2008-04-30, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
aa haha same shit och vf jag inte gör de själv är för jag har försökt så mycke men kommer inte fram till nåt bra så då tänkte jag att nån annan kan göra som e bättre mig

Vad får du ut av att ha ett par snygga bokstäver? Är du cool bland dina kompisar då?
2008-04-30, 15:28
Medlem
schteeeks avatar
e de nån skilnad på black silverchrome och chromestar??
2008-04-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Vad får du ut av att ha ett par snygga bokstäver? Är du cool bland dina kompisar då?

det ar ju lite onödigt inlägg..
2008-04-30, 16:18
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
kan nån hjälpa mig med ett skarigt L och C eller om ni vill kan ni hjälpa mig me hela min tag : men då skriver ni pm plz men skarigt L och C behöver jag hjälp med thx och de ska va snyggt och simpelt ingen wildstyle och grejer simpel grej ska de va

Skarrigt? Och om vi ska göra 2 bokstäver åt dig, hur kommer det då se ut med resten av din tag/piece? en piece med bokstäver i helt blandade stilar? Nej bara att öva på bokstäverna själv, tillslut kommer det!
2008-04-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Skarrigt? Och om vi ska göra 2 bokstäver åt dig, hur kommer det då se ut med resten av din tag/piece? en piece med bokstäver i helt blandade stilar? Nej bara att öva på bokstäverna själv, tillslut kommer det!
parkråtta du e fan nice inte som den där distress han leker jag vet inte vad han e en jävla hej kom och kalla mig toy parkråtta om du har lust och hjälpa kan du skicka ett pm så säger jag hela tagen så du kan hjälpa mig litte om du har lust
2008-04-30, 19:10
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
parkråtta du e fan nice inte som den där distress han leker jag vet inte vad han e en jävla hej kom och kalla mig toy parkråtta om du har lust och hjälpa kan du skicka ett pm så säger jag hela tagen så du kan hjälpa mig litte om du har lust

Men du är ju toy för helvete, graffiti handlar om att man ska köra sin egen stil, inte fråga någon om dom kan göra dina bokstäver, kom igen mannen...
2008-04-30, 19:28
Medlem
schteeeks avatar
vavava e de någon skilnad på silverchrome o chromestar
2008-04-30, 19:41
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteeek

Ena är mer blankare, ena är mer mattare.. har jag för mig.
2008-04-30, 22:07
Medlem
jag vet jag trodde att någon kunde vara litte snäll och hjälpa me en fin simpel stil för de går inte så bra för mig men men nu ser man
2008-04-30, 22:55
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
jag vet jag trodde att någon kunde vara litte snäll och hjälpa me en fin simpel stil för de går inte så bra för mig men men nu ser man
Går det inte så bra för en är det bara att öva mera, du kommer inte lära dig något om folk ska göra jobbet åt dig.
Kopiera något du gillar och öva upp dig på det och fortsätt sen med att utvecka det till din egen stil. Lycka till.
2008-05-01, 01:05
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteeek
Silverchrome är bara damm.
Suger så hårt.
Chromestar fastnar iaf på väggen.
Och fungerar faktiskt rätt bra.
2008-05-01, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Går det inte så bra för en är det bara att öva mera, du kommer inte lära dig något om folk ska göra jobbet åt dig.
Kopiera något du gillar och öva upp dig på det och fortsätt sen med att utvecka det till din egen stil. Lycka till.
de va de jag tänkte göra om nån hade lust och hjälpa mig och göra en simpel stil till mig så skulle jag utvekla den stilen till nåt eget men ingen vill hjälpa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in