2010-11-17, 22:58
Medlem
Har bearbetat den negativa energin igen, bland annat genom att mentalt dra i den, köra en mental pinne genom den och imaginärt skjuta genom den.
Mässade Adonai Ha-Aretz (gudsnamnet för Malkuth) och då poppade provokativa bilder och scener av bl.a. erotisk natur upp, har också sett demoniska bilder.
Energin verkar vara främst vara fäst mellan tinningarna och om jag håller en penna på ena tinningen så rycker energin till. Samma sak när jag sitter framför datorn. Har också känt att energin gått ned mot vänster axel och delvis ned i vänster arm.
Visualiserade också ett födrivande jord pentagram mot Väst (där portalen är) då fick jag kramper i solar plexus.

Jag har mejlat ytterligare en psychic healer för en second opinion, en kompis ska ev hjälpa till att låna mig pengarna till att bort entiteten. Alternativet är någon form av självexorcism/ande-evokation som är alldeles för krånglig och avancerad, då det både kräver massvis med förberedelser, gudomligt beskydd, kraft och hjälp att binda energin i en sten (ex hematit) och sedan förgöra den i en grop med salt.
Citera
2010-11-17, 23:41
Medlem
alvanss avatar
Ser att flera av er har funderingar kring charlataner i denna djungel av helbrädgagörare.
Det finns nog hur många som helst som ser en chans att tjäna pengar på dem som inte mår bra.

Angående den behandling jag genomgår med Steve, så vill jag bara tala om att han uppger priser på sin hemsida för de olika behandlingarna, precis som vilken tandläkare, advokat eller rörmokare som helst. Han har säkert, liksom du & jag sina räkningar att betala och summan sätter man in på det företag som han delar med sin fru. Hon ägnar sig åt healing bl.a.

Om man skriver till honom så "tittar" han gratis och berättar vad han funnit. Sedan går han efter taxan för just de åtgärderna. Vill man då ha hans hjälp så skriver man det i ett brev tillbaka. I mitt fall betalade jag endast för borttagning av astralparasiten och den lilla demonen på min hjässa.

Under arbetet med demonen dök flera upp plus de två större som han fick spåra upp och ta bort under två dagar. Inte en enda krona till har han velat ha för detta, trots att jag erbjudit mig att betala mer om det behövs.

Han har även utarbetat ett program åt mig som jag ska jobba med varje dag.

Nu arbetar han med min IBS ( irritable bowel syndrom) gratis...det enda han vill är att jag skriver och talar om hur jag mår. Han kommer att behandla mig under ett flertal gånger under de kommande veckorna. Normalt behandlar han inte sjukdomstillstånd, men jag har svarat så bra på hans borttagande av parasit/demonerna att han ställer upp på ett försök bara för att jag bad honom.

Jag skulle vilja påstå att denne man är mycket seriös, verkar stå med båda fötterna på jorden och ingen flummig trollkarl precis. Dessutom skriver han alltid när han gjort något med mig.
Under de tio dagar jag haft kontakt med honom har vi brevväxlat (email) 21 ggr.

Jag mår fortfarande bra i själen, känner mig stark och glad och väldigt tacksam för den här möjligheten jag fått.
Citera
2010-11-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alvans
Ser att flera av er har funderingar kring charlataner i denna djungel av helbrädgagörare.
Det finns nog hur många som helst som ser en chans att tjäna pengar på dem som inte mår bra.

Angående den behandling jag genomgår med Steve, så vill jag bara tala om att han uppger priser på sin hemsida för de olika behandlingarna, precis som vilken tandläkare, advokat eller rörmokare som helst. Han har säkert, liksom du & jag sina räkningar att betala och summan sätter man in på det företag som han delar med sin fru. Hon ägnar sig åt healing bl.a.

Om man skriver till honom så "tittar" han gratis och berättar vad han funnit. Sedan går han efter taxan för just de åtgärderna. Vill man då ha hans hjälp så skriver man det i ett brev tillbaka. I mitt fall betalade jag endast för borttagning av astralparasiten och den lilla demonen på min hjässa.

Under arbetet med demonen dök flera upp plus de två större som han fick spåra upp och ta bort under två dagar. Inte en enda krona till har han velat ha för detta, trots att jag erbjudit mig att betala mer om det behövs.

Han har även utarbetat ett program åt mig som jag ska jobba med varje dag.

