2011-04-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Varför inte köra på 4-ho-met? Det är mkt bättre ifall man har som avsikt att "trippa", eller LSD, eller DPT.
Citat:
Ursprungligen postat av Oczwap
Var ganska klar i huvudet på 7mg, och det är den erfarenhet jag har. Förstår att 30mg borde vara ganska intensivt, tvivlar inte en sekund på det. Försökte inte få det att låta som om 5-MeO-MiPT är en svag hallucinogen på något sätt, bara att dess effekter skiljer sig nämnvärt från exempelvis 4-HO-MET.
Utveckla gärna. har testat båda två, 4homet rätt många gånger men 5meomipt bara 2 ggr varav första gången vad väldigt lite och i kombination med 4homet så den erfarenheten säger mig inte något om skillnaderna. Andra gången fick jag i mig vad jag kan gissa var 150-200 mg ( , dont even ask) så den erfarenheten säger ju inte heller så mycket. Var för övrigt helt jävla galet intensivt och kanske ska skriva en rapport på detta någon gång. Den trippen slutade iaf på akuten, en natt på sjukan och fick bo 3 dagar på en psykavdelning på ett sjukhus.
Citera
2011-04-19, 00:38
Medlem
Kalender-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Andra gången fick jag i mig vad jag kan gissa var 150-200 mg ( , dont even ask)confused:

Holy shit! Jag ska inte fråga men hur gick det till egentligen?
Citera
2011-04-21, 11:03
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Bombade 10mg 5-meo-mipt för 10 minuter sen. Har tagit lite morfin under dagen innan, så är redan lite mysig, får se hur detta blir

vad tyckte du om det nu då, du måste ju återkomma för böveln!

så prismans batch är såpass clean att man kan följa dom doseringarna som gäller för ren produkt antar jag?

Tänkte testa 5-6 mg nu nån dag o jag vill ju inte bli besviken
Citera
2011-04-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

så prismans batch är såpass clean att man kan följa dom doseringarna som gäller för ren produkt antar jag?

Vad vill du få ut av 5-6 mg?
Citera
2011-04-21, 12:56
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Vad vill du få ut av 5-6 mg?

Ett socialt och rus fyllt av välbefinnande, ökad uppskattning av musik och världen i allmänhet.

Lite uppiggande effekt hade ju varit trevligt med.

Är väl ute efter ett substitut till mdma egentligen som funkar ute på fest/krogmiljö eller på en sommarpromenad i skogen med musik i lurarna. Titta på djur och natur mm.

Jag vill kunna chilla på den helt enkelt och gärna slippa jobbiga bieffekter och eventuell jobbig AT.

Ska jag trippa blir det på svamp eller 4-ho-met.

mvh
Senast redigerad av unleash82 2011-04-21 kl. 12:59.
Citera
2011-04-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ett socialt och rus fyllt av välbefinnande, ökad uppskattning av musik och världen i allmänhet.

Lite uppiggande effekt hade ju varit trevligt med.

Är väl ute efter ett substitut till mdma egentligen som funkar ute på fest/krogmiljö eller på en sommarpromenad i skogen med musik i lurarna. Titta på djur och natur mm.

Jag vill kunna chilla på den helt enkelt och gärna slippa jobbiga bieffekter och eventuell jobbig AT.

Ska jag trippa blir det på svamp eller 4-ho-met.

mvh

Mjo då funkar det nog. 5-10mg imo.

Varför ingen vill trippa på 5-meo-mipt är bortom mitt förstånd dock. Har aldrig varit så intensivt på 4-ho-met som 5-meo-mipt var för mig på hög dos plus att man slipper må dåligt efter att ruset lagt sig och dagen efter. Hade det inte varit för möjliga negativa hälsoaspekter så hade jag nog aldrig trippat på något annat än 5-meo-mipt.
Citera
2011-04-21, 15:45
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Mjo då funkar det nog. 5-10mg imo.

Varför ingen vill trippa på 5-meo-mipt är bortom mitt förstånd dock. Har aldrig varit så intensivt på 4-ho-met som 5-meo-mipt var för mig på hög dos plus att man slipper må dåligt efter att ruset lagt sig och dagen efter. Hade det inte varit för möjliga negativa hälsoaspekter så hade jag nog aldrig trippat på något annat än 5-meo-mipt.

Jag har läst lite rapporter om puls som skenar iväg och blir ojämn på större doser 5-meo-mipt.
Kan säkert hända på 4-ho-met också så sätt men den känns mer safe att trippa på av någon anledning.

Man blir ju bekväm med en ny substans först när den är inkörd så det är väl inte helt omöjligt att man trippar på 5-meo-mipt i framtiden ifall det känns rätt

4-ho-met är omöjligt för mig att sova på dock o det suger...

Hur är det med sömn efter 5-meo-mipt?

mvh
Citera
2011-04-21, 16:03
Medlem
Citat:
Jag har läst lite rapporter om puls som skenar iväg och blir ojämn på större doser 5-meo-mipt.
Kan säkert hända på 4-ho-met också så sätt men den känns mer safe att trippa på av någon anledning.

Man blir ju bekväm med en ny substans först när den är inkörd så det är väl inte helt omöjligt att man trippar på 5-meo-mipt i framtiden ifall det känns rätt

4-ho-met är omöjligt för mig att sova på dock o det suger...

Hur är det med sömn efter 5-meo-mipt?

mvh

Mjo, det är just därför jag inte använder 5-meo-mipt och försöker att inte använda 4-ho-met heller. 4-ho-met känns säkrare, men man vet ju fan aldrig så blir nog aldrig det mer heller. Kommer ändå inte så långt på det.

Inga problem att sova efter 5-meo-mipt vad jag kommer ihåg och framförallt man är inte mörbultad dagen efter utan det är precis som vanligt. Man blir inte direkt hungrig under ruset, men jag fick en gång för mig att prova äta och det var himelskt och sedan kunde jag inte sluta. Detta var väl på runt 15 eller 20 mg tror jag. När jag tog 30 var det svårt att prata under peaken då det var riktigt intensivt.

Nu var detta dock över ett år sedan så prismans batch kanske inte är lika bra längre eller ännu bättre.
Citera
2011-04-21, 16:54
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Mjo, det är just därför jag inte använder 5-meo-mipt och försöker att inte använda 4-ho-met heller. 4-ho-met känns säkrare, men man vet ju fan aldrig så blir nog aldrig det mer heller. Kommer ändå inte så långt på det.

Inga problem att sova efter 5-meo-mipt vad jag kommer ihåg och framförallt man är inte mörbultad dagen efter utan det är precis som vanligt. Man blir inte direkt hungrig under ruset, men jag fick en gång för mig att prova äta och det var himelskt och sedan kunde jag inte sluta. Detta var väl på runt 15 eller 20 mg tror jag. När jag tog 30 var det svårt att prata under peaken då det var riktigt intensivt.

Nu var detta dock över ett år sedan så prismans batch kanske inte är lika bra längre eller ännu bättre.

Tackar för din info, återkommer i denna tråden när jag fått tummen ur i vilket fall som helst
Ska fixa en våg, sen blir det nog 5 mg en solig dag och ut och promenera lite.

mvh
Citera
2011-04-21, 17:07
Medlem
TomiXIIs avatar
Värsta skiten, importerade 5gram av det för något år sedan och fick inte sålt skiten för 200kr grammet... Till slut bytte jag 4,5g mot en femma fin röka och 20 stavar....

Nej den är inte värd att prova, jag injicerade det själv. Fyfan det var som att slå i sig dåligt mående Obehagligt var de
Citera
2011-04-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Värsta skiten, importerade 5gram av det för något år sedan och fick inte sålt skiten för 200kr grammet... Till slut bytte jag 4,5g mot en femma fin röka och 20 stavar....

Nej den är inte värd att prova, jag injicerade det själv. Fyfan det var som att slå i sig dåligt mående Obehagligt var de

Ett gram för 200? Wow, antingen trollar du eller så är du tappad någonstans jag vet inte. 5-meo-mipt är en grym drog och 1g är snarare värt 2000 än 200.
Citera
2011-04-28, 18:28
Medlem
martiness avatar
Citat:

Oj hade för mig att jag svarat. Hatar också sånna som inte återkommer My bad.

Blev riktigt besviken faktiskt, provade 7mg att bomba först, kände endast någon skum känsla i bakhuvudet, fyllde på med 10 efter typ 40 minuter, utan nån mer effekt.

Efter en timme blev det ytterliggare en bomb med 10mg Mipt + 15mg 4homet, men kände bara av hometet.

Hade slängt i mig morfin på morgonen, och käkat en del benzo dagarna innan, så kan vara det som sabbade det.

Dock provade jag med resten av påsen, och då rökte jag och 3 polare även ~15mg var på folie, även då utan effekt. Dock togs det i samband med alko+benz så kände inget på det heller. Sen har jag bara ett svagt minne av att jag häller upp resten av påsens innehåll ( var 250mg från start ) i ett glas med vatten som jag och 3 polare skulle dela på, lyckas dock spilla ut 80 % av vattenlösningen innan jag han dela upp i shotglas

Slutsats: Antingen rena skiten, eller (mest troligt) pga omständigheterna och att de andra drogerna dödade mipt'ets effekter. Kommer väl köpa en liten påse vid nästa prismabeställning och då testa det ensamt och ge det en ny chans.

EDIT: Ang. rökningen, så var det första gången någon av oss rökte nått på folie, så kan vara vi som gjorde det lite galet där också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in