2013-10-05, 10:35
Medlem
Jag tog 7 xanor igår jag kände ingenting men vakna nyss alltså dagen efter, dom e ju helt sjuka haha, pm man inte somnar vad händer då
Citera
2013-10-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Käkar du dom bara någon dag och har 2-7 dagars uppehåll så borde inte något märkas, alkohol är garanterat värre iaf. Men Benso fuckar mycket med hjärnan, lätt att någon dag blir till några dagar eller att dessa 2-7 dagars uppehåll blir till en dags uppehåll efter en tid. Om du inte vet med dig att du har grym disciplin rekommenderar jag dig att lägga ned tankarna på att börja med detta, en vänlig varning bara!
Gillar egentligen inte xanor, men tar små doser för att kunna sova och lindra ångesten. Jag tror också det är bättre än att dricka alkohol.
Citera
2013-10-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradiset2013
Jag tog 7 xanor igår jag kände ingenting men vakna nyss alltså dagen efter, dom e ju helt sjuka haha, pm man inte somnar vad händer då
Blir flöddrad. Man förstår utrycket när man känner det första gången. Typ som alkohol fast man är klar i huvudet på något sätt. Det är svårt att beskriva. Ofta märker jag inte att jag är flöddrad för en jag försöker göra något konkret.
Citera
2013-10-06, 21:15
Medlem
Gingers avatar
Efter några xanorer i kroppen så känns det som man tar på sig ett par kalasbyxor. Alldeles varm och mysig blir man.
Citera
2013-10-06, 21:33
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Efter några xanorer i kroppen så känns det som man tar på sig ett par kalasbyxor. Alldeles varm och mysig blir man.
Kalasbyxor var det rätta ordet!
Citera
2013-10-08, 13:13
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Kalasbyxor var det rätta ordet!

Kunde inte sagt det bättre själv

Fick en gäng UPJohn idag, samt nya 10mg vallar (10mg)
Sänker en lite lagom, men alpran bodyfuckar mig rätt ordentligt, men panikångesten är som borblåst.
Citera
2013-10-08, 22:21
Medlem
Kan man vara skärpt när man tagit xanor, testat stesolid, men xanor låter ju som ett sömnmedel....
Citera
2013-10-08, 22:43
Medlem
PowerDaltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flunitrasolid
Kan man vara skärpt när man tagit xanor, testat stesolid, men xanor låter ju som ett sömnmedel....
Självklart
Men proppar du i dig mer en du tål kan du räkna med o bli duktigt trög trött och ev somna
1-2mg och man blir hur lugn o go som helst
Citera
2013-10-09, 15:28
Medlem
x0ms avatar
Alprazolamblotters funkade över förväntat! rekommenderas stark! (finns på FB, bara att söka
Citera
2013-10-10, 07:53
Medlem
Kan inte bara vara jag som gillar ta några till morgonkaffet?
Finns det fler som stött p dom lila i kartor som ser ut som svenska upjohn men det står xanax på kartan istället?

Tycker dom funkar som dom ska, aningen liiiite svagare bara men yes dom funkar tycker jag.
Citera
2013-10-10, 13:08
Medlem
har recept på xanor och imovane men har slutat med x och ska slutA med i. Läkaren skriver ut oändligt verkar det som så funderar på att fortsätta förnya bara för att samla på mig piller. Hur länge håller sig benzo, kan de bli gamla?
Citera
2013-10-10, 13:29
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Gott folk jag behöver hjälp med en benso fråga.

Fråga #1
Jag undrar vilken benso skulle var mest lik alprazolam?

Fråga #2 (Ert svar på föregående fråga)
Vilken av dessa har en muskelavslappnande effekt?

Fråga #3
Finns det någon bensodiazepin som är känd för sin uppiggande effekt?

Fråga #4 (Ert ssvar på föregående fråga)
Vilken av dessa har en muskelavslappnande effekt?

Tack på förhand

jthunder - The man, The Woman, The pig & The king.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in