Nu arbetar han med min IBS ( irritable bowel syndrom) gratis...det enda han vill är att jag skriver och talar om hur jag mår. Han kommer att behandla mig under ett flertal gånger under de kommande veckorna. Normalt behandlar han inte sjukdomstillstånd, men jag har svarat så bra på hans borttagande av parasit/demonerna att han ställer upp på ett försök bara för att jag bad honom.

Jag skulle vilja påstå att denne man är mycket seriös, verkar stå med båda fötterna på jorden och ingen flummig trollkarl precis. Dessutom skriver han alltid när han gjort något med mig.
Under de tio dagar jag haft kontakt med honom har vi brevväxlat (email) 21 ggr.

Jag mår fortfarande bra i själen, känner mig stark och glad och väldigt tacksam för den här möjligheten jag fått.

Skönt att höra! Både att du mår bättre och att Steve verkar vara seriös.

Jag har konsulterat några andra healers för att höra om de kommer till samma slutsats.
En kompis har ev erbjudit sig att betala för behandling hos Steve om det visar sig vara rätt åtgärd. Nu har jag erbjudits hjälp gratis av en healer som ska ta bort parasiten/tankeformen och skicka hem demonen, så jag ser fram emot att få en ljusning i detta.

Healern rekommenderade mig också att efter behandling jobba med chakrameditationer för att stärka upp mitt energi-mässiga immunförsvar, och försöka ta en liten paus från magi arbetet.
Hur demonen har hittat hem till mig är osäkert, men det är väl så att man kan plocka upp krafter omedvetet, eller locka dem till sig beroende på om miljön är negativ eller man har en energi-mässig make-up som lockar dem.

Sedan så gäller det som sagt att hålla koll på s.k. core images och ev attachments som kan uppstå och bearbeta dessa. Brushing och core image work som Robert Bruce beskriver i sin bok är relativt enkla metoder att spåra konstiga energipräglingar i energi-kroppen. Där kan man också hitta kopplingar till förträngda minnen, osv.
Citera
2010-11-18, 21:55
Medlem
Jag fick svar från healern som erbjudit sig att hjälpa mig.

I natt tog healern bort parasiten och samtidigt så förlorade demonen som var kopplad till parasiten sin livskraft, den försökte ta en annan form men förgäves. Negportalen som healern liknade vid ett "råtthål", förslöt sedan denne.

Jag fick beröm för att jag hade riktigt bra astralt försvar hemma, vilket tydligen var ovanligt för folk med neg-problem. Denne gjorde också en clearing på min energikropp.
Men healern tyckte vi skulle försöka fortsätta att hålla koll på nya inträngningsförsök och att jag skulle fortsätta och göra banishings.

När jag vaknade kände jag mig mycket lättare och positivare.
Jag hade en syn av gröna växter och sedan en bild av en gråaktg ful fjäril som flög iväg långsamt.
Det lätta magnetiska trycket på tinningarna är fortfarande kvar delvis, men jag har inte märkt av några core images.
Citera
2010-11-18, 23:31
Medlem
alvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Jag fick svar från healern som erbjudit sig att hjälpa mig.

I natt tog healern bort parasiten och samtidigt så förlorade demonen som var kopplad till parasiten sin livskraft, den försökte ta en annan form men förgäves. Negportalen som healern liknade vid ett "råtthål", förslöt sedan denne.

Jag fick beröm för att jag hade riktigt bra astralt försvar hemma, vilket tydligen var ovanligt för folk med neg-problem. Denne gjorde också en clearing på min energikropp.
Men healern tyckte vi skulle försöka fortsätta att hålla koll på nya inträngningsförsök och att jag skulle fortsätta och göra banishings.

När jag vaknade kände jag mig mycket lättare och positivare.
Jag hade en syn av gröna växter och sedan en bild av en gråaktg ful fjäril som flög iväg långsamt.
Det lätta magnetiska trycket på tinningarna är fortfarande kvar delvis, men jag har inte märkt av några core images.

Vad skönt att du fått hjälp och att du mår bättre.

Trycket på tinningarna kommer nog att försvinna om någon dag, eller så. Själv var jag skakig i kroppen i två dagar, mest i armar, huvud och bröstkorg.

Nu gäller det bara att inte låta någon NEG komma åt en igen.
Vilken härlig syn du fick förresten, med de gröna växterna (kraft?) och den fula fjärilen (flyende demon/parasit?)...

