2008-08-07, 10:13
Medlem
Sarah Kanes avatar
Efter att ha varit riktigt torsk på Xanor i höstas, fungerar jag nu på 0,5mg Xanor Depot, sporadiskt. Verkligen bara vid behov, och idag var ett sådant tillfälle. Vaknade med hjärtklappning och fattade ingenting, men insåg att det var ångest. Xanor kommer för alltid att finnas i ett speciellt hålrum i mitt hjärta.
Citera
2008-08-07, 10:25
Medlem
tem04s avatar
Korkad ......??????

Citat:
Ursprungligen postat av trillobit
ingen av dom är bäst. man blir ju bara slö och korkad
Ja om du tar en sömntab. tex Flu. så inte faan blir man väl korkad....isof måste min morfar vara en stor boll av kork.
Man ska använda den som den ska å inte som "knark"......än om folk brukar dom för mycket så inte blir då dom mer "korkad" än de som drogar ner sej på våran fantastiska lagliga drog som kallas alkohol.

ÄN så länge så tror jag inte att jag sett nån som har "missbrukat benzo" suttit med nerpissade byxor å spyr och sedan spöar upp kärringen.
Citera
2008-08-07, 10:31
Medlem
tem04s avatar
Okey!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Sarah Kane
Efter att ha varit riktigt torsk på Xanor i höstas, fungerar jag nu på 0,5mg Xanor Depot, sporadiskt. Verkligen bara vid behov, och idag var ett sådant tillfälle. Vaknade med hjärtklappning och fattade ingenting, men insåg att det var ångest. Xanor kommer för alltid att finnas i ett speciellt hålrum i mitt hjärta.
Jag anser att du ska fortsätta att ta Xanor, men bara vid behov.
Xanor e en utmärkt med. mot panikångest. men en d.på tab. tar så länge innan den ger effekt.
Kanske några depå å nån di-verkande vid snabbt behov av p.ångest.
.
Citera
2008-08-07, 10:34
Medlem
tem04s avatar
PanikÅNGEST

Citat:
Ursprungligen postat av Sarah Kane
Fortsätt du att ta Xanor som e en bra med. mot just panikångest.....men du kanske skulle ha en Di.verkande ibland, tex när paniken kommer.
Citera
2008-08-07, 10:37
Medlem
tem04s avatar
Ja d va ju ok....

Citat:
Ursprungligen postat av PacMan_
betealar 9 kr st ,för 1 mg xanax upjohn ...helt ok enligt mig
Då har du ett bra pris på dom.......köper du dom på nätet eller på "gatan"?????
Citera
2008-08-07, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Då har du ett bra pris på dom.......köper du dom på nätet eller på "gatan"?????
nätet ,springer inte runt längre....för gammal
Citera
2008-08-08, 03:39
Bannlyst
Har aldrig varit ett stort fan av xanor ,börja mitt missbruk med roppar så inte så lätt att slå ,gillar den hypnotiska effekten med som inte xanor har inte heller muskelavslappningen....

hur som helst....finns ju nästan inga att få tag i mera ,så har börjar käka xanor ,o börjar gilla dem skarpt faktiskt......det enda e att jag bygger upp en helvetes tolerans på bara några dar....hhhhhhhhhhhmmmmmmm detta blir dyrt.......o den jävla grape juicen hjälper ju inte ett smack som jag ser det...annars tummen upp för dessa piller
Citera
2008-08-08, 03:40
Medlem
b0gfettos avatar
Två xanor i magen nu, så nu blir det stänga av datorn, lägga sig i soffan och ta en stilnoct strax så att man däckar snart.
Citera
2008-08-08, 12:48
Bannlyst
Åh gud vad jag saknar Xanor...........
Citera
2008-08-08, 17:30
Medlem
Himmler!s avatar
Jag förstår verkligen inte denna hypen kring Xanor. Jag har själv Xanorstavar på recept som jag tar mot psykiskabesvär men inte fan är dom roliga att droga sig med. Så här ser jag det. Benso i normaladoser vid panikångest/ångest=ångestlindring. Benso i höga doser framförallt om man blandar det med alkohol= idiotiska handlingar, pinsamheter, grottmänniskobeteende, långvariga minnesluckor samt en hundra gånger värre ångest dagen efter. Verkligen en rolig drog. Eller inte.
Citera
2008-08-08, 17:51
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag förstår verkligen inte denna hypen kring Xanor. Jag har själv Xanorstavar på recept som jag tar mot psykiskabesvär men inte fan är dom roliga att droga sig med. Så här ser jag det. Benso i normaladoser vid panikångest/ångest=ångestlindring. Benso i höga doser framförallt om man blandar det med alkohol= idiotiska handlingar, pinsamheter, grottmänniskobeteende, långvariga minnesluckor samt en hundra gånger värre ångest dagen efter. Verkligen en rolig drog. Eller inte.

Nä, Xanor suger getpung. Köpte 11 Xanor en gång (kuber) 2,2 mg... tog en framför datorn på fredagen. Sen vaknade jag på måndagen och kom inte ihåg nåt nästan.

Inte något skönt rus heller vad jag kan komma ihåg. Säkert bra mot "ångest" eller vad det nu används till.
Citera
2008-08-08, 22:52
Medlem
AntiAliass avatar
ensamt gillar jag inte heller xanor eller någon annan benzo för den delen så mycket. Men om man kombinerar med t ex heroin eller någon annan opiat och kanske nån bärs blir dom genast mycket trevligare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in