Har ett par 2mg alprazolam som är 3-kantiga utan något tryck eller märkning. Någon som vet om det är depå?
Det är inte depå, det är en generika från USA, tyvärr har jag glömt märket men de är väl i klassen okej kan jag tycka. Brukar ju vara billiga i alla fall!
De där ksalol:en är skumma. Köpte ett gäng i förra veckan, tog 4 direkt eftersom jag alltid behövt höga doser. Men jag kände absolut inget på 4 (som alltså ska innehålla 1mg//styck). Efter två timmar tog jag 4 till, blev lite lugnare och så... däckade jag. Minns inget förrän det ringde på dörren vid 13-tiden dagen därpå. Det jävliga är att jag fick enorm träningsvärk efter ett tag. Nu - 6 dar efter intaget - är vänsterarmen nästan låst. Benso har ju ingen vidare effekt om man inte har ångest, men det är just det jag har. Svårare ångest än på mycket länge, det var väl största anledningen till att jag köpte dem.
Är det någon annan som känt av träningsvärk efter höga doser benso?
Skulle bara meddela att det jag trodde var träningsvärk i själva verket var efterdyningar av smällen när jag föll. Min tjej såg en morgon att det var rejäla blå/röda märken på axeln och nedför bröstet. Gör mer o mer ont för var dag.
Sensmoral - de som inte vill riskera att slå sig sönder och samman (har gjort det själv flera gånger), Bör hålla sig borta/dra ner på bensointaget.
får byta mina Stess på måndag mot Xanor gillade stessarna,men läkarna ville att jag skulle åta X anor. sorry för fel skrivning, är rätt flöddrad är det stor skillnad på stess och Xanor, har aldrig ätit Alpra?
får byta mina Stess på måndag mot Xanor gillade stessarna,men läkarna ville att jag skulle åta X anor. sorry för fel skrivning, är rätt flöddrad är det stor skillnad på stess och Xanor, har aldrig ätit Alpra?
Lite skillnad är det ändå. Xanor är inte lika muskelavslappnande som Stesolid.
Xanor ruset är dock lite hårdare. Du får snabbare effekt av Xanor.
Tyckte nyss det var hur lätt som helst att hitta benso "på gatan" här i gbg. Vågar man att testa beställa från nån av shopparna? Krångligt tycker jag, men är i desperat behov. Vill ju helst träffas face-to-face. Men det vill väl alla.
Tyckte nyss det var hur lätt som helst att hitta benso "på gatan" här i gbg. Vågar man att testa beställa från nån av shopparna? Krångligt tycker jag, men är i desperat behov. Vill ju helst träffas face-to-face. Men det vill väl alla.
Hm... tycker precis likadant. Och så läser man i GP hur en fjortis säger "jag kan fixa gräs/spice och skit som helst på 5 minuter". Jävla brats.
Ska in och köpa ett gäng trekanter 2mg/st blir första gången, vad kan jag förvänta mig? Har en polare som säger att dom är ruskigt potenta för att vara 2mg, men vad tycker ni som testat?
Ska in och köpa ett gäng trekanter 2mg/st blir första gången, vad kan jag förvänta mig? Har en polare som säger att dom är ruskigt potenta för att vara 2mg, men vad tycker ni som testat?