2010-10-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
försökte flera gånger att skriva och registrera mig på robert bruce's forum men det gick aldrig... konstigt nog. detta var alltså för flera år sedan. försökte maila administratörerna också om mitt konto som aldrig gick att få igång men det hände aldrig något, så antar att det inte var meningen att få hjälp från dem då... :S

tack för länkarna. ska kolla upp dem o se om nåt kan hjälpa... det där northern light lät lite intressant.

Jag hoppas du får den hjälp du behöver, som Robert Bruce skriver i sin bok "Practical Psychic Self-Defense": "oavsett hur drabbad du än är, ge aldrig upp hoppet".
Citera
2010-10-05, 21:06
Medlem
electric_boogie Schaman Monica Bloomberg i Stockholm är utbildad av Viloldo. Om man googlar på schamansk healing kommer hon upp först.

Jag vet inte om hon klarar så tunga grejer, ni får väl fråga men i USA finns det psykologer som skickar sina hopplösa fall till Viloldo och han kan hjälpa dem.
Monika borde ju klara det också om hon är en fullutbildad schaman och det tror jag att hon är.
Jag kan gå i god för att hon inte är en charlatan iaf. Jag har gått dit en gång med en prägling jag inte kunde ta bort och jag sa inget om den men hon hittade den på en gång..

Jag hoppas att det ordnar sig för din vän..
Senast redigerad av Tina... 2010-10-05 kl. 21:08.
Citera
2010-10-05, 21:27
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
electric_boogie Schaman Monica Bloomberg i Stockholm är utbildad av Viloldo. Om man googlar på schamansk healing kommer hon upp först.

Jag vet inte om hon klarar så tunga grejer, ni får väl fråga men i USA finns det psykologer som skickar sina hopplösa fall till Viloldo och han kan hjälpa dem.
Monika borde ju klara det också om hon är en fullutbildad schaman och det tror jag att hon är.
Jag kan gå i god för att hon inte är en charlatan iaf. Jag har gått dit en gång med en prägling jag inte kunde ta bort och jag sa inget om den men hon hittade den på en gång..

Jag hoppas att det ordnar sig för din vän..

tack tina ska kolla upp det tipset också.
Citera
2010-10-05, 22:03
Medlem
Jag tror att Monika tog någonstans 500 kr.

Om jag vore din vän skulle jag först gå till henne som även healar energifältet från skador.

Om jag hade några symtom kvar sedan efter det har gått ett tag så skulle jag försöka leta vidare efter annan hjälp.
Och sen skulle jag gå tillbaka och bli healad en gång till, för att "täppa till hålen". Om energifältet är skadat är det ju lättare att bli angripen om jag förstår Symbolisten rätt.

Men har man så stora problem så skulle jag slå på alla trummor jag kunde hitta och några till.. Glöm inte kosten, mår man så dåligt äter man säkert inte bra heller och det är viktigt för det psykiska välmåendet också.

Får jag fråga om det är en tjej lr en kille, ålder?
Citera
2010-10-05, 22:25
Medlem
echelonxs avatar
electric_boogie

Du borde prova Steve Deeks-D'Silva

http://www.entity-removal.co.uk/default.html

Han kan kolla läget utan kostnad.

Han är väl erfaren att ta bort negs och värre entiteter. Han kan även ta bort ET-implants något som många andra antagligen inte ens vet existerar. Han kan reparera auran efteråt om du vill. Han har en fru som är helare också.
Citera
2010-10-06, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
electric_boogie

Du borde prova Steve Deeks-D'Silva

http://www.entity-removal.co.uk/default.html

Han kan kolla läget utan kostnad.

Han är väl erfaren att ta bort negs och värre entiteter. Han kan även ta bort ET-implants något som många andra antagligen inte ens vet existerar. Han kan reparera auran efteråt om du vill. Han har en fru som är helare också.

Då sysslar han inte med healing på heltid alltså, för man måste ju betala hyran. Jag kan reagera på att folk klagar på att healers tar betalt. De ska väl också leva. Då kan ju läkare sluta ta betalt också och vara läkare på kvällarna och köra buss på dagarna.

Han låter ju bra och är han så bra så är det synd att han inte ägnar mer tid åt det, tycker jag.
Citera
2010-10-06, 10:38
Medlem
Citat:
Då sysslar han inte med healing på heltid alltså, för man måste ju betala hyran. Jag kan reagera på att folk klagar på att healers tar betalt. De ska väl också leva. Då kan ju läkare sluta ta betalt också och vara läkare på kvällarna och köra buss på dagarna.

Han låter ju bra och är han så bra så är det synd att han inte ägnar mer tid åt det, tycker jag.

