Citat:
Ursprungligen postat av alvans
Enligt det mail jag fick idag, så fick han kämpa rejält med de här demonerna, och till slut fick han bort dem.
Sen satte han mig i ett renande vatten som tydligen spolade ut svarta klumpar från mig...Usch!
Inte konstigt att jag känt mig så eländig idag då....En rejäl huvudvärk som släppt först nu på kvällen, magen i uppror och så spänd i kroppen att jag tidvis skakar. Fryser gör jag också, vilket är ovanligt för mig.
Han har lagt ett skydd på mig nu och kommer att fortsätta med parasiten imorgon eller på fredag.
Vill tacka "Symbolisten" som startade denna tråd och som fick mig att kontakta Steve. Innan jag läste här, så hade jag inte ens hört talas om NEGs.
Tack själv! Din berättelse ger också stöd till att de här fenomenen existerar och drabbar många, vilket skeptiker här på forumet hela tiden argumenterar emot och bortförklarat som "trams", "hjärnspöken", "inbillningar", "överaktiv fantasi", mm.
Skeptikerna i fråga kan vara glada att de inte är drabbade av detta själva, men det kanske kommer en dag då de själva eller någon annan anhörig blir drabbad. Då kan jag lova att det inte är lika roligt längre.