2011-10-03, 01:09
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamsebiffen88
Står för övrigt ''departure from outward office of exchange'' (2011-09-29) på min order nu. Innebär detta att den skickats utanför kina då eller och är påväg hit?
https://www.flashback.org/sp32990391
2011-10-09, 19:53
Medlem
RutSvenssons avatar
Någon som lyckats betala med "Opus Payments"? Längst ner på sidan står det ju att den ska ta maestro med denna betalmetod, men jag hittar den inte. Står inget i faq heller. google visar blankt.
2011-10-13, 00:11
Medlem
calzones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Någon som lyckats betala med "Opus Payments"? Längst ner på sidan står det ju att den ska ta maestro med denna betalmetod, men jag hittar den inte. Står inget i faq heller. google visar blankt.

Tror inte att det fungerar att betala med Maestro Online.
Använd "Check out with credit card" om du vill betala direkt med kort utan paypal.
När du går igenom stegen står det dock bara Visa, Mastercard och American Express..
2011-10-18, 00:26
Medlem
Beställde lite grejer därifrån för ca. 2 veckor sedan och det står fortfarande "Waiting for Supplier".
Brukar det ta så långt tid? Hur gick det för er?
2011-10-18, 02:14
Medlem
Någon gång har det tagit upp emot 6 veckor... Man ska inte ha brådis, om jag säger så. Julhandla nu, eller handla annorstädes...
B!
2011-10-19, 13:37
Medlem
calzones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randoom123
Beställde lite grejer därifrån för ca. 2 veckor sedan och det står fortfarande "Waiting for Supplier".
Brukar det ta så långt tid? Hur gick det för er?
Vissa grejer kan ta månader innan dom får in.
Ett tips kan vara att läsa kommentarerna om produkten. Där brukar folk skriva om dom väntat länge.
Vad är det du köpt?

Längsta jag väntat är 3 månader innan dom ens skickade.
2011-10-19, 14:20
Medlem
zonedisks avatar
Beställt från DX några gånger och frakten går på 1-2månader+, provade därför PriceAngels nu. Lade min beställning sent den 7e november och idag kom den direkt till brevlådan. 12 dagar, under 2 veckor. Rekomenderar dom starkt som alternativ till DX om ni har lite mer brottom med varorna, tyvärr har dom mindre sortiment och vissa saker kostar någon krona mer, men inte mycket direkt. Rekomenderas starkt. Kan tillägga att jag aldrig fått tulla från varken från DX eller PA.
2011-10-19, 15:28
Medlem
karamellpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
Beställt från DX några gånger och frakten går på 1-2månader+, provade därför PriceAngels nu. Lade min beställning sent den 7e november och idag kom den direkt till brevlådan. 12 dagar, under 2 veckor. Rekomenderar dom starkt som alternativ till DX om ni har lite mer brottom med varorna, tyvärr har dom mindre sortiment och vissa saker kostar någon krona mer, men inte mycket direkt. Rekomenderas starkt. Kan tillägga att jag aldrig fått tulla från varken från DX eller PA.

Tog alltså nästan ett år för dig att få din beställning? :P

Nej, tycker DX levererar mycket snabbt!
Tar max 2 veckor, i värsta fall 3 för en leverans.
2011-10-19, 16:50
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamellpojken
Tog alltså nästan ett år för dig att få din beställning? :P

Nej, tycker DX levererar mycket snabbt!
Tar max 2 veckor, i värsta fall 3 för en leverans.
Menade såklart oktober.

Intressant, beställt från DX 5 gånger. Som snabbast har jag fått paketet efter 1 månad, men oftast tog det 1,5 - 2 månader. Har dock inte beställt något där sedan i våras, kanske har förändrats sedan dess?
2011-10-19, 22:02
Bannlyst
va fan! beställde en klocka där ifrån(tog 6 veckor för att få den) och fick den sönder!? :S den visar inga siffror lr något annat bara ett jävla ap huvud! vad gör jag?

http://imageshack.us/photo/my-images/829/dsc00290rx.jpg/
2011-10-19, 22:12
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Appropå leveranstider tycker jag att DX är bland dom sämre i klassen. Buyincoins-com och focalprice.com är betydligt snabbare!

Citat:
Ursprungligen postat av djtswe
va fan! beställde en klocka där ifrån(tog 6 veckor för att få den) och fick den sönder!? :S den visar inga siffror lr något annat bara ett jävla ap huvud! vad gör jag?

http://imageshack.us/photo/my-images/829/dsc00290rx.jpg/

Jag vet att det här förslaget kanske låter helt crazy så det kanske är bäst du sitter ner ........... Kontakta DX?

/#LOUDmouth#
2011-10-20, 00:41
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djtswe
vad gör jag?
Sätt i ett batteri, alternativt dra bort transportfolieremsan (om sådan finns) i batteriluckan så att eventuellt inkluderat batteri får kontakt och kickar igång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in