2013-01-15, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orraldinho
Ok tack!
eforchina, sunsky-online
2013-01-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Oftast funkar knappen i mitten för att svara på samtal, lägga på samtal, pausa musik eller fortsätta spela musik. Det som inte brukar funka är höja och sänka volymen på samtal eller musik men så är det med alla hörlurar som har någon form av "controltalk" och som man försöker använda med Android. Vet inte hur det ligger till med Windows Phone dock.
ok man får väl chansa isåfall då
2013-01-16, 20:09
Medlem
Hej undrar om någon har erfarenhet av fake bose från eforchina t.ex. dessa http://www.eforchina.com/product/default!view.do?id=117776&page=1#reviews?
2013-01-17, 07:36
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orraldinho
Hej undrar om någon har erfarenhet av fake bose från eforchina t.ex. dessa http://www.eforchina.com/product/default!view.do?id=117776&page=1#reviews?
Hmm kan inte se dom, även om jag kan se alla Beats
2013-01-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Hmm kan inte se dom, även om jag kan se alla Beats
konstigt, testa att söka på bose och ta dem nere i vänstra hörnet bland sökresultaten.
2013-01-17, 19:28
Medlem
Någon som har köpt SMS audio over-ear från eforchina ?

Isåfall hur bra är dom ?

/ Kingen1982
2013-01-20, 01:53
Medlem
Grinfarbrors avatar
Någon som nyligen har köpt surfplattor från Kinabutikerna och har bra utvärderingar och tips?

Har kollat runt och hittat hyfsade priser, men det är lite tunt med 3G-plattor. Och 4G finns väl inte ens i tillverkarnas produktionslinjer ännu.
2013-01-20, 15:50
Medlem
Amazonites avatar
Någon som har handlat på Sunsky-online? De verkar erbjuda samma saker som eForChina men billigare.
2013-01-20, 17:59
Medlem
Citat:
Någon som har handlat på Sunsky-online? De verkar erbjuda samma saker som eForChina men billigare.
Namnet skrämmer mig :/

Edit: Såg att du Amazonite har skrivit på in-ear by 50 på snusky-online är det sant när du frågar en sådan fråga ?
Senast redigerad av kungen1982 2013-01-20 kl. 18:10.
2013-01-20, 18:45
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen1982
Namnet skrämmer mig :/

Edit: Såg att du Amazonite har skrivit på in-ear by 50 på snusky-online är det sant när du frågar en sådan fråga ?
Kan du länka? Jag blev precis medlem hos sunsky-online men jag kan inte ens se in-ear by 50 så det är omöjligt att jag kan ha skrivit där. Man kan skriva vilket namn man vill när man skriver en recension på sunsky-online så länge som man använder sin e-mail så det kan nog vara så att någon har använt mitt användarnamn. Det låter dock väldigt långsökt så jag vill gärna att du länkar så jag ser vad du pratar om.

EDIT: Nu förstår jag vad du pratar om. Det verkar som att alla recensioner man skriver på eForChina dyker upp på Sunsky-Online. Och ja, jag har köpt ett par in-ear by 50 cent från eForChina och skrivit en recension där så du ser inte fel. Jag grävde djupare i det här med Sunsky-Online och eForChina och det verkar som att Sunsky-Online är ett helägt dotterbolag till eForChina. Såhär står det på Sunsky-Online's hemsida:
Citat:
Shenzhen SUNSKY Technology Limited is a wholly-owned subsidiary of EforChina Limited, which operates numerous electronics factories. If you would like information regarding other related products, please contact us.
Någon som vet varför Sunsky-Online är billigare än eForChina om det är ett dotterbolag till eForChina???

EDIT 2: Kan se flera skillnader mellan eForChina och Sunsky-Online. Frakten hos Sunsky-Online är mycket dyrare, man får inga "gifts" när man handlar för en viss prisnivå och man kan inte använda någon rabattkod hos Sunsky-Online. Trots det så blir det ändå billigare att handla hos Sunsky-Online. Varför???
Senast redigerad av Amazonite 2013-01-20 kl. 18:58.
2013-01-20, 21:22
Medlem
Citat:
Kan du länka? Jag blev precis medlem hos sunsky-online men jag kan inte ens se in-ear by 50 så det är omöjligt att jag kan ha skrivit där. Man kan skriva vilket namn man vill när man skriver en recension på sunsky-online så länge som man använder sin e-mail så det kan nog vara så att någon har använt mitt användarnamn. Det låter dock väldigt långsökt så jag vill gärna att du länkar så jag ser vad du pratar om.

EDIT: Nu förstår jag vad du pratar om. Det verkar som att alla recensioner man skriver på eForChina dyker upp på Sunsky-Online. Och ja, jag har köpt ett par in-ear by 50 cent från eForChina och skrivit en recension där så du ser inte fel. Jag grävde djupare i det här med Sunsky-Online och eForChina och det verkar som att Sunsky-Online är ett helägt dotterbolag till eForChina. Såhär står det på Sunsky-Online's hemsida:

Någon som vet varför Sunsky-Online är billigare än eForChina om det är ett dotterbolag till eForChina???

EDIT 2: Kan se flera skillnader mellan eForChina och Sunsky-Online. Frakten hos Sunsky-Online är mycket dyrare, man får inga "gifts" när man handlar för en viss prisnivå och man kan inte använda någon rabattkod hos Sunsky-Online. Trots det så blir det ändå billigare att handla hos Sunsky-Online. Varför???
Kanske är till tryckta kartonger osv på snusky-online som man inte vill sälja på eforchina? (Kan vara helt bort om skogarna men var bara något som kom upp i huvudet på mig)

Edit: Är det samma som på eforchina att man måste be om att få se beats ?
Senast redigerad av kungen1982 2013-01-20 kl. 21:26.
2013-01-20, 22:05
Bannlyst
Vet någon om eforchina har koss porta pro? Hur mycket kostar de isf? Köpte ett par förrut från focalprice och de var riktig gryma, tyvärr så säljs de inte längre där :-/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in