2008-07-08, 18:05
Medlem
vilket crew är det som sitter runt ett köksbord och snackar i dokumentären "Våran Värld" ?
2008-07-08, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
vilket crew är det som sitter runt ett köksbord och snackar i dokumentären "Våran Värld" ?

inte helt svårt att lista ut
2008-07-08, 23:42
Medlem
Som vi alla vet så har det hänt att målare gått över till den onda sidan (blivit väktare) och det nämns bla i senaste från vilket crew som dessa målare kommit.

Nu är det så att jag idag befann mig söder om söder och skådade dags/vecko färska tags utav den målare som olika källor pekat ut som den som gått över. Detta gjorde mig förvånad och jag undrar helt enkelt om någon vet något om detta. Jag nämner inga namn då det kan vara så att jag helt enkelt fått fel information om den som ska gått över. Det som sågs var både crew tags och målarens egna tag.
2008-07-09, 00:07
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Som vi alla vet så har det hänt att målare gått över till den onda sidan (blivit väktare) och det nämns bla i senaste från vilket crew som dessa målare kommit.

Nu är det så att jag idag befann mig söder om söder och skådade dags/vecko färska tags utav den målare som olika källor pekat ut som den som gått över. Detta gjorde mig förvånad och jag undrar helt enkelt om någon vet något om detta. Jag nämner inga namn då det kan vara så att jag helt enkelt fått fel information om den som ska gått över. Det som sågs var både crew tags och målarens egna tag.

Nämns i senaste vad?
2008-07-09, 01:14
Medlem
ah senaste UP såklart.
2008-07-09, 01:15
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
ah senaste UP såklart.

Hm, vilken sida?
2008-07-09, 01:21
Medlem
Nån som har bild på wholecaren som rullade i går ?? t-centralen
2008-07-09, 01:52
Medlem
I texten om Star målningen som blev spittad av CSG nämns det. Nu har jag inte tidningen hemma så du gör mig jävligt nojjig över att jag drömt hela skiten!
2008-07-09, 02:00
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
I texten om Star målningen som blev spittad av CSG nämns det. Nu har jag inte tidningen hemma så du gör mig jävligt nojjig över att jag drömt hela skiten!

Säkert bara jag som glömt, var ett tag sedan jag läste den texten. Ska ta och göra det igen.
2008-07-09, 03:04
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:

Så som jag förstod det så gav han bara CSG lite hjälp på traven en enstaka gång. Men jag kan ju ha fel.
2008-07-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysigaBrallor
Så som jag förstod det så gav han bara CSG lite hjälp på traven en enstaka gång. Men jag kan ju ha fel.

Därför jag undrar. Vissa säger att han vart väktare, andra att han bara tipsar, du att det bara var en gång. I texten i UP står det formulerat på ett sådant sätt att man kan tolka det som att han fortfarande hjälper dem.
2008-07-09, 12:52
Medlem
saprofyt.s avatar
Läste det igår. Svårt att säga om de började jobba som väktare eller bara tipsade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in