2012-12-26, 00:06
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
OBS! För att kunna se Beats-hörlurarna så måste man ha ett konto och efter att man har skapat kontot så måste man antingen via mail eller kommentar på hemsidan be eForChina aktivera VIP-konto så man kan se alla hörlurar!

Här kommer en lista på hörlurarna som är så lika de äkta som möjligt! Det tog ca 2,5 timmar att söka rätt på alla hörlurar och göra en lista av dem...

Del 1:

Riktigt shysst av dig och fixa ihop denna lista! Dock så verkar dom flesta länkarna inte funka för mig, kanske beror på att jag ännu inte blivit vip?

I vilket fall undrar jag om någon vet några shyssta hörlurar med mic som är bekväma?

Tack på förhand!
2012-12-26, 16:38
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Riktigt shysst av dig och fixa ihop denna lista! Dock så verkar dom flesta länkarna inte funka för mig, kanske beror på att jag ännu inte blivit vip?

I vilket fall undrar jag om någon vet några shyssta hörlurar med mic som är bekväma?

Tack på förhand!
Precis, alla länkar fungerar som de ska när du har blivit VIP.

Skaffade iPhone 5 för ett par dagar och fick med de nya hörlurarna "Earpods". Jag provade de och aldrig har jag haft ett par in-ear hörlurar som passat sådär bra i öronen. Jag hoppade och skakade på huvudet och de rörde inte på sig en centimeter. De sitter inte hårt men ändå så sitter de på plats och bra ljud hade de också. Om du inte vill slänga bort en förmögenhet på Apple Earpods så finns det kopior hos eForChina: http://www.eforchina.com/v/124726
2012-12-27, 01:28
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
Precis, alla länkar fungerar som de ska när du har blivit VIP.

Okej tack så mycket! Drog iväg ett mail till dom så hoppas på det bästa nu. Läste dock någon kommentar på youtube att man måst ha köpt för 60$ innan man kan få se dom?
2012-12-27, 02:03
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Okej tack så mycket! Drog iväg ett mail till dom så hoppas på det bästa nu. Läste dock någon kommentar på youtube att man måst ha köpt för 60$ innan man kan få se dom?
Har ingen aning. Jag har varit medlem hos dem så länge så mitt konto blev automatiskt VIP när de gick över till det systemet. Jag har aldrig behövt kontakta dem för att se alla hörlurar. Men du lär ju märka om du inte kan se dem när du väl har aktiverat VIP.

Låter högst osannolikt dock att man måst ha köpt för 60$. Såhär skriver eForChina när de har aktiverat VIP åt någon: "Dear xxxxx, we have opened the permission for you, please log in our website then you can see the beats now, thanks." Alla som frågar om "permission" är nyreggade annars skulle de ha VIP från början som mig och eForChina nämner ingenting om att man måste ha köpt för 60$. Jag tror att VIP öppnas för alla som har köpt för 60$ automatiskt och anledningen till att folk frågar om VIP är för att de har köpt för 0$.

En sak som jag bör tillägga är att fake Beats från eForChina har bättre bas och är billigare än de som säljs hos DHgate.
2012-12-27, 04:34
Bannlyst
Citat:
Har ingen aning. Jag har varit medlem hos dem så länge så mitt konto blev automatiskt VIP när de gick över till det systemet. Jag har aldrig behövt kontakta dem för att se alla hörlurar. Men du lär ju märka om du inte kan se dem när du väl har aktiverat VIP.

Låter högst osannolikt dock att man måst ha köpt för 60$. Såhär skriver eForChina när de har aktiverat VIP åt någon: "Dear xxxxx, we have opened the permission for you, please log in our website then you can see the beats now, thanks." Alla som frågar om "permission" är nyreggade annars skulle de ha VIP från början som mig och eForChina nämner ingenting om att man måste ha köpt för 60$. Jag tror att VIP öppnas för alla som har köpt för 60$ automatiskt och anledningen till att folk frågar om VIP är för att de har köpt för 0$.

En sak som jag bör tillägga är att fake Beats från eForChina har bättre bas och är billigare än de som säljs hos DHgate.

Schysst lista, synd att du inte skrev ut priserna så vi utan VIP kan få ta del av dom och se om det ens är lönt att bli VIP där.
2012-12-27, 11:45
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Schysst lista, synd att du inte skrev ut priserna så vi utan VIP kan få ta del av dom och se om det ens är lönt att bli VIP där.

Kan meddela att det bara är att maila så blir man VIP. Så man behöver inte handla för 60 dollar etc. Kollade lite beats hörlurar nu men ingen har ju beats by dr dre märket på sig?

http://www.anony.ws/i/2012/12/27/uIj3S.jpg
2012-12-27, 12:55
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Kan meddela att det bara är att maila så blir man VIP. Så man behöver inte handla för 60 dollar etc. Kollade lite beats hörlurar nu men ingen har ju beats by dr dre märket på sig?

http://www.anony.ws/i/2012/12/27/uIj3S.jpg
Jag skrev inte ut priser eftersom priserna diffar +/- 10$ ibland och jag har ingen aning om varför. eForChina är fortfarande billigast och man kan ha som regel att ju dyrare desto bättre kvalitet. Det har eForChina påpekat själva.

