Citat:
Ursprungligen postat av alvans
Har läst denna intressanta tråd och började fundera om jag själv kanske bär på NEGs?
Jag har under en mycket lång tid haft återkommande sömnbesvär, daglig huvudvärk, depressioner, värk i kroppen o.s.v. Har saknat livslust i perioder och även utvecklat ett självskadebeteende. Ibland utbrott av ilska som andra beskrivit som att mina ögon blivit helt svarta och som även skrämt en och annan.
Har känt mig ensam och dragit mig undan, trots att jag har människor omkring mig som tycker om mig.
Inget av detta har synts utåt, då jag upplevs som en socialt kompetent och glad person (förutom när jag blivit arg då).
Nåväl, denna tråd fick mig att ta tag i det här, och i måndags kontaktade jag Steve som någon här på fb rekommenderat.
Han svarade mig dagen efter via email, och skrev att han funnit en parasit (!) som löpte på min framsida från "tredje ögat" i pannan ända ner till sacralchakrat (under naveln).
Han fann också en mycket underlig liten figur, mest lik en fågeskrämma (gargyle) uppe på min hjässa. Så fort den förstod att den var iakttagen så försvann den illa kvickt.
Idag började han sin behandling av mig...och han hittade något mycket otäckt. Så fort Steve hade hittat och tagit bort gargylen, så kom det flera nya. Den lille gynnaren styrdes av en demon ovanför. Demonen var helt täckt i en svart cape med huva, vilket fick mig att tänka på Liemannen förstås...Usch, det lät inget vidare!
Men värre skulle de visa sig bli..."Liemannen" i sin tur styrdes av en ännu större demon ovanför honom.
Jag har under en mycket lång tid haft återkommande sömnbesvär, daglig huvudvärk, depressioner, värk i kroppen o.s.v. Har saknat livslust i perioder och även utvecklat ett självskadebeteende. Ibland utbrott av ilska som andra beskrivit som att mina ögon blivit helt svarta och som även skrämt en och annan.
Har känt mig ensam och dragit mig undan, trots att jag har människor omkring mig som tycker om mig.
Inget av detta har synts utåt, då jag upplevs som en socialt kompetent och glad person (förutom när jag blivit arg då).
Nåväl, denna tråd fick mig att ta tag i det här, och i måndags kontaktade jag Steve som någon här på fb rekommenderat.
Han svarade mig dagen efter via email, och skrev att han funnit en parasit (!) som löpte på min framsida från "tredje ögat" i pannan ända ner till sacralchakrat (under naveln).
Han fann också en mycket underlig liten figur, mest lik en fågeskrämma (gargyle) uppe på min hjässa. Så fort den förstod att den var iakttagen så försvann den illa kvickt.
Idag började han sin behandling av mig...och han hittade något mycket otäckt. Så fort Steve hade hittat och tagit bort gargylen, så kom det flera nya. Den lille gynnaren styrdes av en demon ovanför. Demonen var helt täckt i en svart cape med huva, vilket fick mig att tänka på Liemannen förstås...Usch, det lät inget vidare!
Men värre skulle de visa sig bli..."Liemannen" i sin tur styrdes av en ännu större demon ovanför honom.
Det där låter jobbigt
. Jag tror det var jag som kontaktade Steve först i tråden och fick bra resultat. Jag har kontakt med en kvinna som jobbar ideellt och utför astralprojektion som har tagit bort en mörk humanoid i auran men hon såg inget på huvudet så hon kunde inte hjälpa mig mer. När hon drog ut den lilla humanoiden så kände jag som en mysig hand som gick in i min kropp och sedan hörde jag hur det sprakade från mitt magnetiska hematithalsband och jag kunde även se som små blixtar från halsbandet. Sen har jag kontakt med en helare som kände att energin på huvudet var väldigt stark. Jag hade svår OCD och kraftigt kliande på huvudet. När Steve fick bort parasiten så försvann i princip kliandet ganska snabbt och OCD blev mycket bättre med tiden. Jag har pyttelite OCD kvar men jag hoppas på förbättring snart. Jag tror kliandet uppkom för att våra energier inte gick ihop så bra.Andra gången var jag ren.
Tredje gången jag kontaktade Steve så tog han bort en ytterligare parasit och då kände jag även rökelsen han använt runt mig tydligt så tydligen arbetade han på nåt sätt med att rensa auran. Han blev väldigt imponerad när jag berättade att jag känt rökelse runt mig.
Jag har några frågor till dig!
Försökte du få bort dessa entiteter själv på något sätt?
Hur mycket fick du betala? Jag antar att du fick betala mer då du hade problem med en demon?!
Det där du hade på huvudet och de små varelserna du beskriver kan vara så kallade "constructs". Constructs är entiteter man kan skapa i det astrala för att ex attackera eller beskydda. Jag hade en beskyddare (antagligen henokian) som skickade constructs på andar som var nyfikna.
"Astral"kvinnan berättade för mig att demoner kommer från en annan dimension och ofta kallas upp av magiker. En av mina vänner berättar att i det astrala så är demonerna i krig med varandra. De strider öppet i stora härar.
Jag hade några "astral"vänner som hittade massa demoner hos mig en dag. Just den dagen var ett helvete. "Astral"kvinnan berättade något liknande senare men beskrev att demonerna hölls tillbaka av henokianer som vaktade mig. Jag tror jag kan ha förväxlat dessa henokianer med utomjordingar.
Gargoyles är ju en vanlig demonform enligt Steve.
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.bloody-disgusting.com/photosizer/upload/gargoyles071410.jpg&imgrefurl=http://www.bloody-disgusting.com/news/20889&usg=__N8stae0vjjRmLuLmE39gJ_q8Qig=&h=450&w=6 00&sz=76&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=L-F0isHwByacvM:&tbnh=117&tbnw=152&prev=/images%3Fq%3Dgargoyles%26hl%3Den%26biw%3D1920%26bi h%3D900%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vp x=647&vpy=105&dur=1896&hovh=194&hovw=259&tx=175&ty =130&ei=JB3cTIG8NMGgOqCp6OsJ&oei=JB3cTIG8NMGgOqCp6 OsJ&esq=1&page=1&ndsp=77&ved=1t:429,r:4,s:0
Jag lyder ditt råd och lyssnar vad min navel har att förmedla, förutom lite ludd...*ler*