2014-04-09, 12:14
Medlem
Trollishs avatar
Xanor myspys.
Citera
2014-04-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
What? Är du säker på att du inte menar tvärt om?

När jag provade Xanor så vart jag mest dum i huvudet, inte speciellt mycket ångestdämpande och kände mig fortfarande helt stressad i kroppen.

Med Stesolid så blir jag lugn och kan vara mig själv.
Samma med mig, tror jag kört Xanor för länge för den hjälpte inte mot ångesten längre, ju mer jag ökade dosen desto sämre mådde jag så jag bytte till stesolid och den funkar utmärkt mot ångesten och inga abs efter Xanoren fick jag.

Får se när jag haft stesolid några månader om Xanoren hjälper mot ångesten igen. Det är säkert så att är man ny på Xanor så funkar den säkert utmärkt men som jag skrivit så många gånger förut så får den motsatt verkan när man käkat det för länge.
Citera
2014-04-10, 12:38
Medlem
Strulstrutsens avatar
Bara för nån månad sen så räckte det med 0,5 mg alprazolam för att motverka panikångest och känna lite lugn i kroppen.
Men för två veckor sen fick jag en extrem panikattack som krävde 2 mg för att jag skulle bli lugn.
Och idag hände det igen.
Har druckit väldigt mkt den senaste månaden och nån gång tagit 0,5-1 mg på fyllan.
Kan jag sänka toleransen så att 0,5 mg räcker igen?
Hur länge måste jag hålla mig från att ta nåt?
Har haft det utskrivet i ca 3 år och alltid klarat mig på max 1 mg vid behov.. 40 st 1 mg brukar räcka i ca 3-4 månader.
Kort & gott, kan jag sänka min tolerans så att den återgår till som den var förr?
Senast redigerad av Strulstrutsen 2014-04-10 kl. 12:42.
Citera
2014-04-10, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Då får jag hoppas att du inte äter båda substanserna på samma gång. Det vore annars ett slöseri med riktig dunder-honung.
Ja, även inte bara gå genom väggar. Utan även att slå genom väggar har hänt under tjack påverkan.

Nej, tacka gud för enbart Xanor. Medlet som får mig att fråga min bästa kompis om han vill suga av mig. Och att han (också påverkad under Xanor) funderar på att göra det "som en kul sak".

Klart båda är en nice kombo, enorma mängder tjack som man sen måste balansera upp med några stavar för att komma in i rätt mode
Citera
2014-04-10, 14:49
Medlem
Köpte en karta Allam [Alprazolam] 1 mg [10 st.] på Pharmacy i Pattaya för några veckor sen, kostade 300 THB / 65 SEK så jag tror jag betalade "turist-pris" men skit samma, hyfsat pris ändå.
Tyckte dock att de var ojämna i styrka från tablett till tablett, vissa kändes bara lite medans andra slog hårt som fan
Har hört att dessa produceras i Indien och säljs löjligt billigt till mellanhänder / Thailändska Pharmacys..
Citera
2014-04-11, 06:43
Medlem
narkis avatar
Några 2mg var det fan inte i dom där vita trianglarna utan tryck.
Både jag som är hyfsat van fast har lagt av för länge sen blir ASflöddrig på 8mg, vilket jag inte blev.

Kändes mer som kassa 1or, vanliga ksalol 8mg hade gjort mig rålost så
Senast redigerad av narki 2014-04-11 kl. 07:04.
Citera
2014-04-11, 10:16
Medlem
Nä, inte fan är det 2mg. På sin höjd 1. Men man får ta vad som erbjuds. Tacka vet jag svenska alpra från svenska apotek. Jag är inte nationalist på något sätt, men litar mest på piller som kommer direkt från apoteket.
Citera
2014-04-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Nä, inte fan är det 2mg. På sin höjd 1. Men man får ta vad som erbjuds. Tacka vet jag svenska alpra från svenska apotek. Jag är inte nationalist på något sätt, men litar mest på piller som kommer direkt från apoteket.
Håller med. Känns som om de håller högre kvalitet. 1 mg är 1 mg och inte 0.5. Man har nog blivit lurad många gånger när man handlat av diverse shoppar och kranar
Citera
2014-04-11, 13:54
Medlem
Någon som vet skillnaden på Xanor och Stesolid. Min läkare envisas med att Xanor är mindre beroendeframkallande men det kanske stämmer?
Citera
2014-04-11, 14:50
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zahanna
Någon som vet skillnaden på Xanor och Stesolid. Min läkare envisas med att Xanor är mindre beroendeframkallande men det kanske stämmer?

Har din läkare verkligen sagt det?
Det stämmer INTE!

Olika bensons påverkar kroppen lite olika, även om dom fungerar på samma sätt.
Citera
2014-04-11, 17:21
Medlem
Min psykiatiker blev arg idag över att jag gett min sambo utav mina xanor och vägrade skriva ut tidigare på grund av att jag gett henne mycket av min medicineringsdos. Fattar inte varför det skulle vara en så allvarlig grej att dela med sig till nån som mår dåligt.
Citera
2014-04-11, 18:23
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Min psykiatiker blev arg idag över att jag gett min sambo utav mina xanor och vägrade skriva ut tidigare på grund av att jag gett henne mycket av min medicineringsdos. Fattar inte varför det skulle vara en så allvarlig grej att dela med sig till nån som mår dåligt.

Hur kan du INTE förstå varför?
Det är en stark medicin, samt att det är lätt för beroende på det.

Mår din samo dåligt får hon söka hjälp för det, eller köpa på gatan, i vilket fall ska iaf inte DU säga att du har gette henne = överlåtning av narkotika.

Förstår verkligen inte hur du tänker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in