Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-27, 17:49
  #2089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chaosyawn
Någon som vet lite mer om Malta & kanske har lite tips?

Man kan iaf köpa extacy helt öppet på nattklubbarna, så gräs lär ju finnas.
Citera
2017-01-06, 12:02
  #2090
Medlem
-spitzlix-s avatar
Egypten, hurghada. Tips?
Citera
2017-01-07, 04:09
  #2091
Medlem
Ska till gran canaria ( peurto rico för att vara exakt ) om nån månad och undrar hur tillgången är där? Vad kvaliten är osv. Hur är utbudet mellan hasch och gräs? Är mest ute efter gräs
Citera
2017-01-07, 16:24
  #2092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmilD24Lundgren
Ska till gran canaria ( peurto rico för att vara exakt ) om nån månad och undrar hur tillgången är där? Vad kvaliten är osv. Hur är utbudet mellan hasch och gräs? Är mest ute efter gräs

Jag har bara lyckats få tag på kasst bush-weed eller standard bruning när jag har varit där nere.
Citera
2017-01-07, 18:56
  #2093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Jag har bara lyckats få tag på kasst bush-weed eller standard bruning när jag har varit där nere.
Okej, hur ska jag gå tillväga för att hitta nån att köpa av?
Citera
2017-01-07, 20:27
  #2094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsucc
Okej, hur ska jag gå tillväga för att hitta nån att köpa av?

Kolla med de som säljer solbrillor och klockor. Annars någon random afrikan som hänger vid stranden, räkna med att bli blåst dock!
Citera
2017-01-26, 21:58
  #2095
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestenAgda
Hur ser det ut i Alicante-trakterna (Spanien)? Är det bara att fråga folk man tror kan ha? Priser? Hur normaliserat är det där nere?

Vet inte hur det är i just Alicante, men när jag för många år sedan jobbade en sommar som inkastare på barer i Benidorm så ingick det i min arbetsbeskrivning att erbjuda "Charlie, Hash, Pills" till alla som inte såg ut som en narc typ. Det var galet öppet, men vet inte hur bra shit klubbägarna sålde. Jag rökte bara det som en vän till mig odlade hemma.

Generellt sett ska det dock vara liberalt som fan i Spanien, men hoppas att någon hoppar in i tråden för att ge dig mer specifika råd angående Alicante i dagsläget. När ska du ner förresten?
Citera
2017-01-26, 22:09
  #2096
Medlem
NaCC.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Man kan iaf köpa extacy helt öppet på nattklubbarna, så gräs lär ju finnas.
Haha, min första E-upplevelse var faktiskt under en familjesemester på Malta.
Citera
2017-02-05, 16:43
  #2097
Medlem
Tobias123s avatar
Hur ser det ut nere i valencia? Priser på grönt o brunt? Finns det coffeshops?
Citera
2017-03-08, 04:04
  #2098
Medlem
TRSS1728s avatar
Jag ska till Mallorca, Magaluf i Augusti med ett gäng polare, vet ni hur langning av cannabis fungerar där? Är det lätt tillgängligt? Och är det olagligt? Man har ju hört historier om att det är fullt lagligt i vissa städer i Spanien så man måste ju få veta hahah.
Citera
2017-03-15, 16:56
  #2099
Medlem
SvartaVargens avatar
Ska köra lite Yoga och healing en vecka i Thailand, vet att det är riskabelt att röka i Thailand så vill inte riskera att springa på någon korrupt säljare som ringer polisen direkt efter.

Vart, om det finns något ställe är det säkert att köpa bra gräs i thailand? någon som har koll på vad dom säljer
Citera
2017-03-16, 12:35
  #2100
Medlem
Scifibukkakes avatar
Cannabis i Prag? Ska dit i sommar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback