2008-04-28, 23:41
Medlem
crewmatess avatar
aha såg den nu
2008-04-29, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
Någon som kan berätta lite om Olaf och Bingo, målarna som Promoe sjunger om i "These walls dont lie" ? Ngra bilder?

Bingoe RIP tråden på 12ozprophet:
http://www.12ozprophet.com/forum/showthread.php?t=97963
2008-04-29, 13:53
Medlem
Strifes avatar
Så lite cans säger ni? På så vis. Då kör vi på det.
Thx

Såg inte n00btråden. Sry.
2008-04-29, 18:45
Medlem
crewmatess avatar
kör med mindre caps så förbrukar du mindre färg, du ska alltså inte fylla med level 5
2008-04-29, 21:11
Medlem
fartfaces avatar
undrarde bara ifall OCF har någon flogg. hur ser de ut för dom i övrigt nu när flera av dom åkte fasst, körs det på som vanligt iaf ?
2008-04-29, 21:47
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
undrarde bara ifall OCF har någon flogg. hur ser de ut för dom i övrigt nu när flera av dom åkte fasst, körs det på som vanligt iaf ?

Det finns nog ingen som just inriktar sig på OCF. Dock man ju se en del på jahjahknow eller liknande.
2008-04-29, 22:39
Medlem
Skariga bosktäver :D

kan nån hjälpa mig med ett skarigt L och C eller om ni vill kan ni hjälpa mig me hela min tag : men då skriver ni pm plz men skarigt L och C behöver jag hjälp med thx och de ska va snyggt och simpelt ingen wildstyle och grejer simpel grej ska de va
2008-04-29, 23:09
Medlem
saprofyt.s avatar
Hur går det förresten för grabbarna i OCF som åkte fast? Har rättegångarna varit än?
2008-04-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
kan nån hjälpa mig med ett skarigt L och C eller om ni vill kan ni hjälpa mig me hela min tag : men då skriver ni pm plz men skarigt L och C behöver jag hjälp med thx och de ska va snyggt och simpelt ingen wildstyle och grejer simpel grej ska de va

Haha fan vad det upprepas, och varför i helvete skulle vi göra det åt dig, lär dig själv och skit i andra...

Btw, skarigt?
2008-04-30, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fartface

Dom har dratt upp en fet piece mellan marklandsgatan och botaniska trädgården så sent som förra veckan iaf. Ska försöka fixa bild.
2008-04-30, 09:13
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos

Ja visst, det fixar jag för en hundring skämtåsido, det finns säkert någon som vill göra det åt dig.

Tror han mer skarrigt.
2008-04-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Ja visst, det fixar jag för en hundring skämtåsido, det finns säkert någon som vill göra det åt dig.

Tror han mer skarrigt.
aa haha same shit och vf jag inte gör de själv är för jag har försökt så mycke men kommer inte fram till nåt bra så då tänkte jag att nån annan kan göra som e bättre mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in