Jag tog en moxy 10mg + ally 50mg.
Det var en underbar upplevelse, ett fantastiskt rus med härliga cev:s.
Jag tycker att de visuella effekterna påminde om dom man får på special, fast aningen starkare. HD är kanske ett bra sätt att beskriva det på

.
Jag upplevde även tracers som så många andra har gjort.
Det tog ca 2 timmar innan man började känna av något ordentligt, men sen var det ett härligt rus med mkt välmående. Skulle vilja beskriva välmåendet som när man peakar på 3-mmc, så kändes det i väldigt många timmar. Antar att det e moxyn, den ska ju vara liknande MDMA i sitt rus.
Jag låg mest och blundade under ruset med musik i mina lurar, jag försvann bort på alla möjliga platser.
Öknen, havet, rymden, jag flög (jag var ett plan).
Någonstans under mina cev:s i öknen kommer jag ihåg att jag delade upp mig själv i ljudfragment som jag spred ute i öknen, kom inte riktigt ihåg varför. Men jag tror att min identitet skulle bli självklar om jag hämtade upp bitarna en efter en lite senare....
Allt kändes självklart just då, men nu i efterhand så vet jag inte riktigt hur jag tänkte, eller vad jag gjorde egentligen. Jag har svårt att förklara det där med ljudfragmenten för er, men jag förstår inte riktigt själv heller...
Det var faktiskt helt underbart magiskt bra. Verkligen fantastiskt. Har aldrig mått så bra eller upplevt något liknande någonsin. Jag kommer garanterat göra det igen, jag har svårt å se att något annat ska kunna toppa den här upplevelsen.
Men som sagt, det kan vara farligt att blanda moxy med annat.
Så det är
inget jag uppmanar någon till.