Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Kul med uppskattning, du verkar inte så tokig du heller, men nu ska vi inte suga kuk utan prata KNARK! GAAAHH! KNARK! Smaka på ordet! KNAAAARRRKKKCCCCZXXKKKK!
Jag hatar knark, jag vill och ska ta mig ifrån den här skiten, men tack vare lyrica, flun, halcion och xanor (bl.a dessa E313) aå har jag lyckat kicka mitt sub/tram-beroende så jag är one step closer.
Men det är fan inte kul att halsa ner xanor med vin på morgonen bara för att inte få ett psykbryt.
Snälla ni unga oerfarna människor därute: Ha respekt för den här skiten! Visst, det är en för jävla fittig värld vi lever i och man vill ha bomull runt själen hela tiden men det går inte.
Jag lovar, en xanoravtänding kan ni inte föreställa er. En horseavtändning är i princip över på en vecka, här kan vi snacka månader! Man ligger och skriker och hallucinerar och fäktar med alla som kommer nära som en jävla dement...
Nej, ta flödder vid behov (klart man kan mysa nån gång ibland), men det tappar också all sin charm om man går på det ett tag!
Rök en holk, elller slunga i er några bira istället...
Om människan lärde sig att tillverka alkohol, och Gud gav oss cannabis, så gav Djävulen oss alprazolam.
(Det där måste ju nån ha som signatur? Ibland överträffar jag mig själv. )
Nej, nu ska jag älska med mig själv.
känner igen mig i din text ska du veta. håller med till fullo!

har inte käkat benzo på nån dag nu tänker ha ett uppehåll i en vecka eller tills ångesten är för stor, klarat mig sådär hittils men sitter med dunder röka så det hjälper ju såklart

så nu sitter jag med pipan i handen och softar, riktigt schysst är det. benzo AT och sub AT är verkligen inte att leka med :/ det är så hemskt! så respekt för droger har jag så det räcker och blir över hehe

ja vem vet nån kanske norpar den som signatur
må väl
Bless!