2013-05-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutti
Hehe, mina Zopiklon är helt vita.
Ja, tror också zopiklon är de vita. Det lär jag ju märka då zopiklon smakar piss efter ett tag
Citera
2013-05-04, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snoken1976
Hej!

Nu har jag äkta "apoteks" xanor 1 mg hemma i tablettform. Vad kan jag ta för pris? Många mellanhänder så inköpet är inte jätte billigt tyvärr :/

Stilnoct är väl ingen benso va? Apoteket här hemma fylls på och är osäker på vilka priser som går att ta, inget jag har sålt tidigare

Trevlig helg, gott folk!

Du kan nog ta ca 10-20kr/st för dom max.

Stilnoct är en z-analog, slår på samma receptorer i hjärnan, men är en insomningsmedicin med väldigt kort halveringstid, inget att flumma på.
Citera
2013-05-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Du kan nog ta ca 10-20kr/st för dom max.

Stilnoct är en z-analog, slår på samma receptorer i hjärnan, men är en insomningsmedicin med väldigt kort halveringstid, inget att flumma på.

Har fått 30 kr/st för dom nu under dagen
Citera
2013-05-04, 22:23
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Vilka kunder man hittar avgör ju i slutändan priset, du hade bra kunder dom dålig kran hehe
skulle dom då också ha betalat 60 spänn för en stav á 2 mg då? fasansfullt
Citera
2013-05-05, 00:51
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Hahaha vet inte om det är sant men fan vad dyrt...
Själv köper jag max 15 kr/st !
Citera
2013-05-05, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Hahaha vet inte om det är sant men fan vad dyrt...
Själv köper jag max 15 kr/st !

Okej, det ska du vara glad för
Antar att det beror på var i landet man bor, efterfrågan och såklart tillgången. För min del strömmar det in intressen på 30 kr/st och skulle jag erbjuda 15 kr/st skulle jag gå minus

Ha det!
Citera
2013-05-05, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Vilka kunder man hittar avgör ju i slutändan priset, du hade bra kunder dom dålig kran hehe

Klart kunderna avgör priest, precis som mitt inköps pris gör. Just nu är det många mellanhänder på de jag har så kan inte sänka priset. Vill folk pröjsa 60 kr för en 2 mg stav så är det ju upp till dom . Jag kan inte sänka priset i vilket fall och som jag svarade på en annan kommentar så avgör väl även efterfrågan, tillgång samt var i lilla landet lagom man bor. Hade gärna varit billigare men har ingen möjlighet till det.

Så jag antar att jag hade, har och fortsätter få bra kunder. Xanor är ju trots allt en av de bästa benso-tabletterna mot speciellt ångest. Fm1r säljer jag iväg för 35 kr/st och det är väl samma sak där. Tillgång och efterfrågan.

Jag får påfyllning varannan/var tredje vecka med drygt 100 av fm1r och xanro så jag är glad så länge jag blir av med dem och kan ju inte leka välgörenhet i slutändan .

Ha en bra kväll (natt, morgon?)
Snoken
Citera
2013-05-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

En bensotorsk med panik kan betala precis vadsomhelst när det kniper. Skrämmande..
Citera
2013-05-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
En bensotorsk med panik kan betala precis vadsomhelst när det kniper. Skrämmande..

Det är väl så, här om kring är i vilket fall 30 kr för 1 mg svenska apoteks-xanor inte dyrt.
Som sagt, beroende på var man bor i landet?
Citera
2013-05-05, 17:45
Medlem
Citat:
Det är väl så, här om kring är i vilket fall 30 kr för 1 mg svenska apoteks-xanor inte dyrt.
Som sagt, beroende på var man bor i landet?

30 spänn? Då måste jag få fråga var du bor!
Citera
2013-05-05, 20:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Ja jo nog vet jag hur det känns har ätit benso på daglig basis under lång tid och även testat gå av men då ser jag istället till att jag har ett förråd så jag aldrig blir utan, ser till så att det överlappas vid varje köp. men det kanske finns många som köper 10 st per gång eller nåt sånt? jag köper aldrig mindre än 100 st
Citera
2013-05-05, 21:44
Medlem
sjuklingens avatar
Någon som vet om xanor påverkar hjärtats rytm/frekvens på ett annat sätt än vad stesolid gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in