2014-03-26, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Yes exakt, Därför är det bäst att ha respekt för bensodiazepiner vilket folk inte verkar ha alls

Jo, det är ett jävla problem och gäller även alkohol. Droger och nedsatt frontallobsfunktion är jobbigt.
Går inte att behålla "filtret" i hjärnan och ha bort ångesten på samma gång, samtidigt som "filtret" skapar de sociala svårigheterna och ångesten. En jävla paradox det här. Går det fel så har man ännu mer ångest än vad man hade från start.
Citera
2014-03-26, 19:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Dom där ksalol är inte lätta att få tag i nu när sr är borta. Lika bra det kanske. Får ladda pezen med nåt nyttigare
Det finns ju Ksalol i överflöd!
Citera
2014-03-27, 05:29
Medlem
who-s avatar
Lila 1mg xanax upjohn är fina dom! Mår som en kung av dessa
Citera
2014-03-27, 07:09
Medlem
Ingen som vet priser på xanor xanax , typ eu tillverkat? 1-2 mg ? typ 50 st
Citera
2014-03-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaline
Jo, det är ett jävla problem och gäller även alkohol. Droger och nedsatt frontallobsfunktion är jobbigt.
Går inte att behålla "filtret" i hjärnan och ha bort ångesten på samma gång, samtidigt som "filtret" skapar de sociala svårigheterna och ångesten. En jävla paradox det här. Går det fel så har man ännu mer ångest än vad man hade från start.
Fick själv byta från X till stesolid då xanoren inte hjälpte mot ångesten längre, käkar idag 4-7st stes/dgn nu och mår mycket bättre än med xanor. Har 1mg Xanor och fick 5mg stesolid. Som jag förstått det motsvarar 10mg stesolid 1mg xanor, någon som vet exakt?
Citera
2014-03-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Fick själv byta från X till stesolid då xanoren inte hjälpte mot ångesten längre, käkar idag 4-7st stes/dgn nu och mår mycket bättre än med xanor. Har 1mg Xanor och fick 5mg stesolid. Som jag förstått det motsvarar 10mg stesolid 1mg xanor, någon som vet exakt?

individ till individ jag tar hellre stessen 5 mg än 1 mg xanor.
de flesta tar xanoren tror jag .
fast 5mg stesolid för lite.
svagast sobril får man sist på nedtrappning.
Beror också vad man är ute efter.
Citera
2014-03-27, 18:39
Medlem
Hej Igen, en kort sammanfattning, jag lider av panikattacker och får paroxetin som jag precis börjat med. den senaste veckan har min läkare skrivit ut 1mg alprazolam 25mg sobril och 10 mg stesolid. jag tycks inte få någon effekt av vardera? Då min läkare säger att det bara är o ringa när nått inte funkar så prövar vi något nytt så tänkte jag höra av mig igen om ett par dagar. så behöver råd från er experter.

Finns det någon medicin som med stor sannolikhet slår ut en totalt så man däckar o sover som en bebis, jag har ingen tidigare tollerans av benso o 1mg alprazolam va de första jag någonsin ätit och jag har hört att det borde ha däckat mig, men ikke. Vad ska jag be läkaren om?

FINNS DET INGET ANNAT ÄN allt som slutar på "lam" och "pam" som funkar... hahr provat stilnoct och imovane, finns det något med än mer tryck? någon form av hästkur
Citera
2014-03-27, 18:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CEBN
Hej Igen, en kort sammanfattning, jag lider av panikattacker och får paroxetin som jag precis börjat med. den senaste veckan har min läkare skrivit ut 1mg alprazolam 25mg sobril och 10 mg stesolid. jag tycks inte få någon effekt av vardera? Då min läkare säger att det bara är o ringa när nått inte funkar så prövar vi något nytt så tänkte jag höra av mig igen om ett par dagar. så behöver råd från er experter.

Finns det någon medicin som med stor sannolikhet slår ut en totalt så man däckar o sover som en bebis, jag har ingen tidigare tollerans av benso o 1mg alprazolam va de första jag någonsin ätit och jag har hört att det borde ha däckat mig, men ikke. Vad ska jag be läkaren om?

FINNS DET INGET ANNAT ÄN allt som slutar på "lam" och "pam" som funkar... hahr provat stilnoct och imovane, finns det något med än mer tryck? någon form av hästkur

Flunitrazepam och några rör Theralen borde du sova gott på.
Citera
2014-03-27, 18:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CEBN

Hej
Skulle tro att alla "hästkurer" är beroendeframkallande. Jag var svårt beroende av dessa piller i 12 år, så passa dig lite. Min sömn var ju helt pajad efter detta. Fick Nozinan på behandlingshemmet. Får nu Quetiapin, som jag ätit nu i över ett år. Dessa 2 är ingen knarkmedicin. Funkar tack och lov bra på mig. Tips kanske?
Som sagt passa dig för benso, det är rävgift enl. mig.
Citera
2014-03-28, 15:29
Medlem
tog bort, texten gynnar inte mig
Senast redigerad av KANEWTSKI 2014-03-28 kl. 15:49.
Citera
2014-03-31, 11:00
Medlem
De där ksalol:en är skumma. Köpte ett gäng i förra veckan, tog 4 direkt eftersom jag alltid behövt höga doser. Men jag kände absolut inget på 4 (som alltså ska innehålla 1mg//styck). Efter två timmar tog jag 4 till, blev lite lugnare och så... däckade jag. Minns inget förrän det ringde på dörren vid 13-tiden dagen därpå. Det jävliga är att jag fick enorm träningsvärk efter ett tag. Nu - 6 dar efter intaget - är vänsterarmen nästan låst. Benso har ju ingen vidare effekt om man inte har ångest, men det är just det jag har. Svårare ångest än på mycket länge, det var väl största anledningen till att jag köpte dem.

Är det någon annan som känt av träningsvärk efter höga doser benso?
Citera
2014-03-31, 11:31
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
De där ksalol:en är skumma. Köpte ett gäng i förra veckan, tog 4 direkt eftersom jag alltid behövt höga doser. Men jag kände absolut inget på 4 (som alltså ska innehålla 1mg//styck). Efter två timmar tog jag 4 till, blev lite lugnare och så... däckade jag. Minns inget förrän det ringde på dörren vid 13-tiden dagen därpå. Det jävliga är att jag fick enorm träningsvärk efter ett tag. Nu - 6 dar efter intaget - är vänsterarmen nästan låst. Benso har ju ingen vidare effekt om man inte har ångest, men det är just det jag har. Svårare ångest än på mycket länge, det var väl största anledningen till att jag köpte dem.

Är det någon annan som känt av träningsvärk efter höga doser benso?
Ja, det cirkulseras ojämna Ksalol emellanåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in