Kul att du också kände dig positiv och lätt när du vaknade. Jag har fortfarande kvar känslan av glädje och styrka. Hoppas det håller i sig
Citera
2010-11-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alvans
Vad skönt att du fått hjälp och att du mår bättre.

Trycket på tinningarna kommer nog att försvinna om någon dag, eller så. Själv var jag skakig i kroppen i två dagar, mest i armar, huvud och bröstkorg.

Nu gäller det bara att inte låta någon NEG komma åt en igen.
Vilken härlig syn du fick förresten, med de gröna växterna (kraft?) och den fula fjärilen (flyende demon/parasit?)...

Kul att du också kände dig positiv och lätt när du vaknade. Jag har fortfarande kvar känslan av glädje och styrka. Hoppas det håller i sig

Tack!

Jag har förmodligen haft den här parasiten länge så det sätter väl sina spår i energikroppen. Healern gjorde en basic healing.

Ja, det var en härlig syn.

Jag kommer att fortsätta att göra mina dagliga banishings och jag rekommenderar dig att göra detta också, eftersom det skapar ett astralt skydd som gör att oönskade energier hindras från att nästla sig in. Googla Lesser Banishing Ritual of the Pentagram/LBRP.
Jag använder Setting of the Wards of Power/SWP som är en snarlik ritual.
Det finns även andra liknande enkla ritualer som du kan använda.
Jag tror att intentionen att anstränga sig för att få beskydd även det kan vara stärkande.

Sedan gäller det att hålla koll på sådant som kan vara suspekt, hålla negativa personer på avstånd, samt hålla en positiv/balanserad attityd och ha tilliten att om man behöver hjälp med dessa energier så kommer den på något sätt i någon form.
Citera
2010-11-19, 16:03
Medlem
Apocryphas avatar
Nu kan ni beställa borttagning av NEGs på min hemsida. Betalning sker via paypal.
FBare får 10% rabatt, ange koden "Lord Voldemort" för att ta del av erbjudandet.
Citera
2010-11-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Nu kan ni beställa borttagning av NEGs på min hemsida. Betalning sker via paypal.
FBare får 10% rabatt, ange koden "Lord Voldemort" för att ta del av erbjudandet.

Kan man beställa borttagning av okunniga skeptiker med skygglappeögon också?
Eller är det gratis?
Citera
2010-11-20, 13:22
Medlem
Healern sa att demonen var skickad på mig av 6 personer som ville hämnas, nu har de gått till Ljuset så hon trodde att det skulle bli mycket bättre för mig framöver.
Frågan är om man är 100% clear, jag undrar jag...

Nu när det är en "vacancy" i energi-kroppen så kanske en annan demon tar chansen att försöka ta sig in. Men jag har ju ett riktigt bra astralt försvar så jag får hoppas att det håller emot, och att "hålet" i väster förblir fast.
Mitt starka försvar gjorde att demonen som var revir-fixerad som demoner sägs vara, var väl skyddad från konkurrens.

Fast allt det här är ju bara bluff, placebo och fantasier eller hur skeptiker och icke-troende?
Hahaha. Eller inte.
Citera
2010-11-20, 13:27
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Fast allt det här är ju bara bluff, placebo och fantasier eller hur skeptiker och icke-troende?
Hahaha. Eller inte.
Nej, det är precis lika verkligt som allt annat i Narnia.
Citera
2010-11-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Nej, det är precis lika verkligt som allt annat i Narnia.

Skönt att höra! Du kan man somna om då med gott samvete, eller?
Citera
2010-11-21, 19:22
Medlem
Jag kontaktade healern om att portalen öppnats igen och att jag såg en ny demon i väster. Denne bekräftade att då var fallet, hon lyckades ta bort demonen (en annan typ) och försegla portalen igen, men hon påstår att det är något inom mig som öppnar upp den igen. Någon slags förbannelse eller karmisk koppling. Det finns en slags chord mellan mig och portalen, hon försökte skära igenom den men det tar oerhört mycket kraft.

Sedan fick hon en vision av att jag eller mina föräldrar höll på att köra på en fotgängare och att denne spydde upp en negativ blåaktig energi av hat mot bilen.
Hon rekommenderade mig att uppsöka någon regressionsterapeut som skulle kunna hjälpa till att komma till botten med denna länk.

Har också känt att jag har en entitet i rotchakrat som jag håller på och bearbetar, energin flyttar sig runt när jag mässar Adonai Ha-Aretz eller YHVH, och bilder poppar upp, försöker skära igenom dessa men det är segt som bara den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in