2013-01-20, 22:51
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen1982
Kanske är till tryckta kartonger osv på snusky-online som man inte vill sälja på eforchina? (Kan vara helt bort om skogarna men var bara något som kom upp i huvudet på mig)

Edit: Är det samma som på eforchina att man måste be om att få se beats ?
Va?

Verkar vara så eftersom jag såg många på sidan som hade bett om permissions. Jag gjorde det också och hoppas jag kan se dem imorgon.
2013-01-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Va?

Verkar vara så eftersom jag såg många på sidan som hade bett om permissions. Jag gjorde det också och hoppas jag kan se dem imorgon.
Jag menade typ söndriga kartonger.
2013-01-21, 20:31
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Jag menade typ söndriga kartonger.
Okej, men det låter fortfarande bra även om det skulle va sant. Kartongen slänger man ändå. Man köper ju för att varan ska vara i gott skick och inte kartongen.
2013-01-21, 20:35
Medlem
Om jag skall köpa android mini pc ... Vilken sida bör jag kolla?
2013-01-21, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Okej, men det låter fortfarande bra även om det skulle va sant. Kartongen slänger man ändå. Man köper ju för att varan ska vara i gott skick och inte kartongen.
Det är så sant men jag kan inte komma på en bättre anledning men hör med dom.
2013-01-21, 21:22
Medlem
Ticklas avatar
Så nu efter 2 veckor har min status blivit ändrad från "collecting" till dispatching". Någon som vet hur lång tid det tar vid dispatching?

Ps jo jag är lite ivrig att få mina nya fina hörlurar för 60$ från eforchina
2013-01-21, 21:36
Medlem
Amazonites avatar
Vet någon vad som händer med paket som man inte hämtar ut och som skickas tillbaka till Kina? Får man tillbaka pengarna från företaget? Eller måste man betala för Postens hantering?
Har nämligen en kille som köpte hörlurar som jag beställde via drop-shipping och nu har paketet skickats tillbaka. Han lär få betala för Postens hantering men varorna åker ju tillbaka till Kina så kommer eForChina både behålla varorna och pengarna??? För mig spelar det ingen roll för jag har redan fått betalt i förskott men jag är nyfiken på om man får tillbaka pengarna för varorna också
2013-01-22, 21:25
Medlem
vilken hemsida är det man ska använda för att spåra paket från kina ?
2013-01-22, 22:38
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
vilken hemsida är det man ska använda för att spåra paket från kina ?

Ska och ska .... http://intmail.183.com.cn/ är China Posts officiella sida men den är lite speciell. Jag brukar istället använda http://www.track-trace.com/ och då specifikt http://www.track-trace.com/post och välja track with options. Då kan man när chinastatusen indikerar att paketet lämnat kina med ett par musklick välja Sweden och få upp resultat från svenska posten i samma fönster/flik.

/#LOUDmouth#
2013-01-23, 11:36
Medlem
napsterspys avatar
Trackchecker är väldigt bra app som har de mesta post services och funkat bäst bland alla alternativ som finns i appform.
Jag har kört den i ett år och så, kan verkligen rekommendera!!!
2013-01-23, 18:29
Medlem
Beställde mina prylar den 10 , hämtade ut det idag! smidigt.
2013-01-23, 18:52
Medlem
swebarbs avatar
Väntar fortfarande sen 5:e konstigt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in