Halveringstiden spelar väl inte så stor roll? Halveringstiden gäller ju de aktiva beståndsdelarna. (t.ex. du söker inte efter thc när du letar efter marijuana i pisset. Du letar efter dess metaboliter.
Frågan är ju hur länge det de söker efter syns i urinet.
Klart som fan halveringstiden spelar roll. efter 24timmar har du 50% alprazolam kvar i kroppen sen efter 48timmar har du 0% Alpra i kroppen,
Men när du e ren efter det så har dom ju inget att kolla efter och ser inget på analys heller eftersom du är clean.
eller är jag ute och cyklar nu?
Det du snackar om, halveringstid är hur lång tid det tar för det aktiva ämnet att halvera sig. Det de letar efter är inte den verksamma substansen utan restprodukterna som är från nedbrytningen. De sitter betydligt längre i pisset än vad det verksamma ämnet gör.
40kr/st för 2mg stavar (vita onax), dom funkar men frpgan ör om priset är bra eller dpligt?
Eller om jag ska köpa 1mg xanax alltopps i karta för 20kr/st, hur ligger dom i pris då?
Dyrt billigtm har redanprovmskat och de funkade, blev väck på första staven iaf.. och 1mg funkade också!
Det beror ju på vem du är och vart du bor, själv tycker jag de låter lite dyrt men om stavarna funkar så tycker jag inte du ska köpa 1mg istället.. Den här tråden står de lite om priser och skit vad folk får betala https://www.flashback.org/t749718
Glöm inte att halveringstid är den tid det tar för dosen att halveras, ex. 12 h: 100mg intag ger 50 mg efter 12 h, 25 mg efter ett dyhn, 12,5 efter 36 h etc...
Hm, precis fått en burk alprazolam mylan, 0,25mg, kan jag förvänta mig något överhuvudtaget utav detta? Sökte lite i tråden men verkade inte hitta några konkreta svar.. Hur bör jag dosera/inta skiten, med tanke på att jag antagligen inte har någon tolerans överhuvudtaget av detta, då jag aldrig någonsin ens testat Xanor?
Finns det någon risk i att blanda detta med Subutex eller koffeintabletter?