Citat:
Ursprungligen postat av kungen1982
Namnet skrämmer mig :/
Edit: Såg att du Amazonite har skrivit på in-ear by 50 på snusky-online är det sant när du frågar en sådan fråga ?

Kan du länka? Jag blev precis medlem hos sunsky-online men jag kan inte ens se in-ear by 50 så det är omöjligt att jag kan ha skrivit där. Man kan skriva vilket namn man vill när man skriver en recension på sunsky-online så länge som man använder sin e-mail så det kan nog vara så att någon har använt mitt användarnamn. Det låter dock väldigt långsökt så jag vill gärna att du länkar så jag ser vad du pratar om.
EDIT: Nu förstår jag vad du pratar om. Det verkar som att alla recensioner man skriver på eForChina dyker upp på Sunsky-Online. Och ja, jag har köpt ett par in-ear by 50 cent från eForChina och skrivit en recension där så du ser inte fel. Jag grävde djupare i det här med Sunsky-Online och eForChina och det verkar som att Sunsky-Online är ett helägt dotterbolag till eForChina. Såhär står det på Sunsky-Online's hemsida:
Citat:
Shenzhen SUNSKY Technology Limited is a wholly-owned subsidiary of EforChina Limited, which operates numerous electronics factories. If you would like information regarding other related products, please contact us.
Någon som vet varför Sunsky-Online är billigare än eForChina om det är ett dotterbolag till eForChina???
EDIT 2: Kan se flera skillnader mellan eForChina och Sunsky-Online. Frakten hos Sunsky-Online är mycket dyrare, man får inga "gifts" när man handlar för en viss prisnivå och man kan inte använda någon rabattkod hos Sunsky-Online. Trots det så blir det ändå billigare att handla hos Sunsky-Online. Varför???