1: Fick sms från ett inkassobolag angående att min faktura har studsat tillbaka och därav fick jag OCR etc via mobilen.
Betalade omedelbart.
2: Det kom hem ett brev med en summa på ~190;- (ränta+något annat på 130;-) och den glömde jag helt av pga att det var rätt så hektist vid just den tidpunkten och ett par dagar framöver.
3: kommer ett nytt brev på ~800;- som jag betalar direkt nu efter påskhelgen (har varit iväg hos familj etc ) + att det stog att ärendet har skickats till kronofogden
Har mailat alla parter pga att jag ej har tillgång till en telefon just nu och kronofogden har fått mitt mail och är under behandling.
Kommer dom betalningsanmärka mig pga dom summorna och jag har ju betalat in allt.
jävla slarv!