2013-05-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Jag tycker också att det är en fin substans på 5 - 10mg.

Man kan inte vänta sig att det är som 100mg MDMA bara för att det är en tablett.

Vill man trippa hårt så bara drar man i sig 20mg.

/TT

jo, 5mg var nog perfekt för mig faktiskt men sen vet man ju aldrig om det slinker ner 5mg till senare under kvällen, hehe.

hursomhelst, en väldigt intressant drog det här måste jag säga.
Citera
2013-05-17, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Jag var lite rädd för moxy först. Men mår man galet bra av denna trots tjack avtändning så känner jag ett stort behov att prova innan den klassas. Jag menar vafan. Psykadeliska och avtändningar borde ju fan inte gå ihop

5-meo-mipt kommer inte att klassas med Nbome varianterna.

5-meo har varit på listan i 1 år snart.

Den är inte så utspridd så den handläggs inte lika snabbt.

/TT
Citera
2013-05-17, 21:46
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Jag var lite rädd för moxy först. Men mår man galet bra av denna trots tjack avtändning så känner jag ett stort behov att prova innan den klassas. Jag menar vafan. Psykadeliska och avtändningar borde ju fan inte gå ihop

Kan bara instämma. Somliga rapporterade ju både det ena efter det andra i bieffekter, men nu på senare tid har folk verkat få sjuka rus av denna drog och Ally ihop.

Klassningen är nog lugnt framöver i och med att framställan om klassificering ej är gjord.

Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
5-meo-mipt kommer inte att klassas med Nbome varianterna.

5-meo har varit på listan i 1 år snart.

Den är inte så utspridd så den handläggs inte lika snabbt.

/TT

Lär inte det störa er lite att de smutsiga idioterna på FHI klassar samtliga NBOMe i en och samma stöt? Jag menar, jag såg framemot att få prova B, D och H-versionerna.
Citera
2013-05-17, 21:54
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Hejhej.. Jag har lite funderingar kring denna drog.

• Finns det några risker med 5-Meo-MiPT? Då tänker jag inte på att man kan få en psykos. Utan om den inte är hälsosamt.
  • Hur intar man 5-Meo-MiPT? Vilket sätt är bäst/sämst?
  • Får man någon bodyload eller AT?
  • Som jag har uppfattat det så är det inte så visuellt?
  • Kan man gemnföra 5-Me-MiPT med t.ex. LSD?

Tack på förhand!

Enda skillnaden från 4homet som jag upplevde det var att jag behövde mer av 5-mm
Citera
2013-05-17, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Kan bara instämma. Somliga rapporterade ju både det ena efter det andra i bieffekter, men nu på senare tid har folk verkat få sjuka rus av denna drog och Ally ihop.

Klassningen är nog lugnt framöver i och med att framställan om klassificering ej är gjord.

Lär inte det störa er lite att de smutsiga idioterna på FHI klassar samtliga NBOMe i en och samma stöt? Jag menar, jag såg framemot att få prova B, D och H-versionerna.

Min kines sa att 25B var den bästa. Men annars var de övriga ganska lika.

/TT
Citera
2013-05-17, 22:09
Medlem
trodde faktiskt inte att det var något som kunde slå MDMA innan jag testat detta, men får lägga min stolthet åt sidan och säga att så här bra har jag nog aldrig mått kanske beror på alkoholen också, vem vet men känslan i kroppen är obeskrivlig.
Citera
2013-05-17, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRI22UE
trodde faktiskt inte att det var något som kunde slå MDMA innan jag testat detta, men får lägga min stolthet åt sidan och säga att så här bra har jag nog aldrig mått kanske beror på alkoholen också, vem vet men känslan i kroppen är obeskrivlig.

Eller hur.

Tycker samma, det är som ett skönt MD stuk. Men lite alkohol behövs.
Citera
2013-05-17, 22:16
Medlem
LightClouds avatar
Citat:

Enbart 5-meo-mipt eller blandat med något mer än alkoholen?

Beskriv gärna ruset lite!

Hur pass psykedeliskt är det? Hurdana är de visuella effekterna? Går det att jämföra med någon känsla som gemene man har upplevt rent fysiskt?
Citera
2013-05-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Enbart 5-meo-mipt eller blandat med något mer än alkoholen?

Beskriv gärna ruset lite!

Hur pass psykedeliskt är det? Hurdana är de visuella effekterna? Går det att jämföra med någon känsla som gemene man har upplevt rent fysiskt?

bara 4 bira, är inne på min 5 nu och funderar på att slänga i mig 2,5mg moxy till om jag ska beskriva känslan så är allt lite färggladare och nu när jag ligger i min säng så känns det som att jag ligger under en flod som smeker min rygg haha? vet faktiskt inte hur jag ska beskriva känslan, aldrig upplevt nåt liknande men gött äre!!!
Citera
2013-05-17, 22:30
Medlem
Citat:
bara 4 bira, är inne på min 5 nu och funderar på att slänga i mig 2,5mg moxy till om jag ska beskriva känslan så är allt lite färggladare och nu när jag ligger i min säng så känns det som att jag ligger under en flod som smeker min rygg haha? vet faktiskt inte hur jag ska beskriva känslan, aldrig upplevt nåt liknande men gött äre!!!

.... och där åkte 2,5 ner
Citera
2013-05-18, 00:04
Medlem
k4shwaks avatar
20mg var intressant.
Citera
2013-05-18, 01:39
Medlem
sakhos avatar
Kan försöka ge mig på att beskriva ruset på ally 50mg + moxy 10mg.
Körde den mixen igår, det var andra gången jag testade den.

00:42 intag av substanser

01:45 varm i kroppen, darrar lätt, lätt huvudvärk framtill i huvudet, väggar andas lite lätt, små visuella saker sker.

02:10 en våg av eufori strömma in, blev glad som faaaaan, mår bra, kroppen skakar lite lätt
hela tiden nästan, eller det kommer stötvis typ asskönt är det iaf

02:30 euforiiiii infected mushroom

40 min känns som timmar

Det var allt som antecknades, sen hade jag inte tid med anteckningar för jag mådde för bra .

ruset är fruktansvärt skönt, när man peakar ligger man och spänner ut varenda muskel och det känns som man kommer i varenda muskel, en obeskrivligt skön känsla. Man har peaken under 3-4 timmar då man mår kung.

Det visuella som sker är mkt bättre än på special t ex.
Man ser färger som e fruktansvärt skarpa, väggar andas, tracers e helt sjuka. Dom hänger i på ett helt annat sett än exempelvis special.

När man trippar så har man grymma cev:s, jag kan varmt rekommendera infected mushrooms, där reser man till alla möjliga ställen.

Tveka inte att testa detta om ni vill ha en grym tripp, ni kommer inte ångra er.
Jag har hitils inte haft några bekymmer alls under uppgång, såsom illamående mm.

Kanonbra grejer från TT helt enkelt. Rekommenderas starkt.

Bästa jag upplevt hitils i min "drogkarriär"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in