2008-08-03, 22:39
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Fick Alprazolam Stada på recept, istället för merck eller phizzer; De hade inget annat hemma.

Vet inte om man ska utfärda en varning här?
De fungerade verkligen skitdåligt på mig iaf. Vonkan tyckte också at de sög hård kuk.

Dålig effekt som fan jämfört med andra märken (typ 3-4st gav samma effekt som 2 uppjohn99) + en extremt lång påslagstid. (Jo jag hade andra att jämföra med...)

Dom sockerpillren hämtar jag aldrig ut igen...

Någon annan som har någon erfarenhet av dessa "adekvata" tabletter?

Vet inte om det har satt sig lite på skallen, men jag undrar också om jag inte blir mindre påverkad av dessa... jävligt märkligt, det smakar ju xanor och det borde ju med 100% sannolikhet vara 1mg i dom. Märkligt. Men jo, nästa gång får dom fan beställa footballs...en liten fråga: Märker läkaren att jag har gjort en specialbeställning på Apoteket? Om han konfronterar mig, så kan jag ju gärna inte säga "jo, när jag tryckt andra ettor har det blivit mycket mer drag...", han har ju liksom ingen vetskap om mina tidigare xanorerfarenheter...
Citera
2008-08-04, 00:19
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Vet inte om det har satt sig lite på skallen, men jag undrar också om jag inte blir mindre påverkad av dessa... jävligt märkligt, det smakar ju xanor och det borde ju med 100% sannolikhet vara 1mg i dom. Märkligt. Men jo, nästa gång får dom fan beställa footballs...en liten fråga: Märker läkaren att jag har gjort en specialbeställning på Apoteket? Om han konfronterar mig, så kan jag ju gärna inte säga "jo, när jag tryckt andra ettor har det blivit mycket mer drag...", han har ju liksom ingen vetskap om mina tidigare xanorerfarenheter...
Förrra gången blev jag tvungen att ta stada, och då slog dom lika bra som X original. Men nu tuggade jag sönder dem för det är helt sjukt konstigt bindemedel i dem. Man kanske måste gå in sig? Men sist blev man bra dämpad iaf.
Citera
2008-08-04, 00:51
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Förrra gången blev jag tvungen att ta stada, och då slog dom lika bra som X original. Men nu tuggade jag sönder dem för det är helt sjukt konstigt bindemedel i dem. Man kanske måste gå in sig? Men sist blev man bra dämpad iaf.

Det är tugga som gäller alltså... har aldrig fattat smältningundertungan metoden men kör den mest ändå, antagligen placebo... Upplever du skillnad i att smälta och att tugga? Och vad tror du om mitt läkarproblem?
Citera
2008-08-04, 01:33
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Det är tugga som gäller alltså... har aldrig fattat smältningundertungan metoden men kör den mest ändå, antagligen placebo... Upplever du skillnad i att smälta och att tugga? Och vad tror du om mitt läkarproblem?
Tugga regerar!
Citera
2008-08-04, 01:35
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Tugga regerar!

Tycker jag också, inte till smulor, utan till en sörja! Vad tror du om mitt läkardilemma då?
Citera
2008-08-04, 01:52
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Tycker jag också, inte till smulor, utan till en sörja! Vad tror du om mitt läkardilemma då?
Vilket läkar problem?
Citera
2008-08-04, 02:23
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Vilket läkar problem?

Om han får reda på att jag har beställt "riktiga" xanor istället, för stada, hur ska jag motivera det för honom? Jag skrev om det lite utförligare längre upp i tråden...
Citera
2008-08-04, 03:37
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Om han får reda på att jag har beställt "riktiga" xanor istället, för stada, hur ska jag motivera det för honom? Jag skrev om det lite utförligare längre upp i tråden...
Du säger helt enkelt att du vill ha de billigaste, Stada då. Och har en släkting som äter xanor som rekommenderade. As simple as that
Citera
2008-08-04, 10:32
Medlem
Deja-Vus avatar
Citat:
Vi måste få lite mer fart på den här klubben, alpra var är du? Nån som smakat dessa mytomspunna 2,2,mg stavar som har ersatt kuberna? Jag har hört rykten om att de är här nu...

Är stavarna här nu?? Happy days isåfall! (ha! :P) Får man vara med i er fanclub förresten?
Citera
2008-08-04, 13:30
Medlem
Eldkvarns avatar
Läkaren borde ju inte få reda på nåt överhuvudtaget från första början... jävla konstiga hjärnspöken man får på natten... tack i a f för svar på en konstig fråga!
Citera
2008-08-06, 09:42
Medlem
Citat:
Vad pröjsar folk då? Stämmer att dom är serbiska.
Här ligger de på runt 8.-.... har jag hört.....
Citera
2008-08-06, 21:13
Bannlyst
betealar 9 kr st ,för 1 mg xanax upjohn ...helt ok enligt mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här