klassiska gubbar där! ska inte säga för mkt men det har gått lite olika för dom grabbarna. nån e juriststuderande elller kanske t.om klar jurist nu, en annan e på andra sidan lagen. en tredje knegar på fin fin klädaffär...
kommer inte på så mycket graffrelaterade historier men Hose sägs ju ha skjutit en nazist i ögat med nödraket / dyl. men det va nog mer en skröna..
liiite mer kan du väl dela med dig av? har hört lite historier av en medlem och det jag hört är fan ta mig galet! ta det gärna i PM
*djup suck* jag tror bestämt han menade samma person. Alla vet väll att han var med i FY? så det behöver inte diskuteras. Däremot WUFC, och därav hans kommentar..
Satt tidigare idag och funderade pa samma sak. Horde nagot om att han bytte tag och fortsatte kora, men det var ett tag sen. Vore kul att veta om han fortfarande spelar
Antar att alla målare som t.ex Que, Mel, Ligisd, Sad o målarna i Stockholm Subway stories, 80% av de har lagt ner och kör fames eller slutat helt
Inom graffitin så kommer man till slut till en punkt där det blir "Jaha, nu då?", man kan inte hålla på med att syssla med tåg och sprayburkar hela tiden, man måste styra upp sitt liv, det sa Fher i en intervju som jag har på min dator.
Sedan är det en ålder/säkerhetsfråga också, det är inte lika lugnt att måla idag som för 5 år sen.
Jämför panelsen idag som för 5 år sen, Fame och alla la feta målningar, nu e det bara 3 minuters paneler om inte ens det (csg kommer och plockar en)