2015-05-30, 04:30
Medlem
Går benzo ihop med denna?

Kan den jämföra med 4 Aco DMT
Senast redigerad av wiljm00 2015-05-30 kl. 04:43.
Citera
2015-06-01, 11:40
Medlem
licanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00
Går benzo ihop med denna?

Kan den jämföra med 4 Aco DMT

Typ inte, båda är underbara på olika sätt. Jag har alltid ett par benzo till hands ifall jag skulle känna för att varva ner, testade senast i lördags med tjejen och det gick fint. Dock gav vi oss inte på några enorma doser som det skrivs om i denna tråd.

30mg/pers var greeeeat!

Peace ut!
Citera
2015-06-04, 18:23
Medlem
Existensens avatar
Är det jätte farligt att blanda denna med stimulanter? Har en kärlek till blanda denna i låga doser med fint amfetamin. Skulle det vara mer farligt med lite methylphenidate tror ni?
Citera
2015-06-04, 19:59
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Är det jätte farligt att blanda denna med stimulanter? Har en kärlek till blanda denna i låga doser med fint amfetamin. Skulle det vara mer farligt med lite methylphenidate tror ni?
Har själv blandat denna med 6-mapb fast minns inte riktigt trippen. Hade tagit Allyleskalin oxå

Denna ska gå bra ihop med stimulanter i alla fall. Finns en bra tripprapport på MDMA och 5-meo-mipt i "tripprapporter". Sägs vara en riktigt skön kombo. Nåt jag skulle kunna tänka mig att pröva själv. Skulle tro att det blir trevligt ihop med amfetamin oxå! Kan du beskriva lite mer ingående hur ruset är och villa doser du kört? Metylfenidat vet jag inte. Är nog lite mer onyttigt men det fungerar nog bra. Återkom gärna Ang kombon.

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-04 kl. 20:03.
Citera
2015-07-30, 05:02
Medlem
Sumangars avatar
Rökte nyss 44mg meo mipt och jävlar vad snabbt ruset slår på när man kör vaporize.
Ledsen att bumba tråden men kände bara ett behov av att skriva hur sjukt bra jag mår just nu

Jag rekommenderar till er alla, vape'a 25-30mg meo mipt ni kommer inte ångra er

Peace n Love!
Citera
2015-07-30, 14:09
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumangar
Rökte nyss 44mg meo mipt och jävlar vad snabbt ruset slår på när man kör vaporize.
Ledsen att bumba tråden men kände bara ett behov av att skriva hur sjukt bra jag mår just nu

Peace n Love!

Det är väl enligt mig bara positivt att du bumpar tråden så dött det är här, och dessutom "for a good cause" =)

Vet inte om det är rökbart det jag har, köpte mitt från r*24, har för mig jag frågade dom va det va men dom visste inte

Har dessutom ingen vaporizer men det ska väl gå att röka oavsett.
Citera
2015-10-15, 20:31
Medlem
neatandstreets avatar
såg att det finns en ny 5-meo rc inrikes under namnet 5-meo-dibf någon som har prövat och är den likt 5 meo mipt
Citera
2015-10-15, 20:38
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumangar

Peace n Love!
Hur gjorde du? Blandade du bara pulver och e-juice och körde?
Citera
2015-12-03, 19:48
Medlem
Jag maste bjuda pa en rolig moxy historia.

Vi har ett rave hemma pa varan hippicommunity, och det var typ 500 gäster.

Min vän kommer totalt trippad fram till mig.
"Dude, you have to try this!"
Han pratar riktigt otydligt och värkar ha svart att fa tungan att röra sig.

Han ger mig en flaska och vänder om.

"Hey, whats the dose?"
"Oh, just take, and wait, and its sooo goood", sa han och försvan in bland alla dansande människor.

Nu har jag en liten brun flaska med vätska i.
Jag är en "hjälte doserare" och mixar gärna 17 olika saker, men jag tänker att vafan jag tar lite grann bara, till en början.

Inget händer...

Jag tar lite granna igen, inget händer....

Jag dricker i mig flaskjäveln och börjar dansa och börjar känna att "ow, nu händer det saker!".
Efter en väldigt liten stund är jag sa totalt bäng att jag inte vet vad jag ska göra sa jag famlar runt bland alla lasrar och lampljus och försöker hitta nagonstans att bränna en stund.
Vad jag och min vän tror sa har jag druckit ca 50ml moxy, och han snackar om maxdos pa 15-20.
Jag hittar ett rum och gar in och sätter mig och tittar in i väggen och jag har ingen aning om vad som händer.
Efter 30-60 minuter sa hör jag en hostning till höger och jag tittar dit.
Där sitter en snubbe, precis som jag, lutat mot väggen, tittar in i väggen och är för hög för att kommunisera.

Här har jag en utav dom klockrenaste ögonblicken jag haft haha.
Vi tittar pa varandra, inte ett ord är sagt, men bada fattar vad den andra tänker.
"Vi är för bänga för att kommunisera, lat oss forstätta titta in i väggen och göra vad vi maste!".
Bada nickar och flinar hahahahaha, helt underbart, och tittar sen in i väggen.

Da kommer en utav vara DJ's in och fragar om vi vill köpa E.
Jag tar upp alla pengar jag har i fickan och säger, "what do i get?".

Jag fick 35 gröna granater i min hand och sen lämnar DJ'n rummet.

Jag tittar pa min hand och börjar asgarva och haller fram handen till den andra tysta snubben.
Han bara flinar och tar en.
Jag tittar pa honom som om "haha, en?`vi sitter redan här, vafan ta mer".
Han hajjar och flinar igen och tar 2 till och sen tar jag 3 stycken.

Jag har ingen aning om tidsbegrepp, men när han och jag gar ut ur rummet sa har vi käkat bra över 10 stycken E tillsammans.

Jag gar ut och dansar och blev legend pa festen.
Jag var pa biljardborde, jag kramade alla DJ's och sprang runt som galen pa dansgolvet och slängde runt min kropp som galen.
Jag har hört att folk försökte prata med mig, men jag kunde inte fa fram nagra ord utan bara flinade och fortsatta dansa runt.

En utav dom bäst akvällarna, trots den sjuka trippen och minnesluckorna

Pa nyar sa har vi en till fest, hoppas pa 1000 gäster, vi har 4 dansgolv

Haha, peace pa er mina vänner <3
Citera
2018-07-19, 23:37
Medlem
Finns det något som liknar denna med avseende på kåthet?
Citera
2018-07-19, 23:55
Medlem
NioLivs avatar
Nä du det är kört.
Finns inte ens nån bra tryptamin nu.
Det som finns och är värt att köpa är en dissociativ: 2-oxo-pce.
Förövrigt är det helt dött på trippmarknaden.

Svamp eju bra annars.

Mvh
Citera
2018-07-20, 21:50
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Finns det något som liknar denna med avseende på kåthet?

Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Nä du det är kört.
Finns inte ens nån bra tryptamin nu.
Det som finns och är värt att köpa är en dissociativ: 2-oxo-pce.
Förövrigt är det helt dött på trippmarknaden.

Svamp eju bra annars.

Mvh

Ja denna gamla goding. Faktum är att jag tycker denna är mest lik svamp. O inte som dom flesta andra som tycker att 4-Aco-DMT är den som är mest lik. Någon annan än jag som tycker så?

Lite off-topic men..
Hur kommer det sig att typ alla nätbutiker stängt? Någon ny lag som försvårar eller är det kanske pga torkan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in