2007-11-05, 16:57
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
skaka dom innan du går ut annars...

+Obi+ --->> Du gör ett jävligt bra jobb i denna tråden.

THUMBS UP!

Mvh
2007-11-09, 16:05
Bannlyst
Tja , för en tid sedan köpte jag en reflex skokräms marker på hl. Det första jag gjorde var att pajja skruvkorken till pennan .

När jag väl skulle testa (första gången jag använde skokräms marker) så drog jag en tag , som jag brukade göra ,
alltså jag tryckte inte håradare än jag brukar och jag klämde inte heller nåt på pennkroppen.

Tagen gick åt helvete o testade lite till med samma resultat , la undan den efter detta .

Men tips så vad jag ska göra för att få en najs tag med gött rinn`?

När jag drog tags med den blev de liksom genomskinligt ...

(nooooob)

See ya
2007-11-09, 16:09
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _SaintJoniz
Tja , för en tid sedan köpte jag en reflex skokräms marker på hl. Det första jag gjorde var att pajja skruvkorken till pennan .

När jag väl skulle testa (första gången jag använde skokräms marker) så drog jag en tag , som jag brukade göra ,
alltså jag tryckte inte håradare än jag brukar och jag klämde inte heller nåt på pennkroppen.

Tagen gick åt helvete o testade lite till med samma resultat , la undan den efter detta .

(nooooob)

See ya

Hur hårt trycker du?
Har du pressat udden så att färgen kommer igenom den?
Du får ju allt trycka lite på "kroppen" för att de ska komma någon färg fattar du väl..?
Dock inte för mkt då kan de kommer för mkt och bli för grötigt.
2007-11-11, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _SaintJoniz

(nooooob)

See ya

Antingen så får du köpa squeezers.Mjuka kroppen på pennan.Ta bort ventilen.Eller trycka in uddet riktigt hårt. ( Det är dem sakerna jag gör för att få rinningar )
2007-11-16, 23:43
Medlem
Daltarns avatar
jag har lite frågor om lagliga vägar. Tänker på möndal ..

1.kan jag ställa mig där när som helst på dygnet?
2. eftersom alla yta är upptagen, är det bara att ställa sig och måla över någon annans?
3.finns det något annat man behöver tänka på?
2007-11-16, 23:46
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltarn
jag har lite frågor om lagliga vägar. Tänker på möndal ..

1.kan jag ställa mig där när som helst på dygnet?
2. eftersom alla yta är upptagen, är det bara att ställa sig och måla över någon annans?
3.finns det något annat man behöver tänka på?
1. Ja du kan stå där när som helst på dygnet.. Men ett tips vore att stå där då det är ljust.
2. Ja.
3. Det är väl bäst om du låter bli att måla över några som har proddat.. Är hela väggen proddad.. Vänta någon dag tills någon annan har spittat sönder eller liknande.. Men de brukar inte vara allt för ofta hela väggen är proddad tycker jag.. Brukar alltid finnas en yta som bara är klotter på.
2007-11-16, 23:57
Medlem
Daltarns avatar
okej , tack för hjälpen ! får ta mig ditt i helgen och se hur det blir.
2007-11-17, 11:00
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
okej , tack för hjälpen ! får ta mig ditt i helgen och se hur det blir.

Lycka till!
2007-11-17, 21:13
Medlem
Daltarns avatar
så , var ute idag och drog min första målning. Bara tagat innan. Var svårare än jag trodde faktiskt, även om picen(?) inte var avancerad. Sen så är hanskar något jag kommer ta med nästa gång.

dagens fråga ..

lättaste sättet man får bort färg på händerna? aceton?
2007-11-17, 21:13
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
så , var ute idag och drog min första målning. Bara tagat innan. Var svårare än jag trodde faktiskt, även om picen(?) inte var avancerad. Sen så är hanskar något jag kommer ta med nästa gång.

dagens fråga ..

lite lacknafta funkar fint
2007-11-17, 21:20
Medlem
MyteNs avatar
Citat:

dagens fråga ..

Alt om du har lite kontakter och ordna den sortens handtvätt personer på bilverkstäder använder, riktigt vassa saker att få bort färg / bläck på.
2007-11-17, 22:39
Medlem
virreees avatar
naglelacksbortagere utan aceton funkade bäst för mig aceton fräter ju sönder nagelbanden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in