Ja, fast de bästa exorcisterna och helarna tar inte betalt av principsak. Robert Bruce tar ex aldrig betalt för de fall han har tagit sig an. Att ta ut en hög avgift för något som inte har bestående verkan och sedan att ev uppmana klienten att ta ytterligare behandlingar kan ge en skugga av oseriositet/charlataneri över det hela.
Det är det som ofta ger New Age en aura av bluff.
Citera
2010-10-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Det är den tidskrift Jehovas Vittnen gratis delar ut när de gör hembesök. För att oliktänkande ska finna "den rätta vägen". Du beter dig exakt som ett Jehovas Vittne, som om du inte redan är medlem så är du en lämplig kandidat.

Det är inte jag som fick näthinnelossning pga av satanistisk sysselsättning.

Att du dessutom inte tog dig tiden att se videon jag hade länkat till, tyder inget annat än att du har svårigheter att ta till dig ny information. Och såna gillar inte jag.
Senast redigerad av wander 2010-10-06 kl. 11:57.
Citera
2010-10-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Det är inte jag som fick näthinnelossning pga av satanistiska sysselsättningar. Att du dessutom inte tog dig tiden att se videon jag hade länkat till, tyder på svårigheter att ta till sig ny information. Och såna gillar inte jag.

Sorry, jag har aldrig sysslat med satanism så tyvärr där finns inget samband.

Jag tittade på videon men när jag möttes av det fundamentalistiska frireligiösa budskapet så insåg jag snabbt att det inte var my cup of tea.
Om jag vill ha information om exempelvis exorcism så vänder jag mig till expertis som KAN sin sak och har genuin erfarenhet av dessa fenomen, inte till någon frikyrka där man predikar en massa framgångsteologisk goja.
Citera
2010-10-06, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Sorry, jag har aldrig sysslat med satanism så tyvärr där finns inget samband.

Jag tittade på videon men när jag möttes av det fundamentalistiska frireligiösa budskapet så insåg jag snabbt att det inte var my cup of tea.
Om jag vill ha information om exempelvis exorcism så vänder jag mig till expertis som KAN sin sak och har genuin erfarenhet av dessa fenomen, inte till någon frikyrka där man predikar en massa framgångsteologisk goja.

Jag kan inte bemöta dina argument eftersom du pratar direkt ur luften, hade du sett videon hade du fått en djupare förståelse över katolikernas uppkomst och hur avvikande den är från kristendomen.

Tyvärr kan jag inte föra en diskussion med dig då du är "låst" för vidare information.

Att vara katolik räddar ingen och det var det jag ville visa dig

Men jag ska allt rätta ut din själ.
Senast redigerad av wander 2010-10-06 kl. 12:18.
Citera
2010-10-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Jag kan inte bemöta dina argument eftersom du pratar direkt ur luften, hade du sett videon hade du fått en djupare förståelse över katolikernas uppkomst och hur avvikande den är från kristendomen.

Tyvärr kan jag inte föra en diskussion med dig då du är "låst" för vidare information.

Att vara katolik räddar ingen och det var det jag ville visa dig

Men jag ska allt rätta ut din själ.

Tråden handlar om negativa ande-energier inte om katolicism. Vill du diskutera det får du skapa en egen tråd i forumet "Religion".
Citera
2010-10-06, 18:28
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Jag tror att Monika tog någonstans 500 kr.

Om jag vore din vän skulle jag först gå till henne som även healar energifältet från skador.

Om jag hade några symtom kvar sedan efter det har gått ett tag så skulle jag försöka leta vidare efter annan hjälp.
Och sen skulle jag gå tillbaka och bli healad en gång till, för att "täppa till hålen". Om energifältet är skadat är det ju lättare att bli angripen om jag förstår Symbolisten rätt.

Men har man så stora problem så skulle jag slå på alla trummor jag kunde hitta och några till.. Glöm inte kosten, mår man så dåligt äter man säkert inte bra heller och det är viktigt för det psykiska välmåendet också.

Får jag fråga om det är en tjej lr en kille, ålder?

mkej. ja hon har redan haft X antal personer (som jag hittat) som försökt hjälpa henne genom åren men ingen har lyckats... från nån feng shui-kvinna, till nån gubbe som snackade om alien-implantat och parasiter (som lät duktig när jag talade med honom innan) men som inte lyckades ta bort ett skit (fast han inbillade sig nog det)

Hon är 65 år gammal o äter inte bra mat, hon slutade med det när hon blev "besatt" av dem... sjönk in i en depression o har tappat livslusten helt typ... var utbränd redan innan så var nog därför ett "enkelt offer" energimässigt... finns en historia bakom också som jag inte kommer berätta här, men ja... hon har alltid varit fullt frisk innan allt detta hände, har blivit utredd ordentligt av psykvården som inte har hittat nån psykisk sjukdom, osv... och beter sig som en frisk människa, så... allt tyder på att det är NEGS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in