du menar, men vill du bara klistra ihop hassa foton till en lång bild, så funkar paint. Photoshop kanske du kan fixa till "övergångarna" lite bättre.
2008-09-06, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Photoshop, ms paint? vet inte riktigt hur du menar, men vill du bara klistra ihop hassa foton till en lång bild, så funkar paint. Photoshop kanske du kan fixa till "övergångarna" lite bättre.

Photoshop har en bra funktion för att göra panoraman, men jag pallar inte ha hela photoshop på burken. Det känns som det borde finnas nått lite program som bara fixar panoraman. Just med övergångar och så.
2008-09-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Chockad? pff.

Sen kan man ju fråga sig om Hfs är ett crew eller något någon bara fått för sig att köra på fyllan typ.

Att köra en wholecar på fyllan skulle vara en väldigt seriös fylla..
2008-09-06, 16:56
Medlem
tois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Photoshop har en bra funktion för att göra panoraman, men jag pallar inte ha hela photoshop på burken. Det känns som det borde finnas nått lite program som bara fixar panoraman. Just med övergångar och så.

paint.NET är ganska bra program och lätt att lära sig också

http://www.getpaint.net/download.html#download

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in