Här kommer tips på vägen!
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jag har efter denna tråden försökt hålla stenkoll på dessa negs, (vet ej om de verkligen finns men skit samma) och känner mig absolut bättre. Jag har inte varit sådär överjävligt trött på flera veckor nu, (har annars varit så nästan varenda dag i 6 år) trots att jag lever exakt som innan.
Någonstans ifrån kommer orden - "Haha, tror du att du blir av med oss med hjälp av det där ljuset?" jag vet inte varifrån dessa orden kommer, har gått och klurat på det hela dagen men kommer verkligen inte på det. Känns som om det kommer djupt inifrån, någonstans. :/ Kanske från en dröm? Den som sa det var en energisugande jävel iaf, det minns jag tydligt och blev lite sur när den förmedlade det.
Jaja, det är bara att fortsätta, hittils har det gått skitbra och gett gott resultat så..
Någonstans ifrån kommer orden - "Haha, tror du att du blir av med oss med hjälp av det där ljuset?" jag vet inte varifrån dessa orden kommer, har gått och klurat på det hela dagen men kommer verkligen inte på det. Känns som om det kommer djupt inifrån, någonstans. :/ Kanske från en dröm? Den som sa det var en energisugande jävel iaf, det minns jag tydligt och blev lite sur när den förmedlade det.
Jaja, det är bara att fortsätta, hittils har det gått skitbra och gett gott resultat så..

Negs är väldigt svåra att bli av med (om man är väl drabbad av dem).
Jag har haft problem av dem under större delen av mitt liv.
Här följer iaf en checklista som du kan använda för att få koll på din situation:
1) Vilka typer av attacker upplever du framförallt?
negs attackerar eteriskt (genom att vampyrisera dig energimässigt, detta sker genom sk core-attachmet points, likaså vissa chakran, ex. solar plexus)
eller mentalt/psykologiskt (har du omedvetna fantasier, drifter, eller trauman som du förtränger? var uppmärksam på återkommande tankebilder som dyker upp spontant, eller när du ska sova eller precis vakna).
2) Har du linjer i din bostad som gör dig kraftlös/trött/matt, sk negativa currylinjer eller currykors. Om en sådan finns under din säng, flytta om möjligt sängen. Negs utnyttjar dessa linjer för att attackera dig och bygga upp sin egen energi.
Kolla upp ockås om du har "kalla fläckar" i din bostad. Dessa kan indikera att en negativ energi-form är närvarande.
3) Sover du med lampan släckt? Om möjligt testa att ha åtminstone en lampa på i ditt sovrum, negs bygger uppsin energi i tysta och mörka uytrymmen.
Vädra ut regelbundet, dra upp persienner så att solljuset kommer in.
Klassisk musik ex. Vivaldi, Mozart, kan också hjälpa till att skapa en harmonisk atmosfär.
4) Placera ut kärl med saltvatten, om vattnet är välsignat med korstecknet ännu bättre.
Allra bäst är om man kan leda en vattenledning under din säng, då negs har svårigheter att korsa rinnande vatten, alternativt kan de begränsa deras rörelseförmåga.
5) Salvia smudge-sticks kan hjälpa för att röka av auran och absorbera negativa energier, likaså rökelse som frankincense, lavendel kan vara bra.
6) Vissa kristaller och växter hjälper till att skapa ett skydd mot negs, ex.
bergskristall, ametist, hematit, rosenkvarts, och växter som yucca-palm aloe vera, rönn, mm.
Magnetiskt järn är också skyddande.
7) Ta en handduk och borsta kroppen, håll koll på punkter som känns lite kontsiga vid beröring, ex. under fötterna, tinningarna, huvudet, solar plexus, rotchakrat och kösnchakrat (där sk core-attachment points kan finnas).
Denna övning stör ev. neg-länkar.
8) För dagbok över dina drömmar. Var särskilt uppmärksam på mardrömmar, eller drömmar där du känner skuld, ånger, oro, begär. Erotiska drömmar i synnerhet.
9) Ignorera "röster" dessa är ofta negsens försök att skrämma dig. Rädslor, aggression försvagar auran och gör dig mer mottaglig för deras attacker.
10) Försök minimera onani med ejakulation då negs utnyttjar den eteriska kraft som finns i sädesvätskan för att bygga upp sin energi.
Har du sex med en partner kan detta vara skyddande, beroende på hur stark din partners aura är. Dock kan även denne drabbas ev negs, beroende på vilken neg typ du är drabbad av.
Om du har sex försök att göra en beskyddande ritual som LBRP före.
Alternativt visualisera att du omges av omslutande klarblå sfär.
11) Böner är bra eftersom de ger dig ett fokus och höjer ditt medvetande.
12) Symboler som likformigt kors är bra, du kan teckna det med en tuschpenna på kroppen. Skuren vitlök att smörja in sig med är också bra (innehåller svavel som negs inte tål).
Man kan också steka chilifrukt i en panna (ger en kraftig rök som är stickande) och som skingrar neg-energier.
13) Tänk på att negsen ger dig en möjlighet att bli starkare som person.
Utnyttja detta för att bli en mer andlig person. Läs inspirerande andlig litteratur.
Hoppas att detta hjälper! Lycka till!!!
Jag kom givetvis på mig själv och tyckte det verkade som en dum idé, (och framförallt att tanken kändes konstgjord och implanterad i min skalle, sen har jag inga seriösa planer eller fantasier om att döda alla människor i världen) men vad tror du, kan det ha varit negs som skapade dessa märkliga tankar? Denna tanken var - när den kom upp i huvudet - 100% seriös, inget jag bara filosoferade om alltså.