Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
mkej. ja hon har redan haft X antal personer (som jag hittat) som försökt hjälpa henne genom åren men ingen har lyckats... från nån feng shui-kvinna, till nån gubbe som snackade om alien-implantat och parasiter (som lät duktig när jag talade med honom innan) men som inte lyckades ta bort ett skit (fast han inbillade sig nog det)
Hon är 65 år gammal o äter inte bra mat, hon slutade med det när hon blev "besatt" av dem... sjönk in i en depression o har tappat livslusten helt typ... var utbränd redan innan så var nog därför ett "enkelt offer" energimässigt... finns en historia bakom också som jag inte kommer berätta här, men ja... hon har alltid varit fullt frisk innan allt detta hände, har blivit utredd ordentligt av psykvården som inte har hittat nån psykisk sjukdom, osv... och beter sig som en frisk människa, så... allt tyder på att det är NEGS.
Hon är 65 år gammal o äter inte bra mat, hon slutade med det när hon blev "besatt" av dem... sjönk in i en depression o har tappat livslusten helt typ... var utbränd redan innan så var nog därför ett "enkelt offer" energimässigt... finns en historia bakom också som jag inte kommer berätta här, men ja... hon har alltid varit fullt frisk innan allt detta hände, har blivit utredd ordentligt av psykvården som inte har hittat nån psykisk sjukdom, osv... och beter sig som en frisk människa, så... allt tyder på att det är NEGS.
Grejen med negproblem är också det att om man är väl är ordentligt drabbad, så kan man locka till sig ännu mer negs. Och har man haft problemen i många år så tar det tid att bli av med dem, eftersom de parasiter som bosatt sig i auran väldigt ogärna vill lämna sin värd.
Jag tror att hon är drabbad av astral wildlife. Det finns även astral wildlife som tar ET form också.
Eftersom auran i hennes fall säkerligen är ganska skadad är hon förmodligen omgiven av ett nät av negativa energier. Sedan lär det finnas en negativ port i hennes nära omgivning, ett slags näste där energin är centrerad.
Vad som behövs är en healer/exorcist som kan rensa bort alla dessa lager/tentakler av negativa energi-nät och neutralisera energin (dvs med högre hjälp ta bort den både från hennes aura och hennes omgivning/bostad/ägodelar och sluta portalen) samt läka skadorna i auran, vilket förmodligen kommer kräva upprepade behandlingar.
Men en erfaren exorcist/healer kan göra detta på distans.
Jag kollade echelonx' länk och den killen han länkade verkar definitivt vara värd att satsa på. Sidan gav mycket bra info och han verkade inte så dyr. Konsultationen var ju också gratis.