Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Tack själv! Din berättelse ger också stöd till att de här fenomenen existerar och drabbar många, vilket skeptiker här på forumet hela tiden argumenterar emot och bortförklarat som "trams", "hjärnspöken", "inbillningar", "överaktiv fantasi", mm.
Skeptikerna i fråga kan vara glada att de inte är drabbade av detta själva, men det kanske kommer en dag då de själva eller någon annan anhörig blir drabbad. Då kan jag lova att det inte är lika roligt längre.
Ja, de som inte har drabbats av detta är bara att lyckönska.
Fick ytterligare ett mail från Steve idag där han skriver att de symptom jag hade igår ( och även idag, fast lite lindrigare), visar att det hela fungerar bra på mig. Han rekommenderar mig att dricka mycket vatten och vila, så jag slappar i soffan med ett glas vatten idag.
Han skrev också att han inte kan förstå varför jag drabbats av det här. Det gör inte jag heller.
Jag är varken djävulsdyrkare eller har hållit på med ockulata riter (förutom en barnslig lek i 11-årsåldern med Quiabord, som skrämde skiten ur mig).
Däremot har jag vid ett tillfälle "drunknat" . Låg livlös i iskallt vatten, troligen mer än 20 min vid en olycka som liten tuffla. Kanske var min aura så försvagad då, att "något" kunde ta sig in? Jag hade varken puls eller andning då de hittade mig.
Jag var fram tills dess en glad liten unge, men efter sjukhusvistelsen på 4 dagar, var jag som bortbytt när jag kom hem, enligt mor & far. Jag kom hem som en ilsken, skrikande och ganska elak liten 1½-åring. Jag bet min storasyster så fort jag kom åt, och senare minns jag att en välriktad sten ( kastad av mig) gjorde ett stort hål i hennes panna, så hon blödde en del...jag svor visst också, men kan ju ha tagit efter min far som inte var så noga med kraftuttrycken.
På sjukhuset hade jag däremot förtrollat personalen med gulliga leenden och ropat "plyplan" och pekat upp i luften, fast det bara var någon fläkt som startade.
Tja, vet inte varför jag berättar det här egentligen, men det är såklart så, att det här har fått mig att fundera en hel del.
Nu ser jag fram emot att få parasiten borttagen. Enligt Steve så är den skyldig till att jag har varit så tömd på energi och faktiskt haft det jobbigt att bara orka hålla mig på benen.
Tack än en gång Symbolisten" för att du startade den här tråden.
Den Steve som jag nu har kontakt med har en hemsida, och för dem som kanske, liksom jag, misstänker att något annat kan ligga bakom att man inte mår bra, gå gärna in på hans hemsida och läs.
Här är länken;
http://www.entity-removal.co.uk/