att avslöja vem som ligger bakom en annan tag. Som att avslöja vad Arsle skriver idag till exempel.(även fast det är uppenbart för vilken stockholmare som helst)
Tänkte ge mig ut i helgen och måla lite.
Stället jag tänkt mig är ett gammalt, övergivet cement/tegel-hus, som någon gång fungerat som elskåp/hus(?). Hur som helst. Jag tänkte måla den ena långsidan, som har måtten 270x400cm cirkus.
Jag undrar om någon har något tips på vilket matrial jag ska ha när jag målar, om jag ska välja någon speciell målarfärg eller det är 30-40st cans som gäller?
30-40st cans? Det hade varit dyrt att måla graffiti om det var det som behövdes för ett fåtal kvadratmeter! Ta med så många färger du vill ha, själva området fyller du väl med bara 2-3st.
Bingo i These walls dont lie är inte Bingo från Göteborg. Bingo i låten handlar om en Bingo i Australien som lyssnade på Looptroop och blev påkörd av ett tåg.
Angående att steka tags sådär som Penso/Bingo så tycker jag det är fel, även fast du har fel och hela sverige vet vem det är som egentligen är Penso.