2008-12-09, 20:29
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Jag har varit positiv på alprazolam en vecka efter intag, men då har det varit höga doser (20 mg eller mer).

Ok, jo det är klart att man kan om man käkar sådana mängder men det gör jag inte längre.

Hade du käkat X länge elr några dagar ?
Citera
2008-12-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ok, jo det är klart att man kan om man käkar sådana mängder men det gör jag inte längre.

Hade du käkat X länge elr några dagar ?
Länge, dvs månader. Alpra går ju annars ur kroppen relativt fort. Om man jämför med ex stesolid. Lycka till!
Citera
2008-12-09, 20:38
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Länge, dvs månader. Alpra går ju annars ur kroppen relativt fort. Om man jämför med ex stesolid. Lycka till!

Ne precis, jag lämnar ju urinprov varje vecka på sub-motagn och jag har aldrig varit positiv efter en vecka. Men då har jag ju bara tagit några mg nån gång varje kvartal.
Citera
2008-12-09, 20:46
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ne precis, jag lämnar ju urinprov varje vecka på sub-motagn och jag har aldrig varit positiv efter en vecka. Men då har jag ju bara tagit några mg nån gång varje kvartal.
Drick mycket vatten och rör på dig mycket.
Citera
2008-12-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ta en halv till om en timme då, om du inte känner av nåt.

Man har ju sett flera st här som somnat på 1-2st.

Hehe jag är en av dem, men jag är ju ingen inbiten benzoan
Citera
2008-12-09, 21:15
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Hehe jag är en av dem, men jag är ju ingen inbiten benzoan

Var glad för det, man blir ju snabbt tolerant och då blir det väldigt dyrt så var glad om du klarar dig på några mg.
Citera
2008-12-10, 01:37
Medlem
Laaazes avatar
4mg xanor + 2 mariestad 5,3, inte intagit benxo på kanske 7 månader, fuck jail men mår lite halvgo , två till vore väl lite överklii, känner mig rätt mysig
Citera
2008-12-10, 09:47
Medlem
Fontainebleaus avatar
Gaahr, lång tid sen jag käkade xanor, men iågr blev det 10-12mg, sen runt 8-12 ikto, mådde jävligt bra, fast sen kom jag ihåg att jag chillat med benz i 2-3 månader, och inte ätit mycket av dem, men fyfan vad tolerans sitter i länge, jag har inge riktiga blackouts, men trevligt efterflöddrad.
Xanor är utan tvekan min favorit benz.
Citera
2008-12-10, 15:22
Medlem
Robbadobbs avatar
Aldrig sett maken till potent o snabverkande x

Jag köpte på mej ett gäng 2mg xanor.
Jag trodde jag skulle ha en tolerans som om gud inte fanns mot detta preparat (pga tidigare högt/stort/under längre tids intag med paus på 6 dagar nu).
Men jag tog ett stycke av dessa piller (och en bärs då).
15 minuter senare var jag bäng så som jag skulle bli på 8mg i vanliga fall.
Hur kan detta komma sej, de gav inte ens den klassiska benzosmaken då jag tuggade dom.
Finns det olika brands / strains inom alprazolam eller vadå?

Kontentan av detta är iaf att jag ska fylla på mitt lager dem, dessa piller innan de tar slut hos min nu käre kran.

Må så bra på 2mg är väldigt ekonomiskt

Inte kan väll 5 dagars av blod, svett, tårar och avhållsamhet sänka toleransen så pass att jag fick effekten jag fick nu?

Mår hursomhelst... typ....

edit
Nu känner jag mej dessutom modig nog att röka en jolle vilket jag inte kan göra i vanliga fall pga de 9/10 snetändningar jag får på detta dödsknark!

edit2
Då dessa piller förmodligen piratproducerade i någon polsk källare, finns då risken att de är ojämnt fördelade (dvs 15mg i ett piller och 0,5 mg i det andra)?
Är detta vanligt också???
Senast redigerad av Robbadobb 2008-12-10 kl. 15:27.
Citera
2008-12-10, 16:27
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag köpte på mej ett gäng 2mg xanor.
Jag trodde jag skulle ha en tolerans som om gud inte fanns mot detta preparat (pga tidigare högt/stort/under längre tids intag med paus på 6 dagar nu).
Men jag tog ett stycke av dessa piller (och en bärs då).
15 minuter senare var jag bäng så som jag skulle bli på 8mg i vanliga fall.
Hur kan detta komma sej, de gav inte ens den klassiska benzosmaken då jag tuggade dom.
Finns det olika brands / strains inom alprazolam eller vadå?

Kontentan av detta är iaf att jag ska fylla på mitt lager dem, dessa piller innan de tar slut hos min nu käre kran.

Må så bra på 2mg är väldigt ekonomiskt

Inte kan väll 5 dagars av blod, svett, tårar och avhållsamhet sänka toleransen så pass att jag fick effekten jag fick nu?

Mår hursomhelst... typ....

edit
Nu känner jag mej dessutom modig nog att röka en jolle vilket jag inte kan göra i vanliga fall pga de 9/10 snetändningar jag får på detta dödsknark!

edit2
Då dessa piller förmodligen piratproducerade i någon polsk källare, finns då risken att de är ojämnt fördelade (dvs 15mg i ett piller och 0,5 mg i det andra)?
Är detta vanligt också???
Nu undrar säkert många hur dessa såg ut?
Citera
2008-12-10, 16:48
Medlem
kringlarn87s avatar
Ungefär vad ligger gatupriset på upjohn 90 1mg?*
Edit. Vid köp av 1-10 st.
Senast redigerad av kringlarn87 2008-12-10 kl. 16:51.
Citera
2008-12-10, 16:50
Medlem
Jungles avatar
Ca 15 kr om det rör sig om nån/några kartor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in