Citat:
Ursprungligen postat av lagomta
Goddag allesammans!
Lånar tråden då jag känner mig lite.. osäker på vad jag ska tycka om herr Steve [som har nämnts ett par gånger här i tråden och även hjälpt symbolisten
] och hans reading på mig. Jag skrev till honom efter att ha läst om honom här i tråden, kan ju även tillägga att jag, nuförtiden, mår rätt bra själsligt och är nöjd med livet och har framtidstro! Men, av ren nyfikenhet och en sådan där att man bara vill vara säker-känsla så mailade jag till honom och läste på hemsidan och sådär.
I alla fall ska jag, enligt Steve, dels ha [vad som verkar vara standar efter vad andra här i tråden nämnt..?] någonting från tredje ögat ner till baksidan av hjärtchakrat. En astral parasit då. Ganska enkelt tyckte han. Sedan beskriver han något som han trodde var en ande först men sedan insåg att det är av demonisk natur som rör sig i min aura! Han säger att den rör sig omkring mig, framför, vid sidan av men aldrig ur auran. Jodå, det känns läskigt det måste jag erkänna - men.. kan det verkligen stämma? Den ska ha varit med mig i många år.
Jag tycker inte att jag är så "skadad" att jag har en demon fast vid mig? Jag skadar aldrig någon, jag skadar inte mig själv heller, jag är glad och positiv och försöker alltid att hjälpa någon som behöver det? Borde jag inte vara destruktiv, ogin och ledsen om jag har en demonisk varelse på min energikropp?
Nog för att jag -har- mått väldigt dåligt för några år sedan och jag har varit med om trauman och otäcka saker, men det är ju "förbi"? Anledningen till att jag kontaktade honom är väl för att jag ibland kan känna att jag inte är helt i fas med mig själv och jag har även byggt ett kroppsligt pansar som jag jobbar med att lösgöra, vilket släpper lös känslor med och jag har en del på lager. Ibland kan jag känna att jag är trött och orkeslös, men som sagt - ett bra tag nu har jag känt mig full av energi och genuint nöjd med livet. Att man blir ledsen ibland som en reaktion på händelser och liknande är ju en annan sak och enligt mig är det bara att få ur det, sorg, saknad - bara att gråta så läker det och man kan fortsätta med livet.
Så.. nu känns det ju som om han bara vill ha pengar för saker han hittar på? Känns inte alls bra!
Mvh
Lagomta
Lånar tråden då jag känner mig lite.. osäker på vad jag ska tycka om herr Steve [som har nämnts ett par gånger här i tråden och även hjälpt symbolisten
] och hans reading på mig. Jag skrev till honom efter att ha läst om honom här i tråden, kan ju även tillägga att jag, nuförtiden, mår rätt bra själsligt och är nöjd med livet och har framtidstro! Men, av ren nyfikenhet och en sådan där att man bara vill vara säker-känsla så mailade jag till honom och läste på hemsidan och sådär.I alla fall ska jag, enligt Steve, dels ha [vad som verkar vara standar efter vad andra här i tråden nämnt..?] någonting från tredje ögat ner till baksidan av hjärtchakrat. En astral parasit då. Ganska enkelt tyckte han. Sedan beskriver han något som han trodde var en ande först men sedan insåg att det är av demonisk natur som rör sig i min aura! Han säger att den rör sig omkring mig, framför, vid sidan av men aldrig ur auran. Jodå, det känns läskigt det måste jag erkänna - men.. kan det verkligen stämma? Den ska ha varit med mig i många år.
Jag tycker inte att jag är så "skadad" att jag har en demon fast vid mig? Jag skadar aldrig någon, jag skadar inte mig själv heller, jag är glad och positiv och försöker alltid att hjälpa någon som behöver det? Borde jag inte vara destruktiv, ogin och ledsen om jag har en demonisk varelse på min energikropp?
Nog för att jag -har- mått väldigt dåligt för några år sedan och jag har varit med om trauman och otäcka saker, men det är ju "förbi"? Anledningen till att jag kontaktade honom är väl för att jag ibland kan känna att jag inte är helt i fas med mig själv och jag har även byggt ett kroppsligt pansar som jag jobbar med att lösgöra, vilket släpper lös känslor med och jag har en del på lager. Ibland kan jag känna att jag är trött och orkeslös, men som sagt - ett bra tag nu har jag känt mig full av energi och genuint nöjd med livet. Att man blir ledsen ibland som en reaktion på händelser och liknande är ju en annan sak och enligt mig är det bara att få ur det, sorg, saknad - bara att gråta så läker det och man kan fortsätta med livet.
Så.. nu känns det ju som om han bara vill ha pengar för saker han hittar på? Känns inte alls bra!
Mvh
Lagomta
Du kan ju alltid skaffa dig en second opinion från ex Anthony Cox (som också är entity remover) men han ger ingen "diagnos" som Steve utan verkar vara mera grundlig innan han säger vad som är problemet, eftersom kruxet är att inte bara ta bort ev entiteter utan komma åt orsaken till varför blockeringar/dräneringar osv finns där.
Ett alternativ är att du beställer en block removal healing från Helen Basden. Hon tar inte bort entiteter utan behandlar snarare det som gör att de fäster sig vid dig.
Dessutom är hennes arbete mycket grundligt och gratis.
Det kan vara att du har en obalans i din energi-kropp, eller också kan det handla om "karmiska orsaker", "förbannelser" osv.
Det troliga, om Steves diagnos är korrekt, är att du har en demon som använder en lägre negativ parasit för att dränera dig, nära sig på/blockera dina högre energier, möjligen är denne utplacerad av en ännu högre neg/demon.
Risken är nämligen att om han tar bort den, så kommer den ersättas av en annan.
Nej, demoner kan vara subtila, och de obalanser du upplever kan också vara subtila, men ofta känner man på sig att något är "fel" och om du har personer med medial talang, så kommer de känna av de mörka/kaotiska vibbarna omkring dig, i din lgh osv.
Det gäller m.a.o. att komma åt "rot-orsaken" och behandla den.
Anthony Cox säger sig kunna göra detta, men det kostar också.
Jag har inte anlitat honom, men har läst att andra blivit hjälpta.
Men jag tror du ska titta efter en riktig eterisk olja. Jag har ingen aning vad för typ av olja som finns på Apoteket.