2011-10-06, 15:41
Medlem
Jag har fått tag i runda små ljusblåa xanor utan skåra eller märkning. 1 mg:are. Tycker det är drag i skiten, vad tycker ni andra?
Citera
2011-10-06, 15:53
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Jag har fått tag i runda små ljusblåa xanor utan skåra eller märkning. 1 mg:are. Tycker det är drag i skiten, vad tycker ni andra?
Det är Ksalol. En av de allra bästa, någonsin.
Citera
2011-10-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det är Ksalol. En av de allra bästa, någonsin.

Hehe jag tänkte väl det. Aldrig känt så stark alprazolamsmak i käften, och jävlar vad underbart jag mådde. Och det här kommer ifrån någon som inte gillar alprazolam i vanliga fall. Men dessa har förändrat min syn på alprazolam totalt.

edit. Tack för svar, Mandic!
Citera
2011-10-06, 17:58
Bannlyst
Halvt paket godmorgon grape 30 min innan, resten svalde jag ner dom med. Krossa 7mg i käften och svalde. Tror detta blir bra!

Sorglig nyhet. Påsen är slut......Polaren som har mina 60-70st är ej hemma så blir utan i en vecka. Tror ni jag kommer uppleva några negativa effekter såpass tidigt? Har väll varit 3-6mg om dagen i en vecka. Ungefär, minns så jävla dåligt. Men kan bli skönt att vara utan ett tag och låta toleransen försvinna.

Mvh.
Citera
2011-10-06, 18:52
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Halvt paket godmorgon grape 30 min innan, resten svalde jag ner dom med. Krossa 7mg i käften och svalde. Tror detta blir bra!

Sorglig nyhet. Påsen är slut......Polaren som har mina 60-70st är ej hemma så blir utan i en vecka. Tror ni jag kommer uppleva några negativa effekter såpass tidigt? Har väll varit 3-6mg om dagen i en vecka. Ungefär, minns så jävla dåligt. Men kan bli skönt att vara utan ett tag och låta toleransen försvinna.

Mvh.
Jag tror att du kommer ha vissa känningar. Troligtvis inte så allvarliga.
Citera
2011-10-07, 09:26
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Hehe jag tänkte väl det. Aldrig känt så stark alprazolamsmak i käften, och jävlar vad underbart jag mådde. Och det här kommer ifrån någon som inte gillar alprazolam i vanliga fall. Men dessa har förändrat min syn på alprazolam totalt.

edit. Tack för svar, Mandic!
NP itssopure-2. Jag gillar inte Alprazolam så spec mycket i övrigt heller, men det finns en del sorter som verkligen är guldkorn!
Citera
2011-10-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Kul med uppskattning, du verkar inte så tokig du heller, men nu ska vi inte suga kuk utan prata KNARK! GAAAHH! KNARK! Smaka på ordet! KNAAAARRRKKKCCCCZXXKKKK!

Jag hatar knark, jag vill och ska ta mig ifrån den här skiten, men tack vare lyrica, flun, halcion och xanor (bl.a dessa E313) aå har jag lyckat kicka mitt sub/tram-beroende så jag är one step closer.

Men det är fan inte kul att halsa ner xanor med vin på morgonen bara för att inte få ett psykbryt.

Snälla ni unga oerfarna människor därute: Ha respekt för den här skiten! Visst, det är en för jävla fittig värld vi lever i och man vill ha bomull runt själen hela tiden men det går inte.

Jag lovar, en xanoravtänding kan ni inte föreställa er. En horseavtändning är i princip över på en vecka, här kan vi snacka månader! Man ligger och skriker och hallucinerar och fäktar med alla som kommer nära som en jävla dement...

Nej, ta flödder vid behov (klart man kan mysa nån gång ibland), men det tappar också all sin charm om man går på det ett tag!

Rök en holk, elller slunga i er några bira istället...

Om människan lärde sig att tillverka alkohol, och Gud gav oss cannabis, så gav Djävulen oss alprazolam.

(Det där måste ju nån ha som signatur? Ibland överträffar jag mig själv. )

Nej, nu ska jag älska med mig själv.

känner igen mig i din text ska du veta. håller med till fullo! har inte käkat benzo på nån dag nu tänker ha ett uppehåll i en vecka eller tills ångesten är för stor, klarat mig sådär hittils men sitter med dunder röka så det hjälper ju såklart så nu sitter jag med pipan i handen och softar, riktigt schysst är det. benzo AT och sub AT är verkligen inte att leka med :/ det är så hemskt! så respekt för droger har jag så det räcker och blir över hehe ja vem vet nån kanske norpar den som signatur

må väl

Bless!
Citera
2011-10-08, 22:23
Medlem
Sitter och mumsar på 4st roche vallar och 4st 60mg dihydrokodein och noddar sönder.
Får skämmas för det sitter folk bredvid på en flygplats
Citera
2011-10-09, 15:36
Medlem
masterior26s avatar
Om man tar 5 st xanor 1mg och 5 st stilnoct 10mg samtidigt ökar stilnocten effekten av bensot då? för jag har hört folk säga att det ska göra det.
Citera
2011-10-09, 16:14
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Om man tar 5 st xanor 1mg och 5 st stilnoct 10mg samtidigt ökar stilnocten effekten av bensot då? för jag har hört folk säga att det ska göra det.

Jag skulle vilja likna det vid att i en MMA-match där du är en av slagskämparna kasta in en extra motståndare.
Citera
2011-10-09, 22:58
Bannlyst
Fan slängde i mig 1 stav, 2 små blå och 5 eller 6 stess 5or i eftermiddags utan märkbar effekt. Det känns som min tollerans aldrig går ner eller så behöver jag bara mer än det för att bli fluddrig och mysig. Nä nu skall jag lägga benso på hyllan och bara använda det när jag verkligen behöver det!
Citera
2011-10-11, 08:56
Medlem
danneohs avatar
Är det någon som känner igen dessa "stavar"? De smakade kemiskt så som alprazolam ska göra men några stavar är det inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in