Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
vad tyckte du om det nu då, du måste ju återkomma för böveln!
så prismans batch är såpass clean att man kan följa dom doseringarna som gäller för ren produkt antar jag?
Tänkte testa 5-6 mg nu nån dag o jag vill ju inte bli besviken

Oj hade för mig att jag svarat. Hatar också sånna som inte återkommer

My bad.
Blev riktigt besviken faktiskt, provade 7mg att bomba först, kände endast någon skum känsla i bakhuvudet, fyllde på med 10 efter typ 40 minuter, utan nån mer effekt.
Efter en timme blev det ytterliggare en bomb med 10mg Mipt + 15mg 4homet, men kände bara av hometet.
Hade slängt i mig morfin på morgonen, och käkat en del benzo dagarna innan, så kan vara det som sabbade det.
Dock provade jag med resten av påsen, och då rökte jag och 3 polare även ~15mg var på folie, även då utan effekt. Dock togs det i samband med alko+benz

så kände inget på det heller. Sen har jag bara ett svagt minne av att jag häller upp resten av påsens innehåll ( var 250mg från start ) i ett glas med vatten som jag och 3 polare skulle dela på, lyckas dock spilla ut 80 % av vattenlösningen innan jag han dela upp i shotglas
Slutsats: Antingen rena skiten, eller (mest troligt) pga omständigheterna och att de andra drogerna dödade mipt'ets effekter. Kommer väl köpa en liten påse vid nästa prismabeställning och då testa det ensamt och ge det en ny chans.
EDIT: Ang. rökningen, så var det första gången någon av oss rökte nått på folie, så kan vara vi som gjorde det lite galet där också.