Har du inte köpt fake Beats från DealExtreme när de sålde förut? Alla bilder är photoshoppade för att inte inkräkta på varumärkesintrång eller för att Dr. Dre's jurister inte ska hitta via sökmotorer att eForChina säljer kopior. Läs kommentarerna längst ner på varje produktsida. Vissa recensioner har kundbilder så du kan se exakt vilka märkningar som finns. De dyraste som jag har länkat till har till och med serienummer!
2012-12-27, 13:14
Bannlyst
Citat:
Jag skrev inte ut priser eftersom priserna diffar +/- 10$ ibland och jag har ingen aning om varför. eForChina är fortfarande billigast och man kan ha som regel att ju dyrare desto bättre kvalitet. Det har eForChina påpekat själva.

Har du inte köpt fake Beats från DealExtreme när de sålde förut? Alla bilder är photoshoppade för att inte inkräkta på varumärkesintrång eller för att Dr. Dre's jurister inte ska hitta via sökmotorer att eForChina säljer kopior. Läs kommentarerna längst ner på varje produktsida. Vissa recensioner har kundbilder så du kan se exakt vilka märkningar som finns. De dyraste som jag har länkat till har till och med serienummer!

Då förstår jag. Har aldrig handlat från dealextreme bara kollat in några enstaka gånger men tycker dom har för mycket produkter så man orkar fan inte bläddra.

Ska provbeställa några beats hörlurar då och se hur kvalitén är. Tackar återigen för tipset och listan.

Fri frakt även på dessa?
2012-12-27, 13:47
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Då förstår jag. Har aldrig handlat från dealextreme bara kollat in några enstaka gånger men tycker dom har för mycket produkter så man orkar fan inte bläddra.

Ska provbeställa några beats hörlurar då och se hur kvalitén är. Tackar återigen för tipset och listan.

Fri frakt även på dessa?
Ja men man vill ju inte att sina Beats aldrig kommer fram. Betala 1.7$ för att få tracked air mail istället så du kan spåra dem.
2012-12-27, 22:13
Medlem
zonedisks avatar
Fick hem två paket från FocalPrice idag, det ena beställdes den 14e december och det andra den 18e. Väldigt snabb frakt, speciellt med tanke på juletider!

Bland annat den här: http://www.focalprice.com/EF029W/Car_Wireless_Stereo_FM_Transmitter_for_iPod_MP3_MP 4_White.html
AUXen i min bilstereo har pajjat så tänkte ge fm-sändare en chans, var dock lättare sagt en gjort. Inte en enda elektronikbutik jag kollade hade någon(Siba, Elgiganten, Mediamarkt, mm). Så beställde denna billiga skitsak med för att prova om en sådan billig kan funka. Hittade dagen efter en Belkin fm-sändare för ~140kr som jag köpte. Efter att ha jämfört dessa i 20 minuter i bilen måste jag säga att den här är bättre än Belkinen jag köpte som sprakar till då och då och i vissa perioder ger ifrån sig ett konstant statiskt ljud i bakgrunden. Sjukt mycket billigare och fungerar bättre. Damn Kina, jag älskar er.
Senast redigerad av zonedisk 2012-12-27 kl. 22:23.
2012-12-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
Så beställde denna billiga skitsak med för att prova om en sådan billig kan funka. Hittade dagen efter en Belkin fm-sändare för ~140kr som jag köpte. Efter att ha jämfört dessa i 20 minuter i bilen måste jag säga att den här är bättre än Belkinen jag köpte som sprakar till då och då och i vissa perioder ger ifrån sig ett konstant statiskt ljud i bakgrunden. Sjukt mycket billigare och fungerar bättre. Damn Kina, jag älskar er.
Funktionellt kan en FM-sändare nästan inte misslyckas, innan man börjar strypa den en massa. Och gissa vad, din Belkin, är rätt hårt strypt. Den får inte ha för stark signal, gud förbjude att den störde radiomottagare utanför din bil. Ovanpå det får den inte skjuta utanför, så att säga. Den ska alltså hålla sig till den specificerade sändningsfrekvensen du valt, och har mycket snäva toleranser för hur mycket utanför de frekvenserna den får gå. Slutresultatet blir en mycket dyrare, och sämre produkt, men som man åtminstone får lov att sälja på den svenska marknaden.

Typiskt byråkrati att ställa till det med konsument produkter helt i onödan. Skönt du hittat något du är nöjd med dock.
B!
2013-01-02, 12:39
Medlem
Nu har mina Beats Tour kommit(Beställde den 18:de december). Här är ett album med lite bilder för er som undrar hur de ser ut. Jag ber om ursäkt för suddiga mobil-bilder. http://imgur.com/a/lzTbt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in