2009-02-03, 23:42
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Stavar= svenska två mg`s tabletter som är stavformade och går att dela i fyra delar.

Bra, tack. Då är det bekräftat.

Någon som kan uttala sig om ksalol och hur den står sig gentemot NP's 2mg (då de fungerade självklart)?
Citera
2009-02-03, 23:45
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Jag tittade i en av mina gamla tvåmiligramsburkar i dag och vad hittar man om inte en halv stav. Ibland gör man faktiskt bra saker på fyllan.
Mums! Ärligt, jag har en tom burk i ett skåp, bara för att jag blir så glad när jag ser den, eller typ att den är fin, jag vet inte, men fan vad fint för dig!
Citera
2009-02-03, 23:45
Bannlyst
Läs just vad jag skrev ovan. De var totalt skräp.. jag blev så arg!

Ksalol är helt ok, men går ändå inte att jämföra med de "Riktiga" märkena.. jag är verkligen förtjust i Pfizers Upjohn 90-utseende. De är så snygga .. Purple footballs... Mmmm, jag har 22 st liggande på bordet här. Kanske skulle ta en o suga lite på.

Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Bra, tack. Då är det bekräftat.

Någon som kan uttala sig om ksalol och hur den står sig gentemot NP's 2mg (då de fungerade självklart)?
Citera
2009-02-03, 23:47
Bannlyst
Sorry, jag missförstod frågan, men du fick iaf svar på vad jag tyckte om ksalol.. är lite mufflig just nu.
Oxycodon o xanor
Citera
2009-02-03, 23:48
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaldabaoth

Ksalol är helt ok, men går ändå inte att jämföra med de "Riktiga" märkena.. jag är verkligen förtjust i Pfizers Upjohn 90-utseende. De är så snygga .. Purple footballs... Mmmm, jag har 22 st liggande på bordet här. Kanske skulle ta en o suga lite på.

Yepp. Desigen på Pfizer/Upjohns Xanor är verkligen förträfflig. Fina former och fina färger. Jag föredrar 0,5 mg:arna dock med tanke på att dom känns lättare att dosera.
Citera
2009-02-03, 23:49
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaldabaoth

Okej, tack för svar.

Då kanske man får punga ut lite extra slantar för Upjohn's, synd att man är fattig atm
Citera
2009-02-03, 23:50
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Mums! Ärligt, jag har en tom burk i ett skåp, bara för att jag blir så glad när jag ser den, eller typ att den är fin, jag vet inte, men fan vad fint för dig!

Mm, jag träffade en riktig drömläkare för något år sedan som skrev ut Flunitrazepam och Xanor 2mg vid första besöket. A once in a life time luck antar jag.
Citera
2009-02-04, 01:45
Medlem
Mords avatar
väntar på xanor och iktorivil. kommer nu i dagarna.... mums. tänkte köpa några x2or imorn medan jag väntar på den "stora" beställningen spm egentligen inte är speciellt stor. de här x2orna jag har tänkt klara mig på tills paketet kommer är inte dom där sockerpillrena många snackar om. härligt.
Citera
2009-02-04, 11:44
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Mm, jag träffade en riktig drömläkare för något år sedan som skrev ut Flunitrazepam och Xanor 2mg vid första besöket. A once in a life time luck antar jag.

Vilken tur!

Helt otroligt... får börja gå till privatläkare

Ni som är studenter, funkar det bra att koncentrera sig på en föreläsning på 0.5-1mg xanor?
Citera
2009-02-04, 12:11
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Vilken tur!

Ni som är studenter, funkar det bra att koncentrera sig på en föreläsning på 0.5-1mg xanor?

Det var faktiskt på en helt vanlig vårdcentral. Jag blir inte påverkad av sådana små mängder Alprazolam, men om du inte har någon tolerans så skulle jag inte rekommendera det.
Citera
2009-02-04, 12:22
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Vilken tur!

Jag har testat och gör nog inte om det. Det var ju inget totalt debacle men är man en betygshora är det efter en sammanvägning av för- och nackdelar inte värt att anteckna eller skumma lagboken bensad, oavsett dos.
Citera
2009-02-04, 13:34
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Jag har testat och gör nog inte om det. Det var ju inget totalt debacle men är man en betygshora är det efter en sammanvägning av för- och nackdelar inte värt att anteckna eller skumma lagboken bensad, oavsett dos.
Det beror trloligen att du inte är ingådd på dessa¨tabs, eller som vissa gör, gillar helt enkelt ite ruset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in