Jag säger som Stenmark: "Det är inte lätt att förklar för dem som inte begrip nå't"
Jag menade naturligtvis inte alla fysiska och psykiska symptom är neg-relaterade, vad jag menade är att vissa symptom
kan vara neg-relaterade . Döh!
Visst ska man utesluta fysiska och psykiska orsaker innan man säger att det är negs, vilket jag också har gjort.
Personligen anser jag mig vara väl insatt inom psychic self-defense, jag har läst böcker som Dion Fortunes "Psychic Self-Defense" och har jämfört mina egna hundratals upplevelser och "symptom" med dem som Robert Bruce och andra återger och sett klara och tydliga överensstämmelser.
Dessutom har två st healers som inte visste något om mig personligen verifierat att jag har problem med denna typ av väsen, även om de inte kallar dem negs, utan astrala vampyrer/parasiter. Bruces Neg-beteckning är bara ett paraply-begrepp för olika likartade väsen som incubi, succubi.
Jag skrev inte detta inlägg för att predika och övertyga icke-troende utan för att jag tänkte att de fanns de som upplevt samma fenomen. De som har efarenhet av astral resor har helt säkerligen upplevt dessa fenomen eller sett dessa väsen, då det lägre astrala är deras hemvist.
Jag rekommenderar de som är intresserade att läsa Robert Bruces böcker eller besöka hans site:
www.astraldynamics.com. Sen får var och en tro vad den vill.