2013-01-30, 22:00
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Ja man måste trappa ut det, och även då är det pissjobbigt.

Fick trappa ner en gång, då bytte dom xanor/iktorivil mot stesolid så är en mildare bensodiazipin i ett par veckor , gick bra för mig iaf.
Citera
2013-01-30, 22:02
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Det beror lite på hur länge du ätit och i vilka doser.
Kan bara utgå från mig själv som käkade stesolid i ca ett år i låga doser.
Åt visserligen xanor ibland också, men mest stesolid.
Det tog ca 2 månader innan jag började fungera normalt igen.
Biverkningar du kan räkna med är yrsel, ångest, panikattacker, svårt att sova, konstant oroad, derealisation, tinnitus osv.
Men jag ska inte skrämma upp dig i onödan, det är inte säkert att du får alla biverkningar.
En del har turen att knappt märka av en benzo-at.

omg
Citera
2013-01-31, 10:45
Medlem
Laaazes avatar
Alla Vi Som älskar Xanor Klappar Nu *klapp Klapp*
Citera
2013-01-31, 21:04
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Alla Vi Som älskar Xanor Klappar Nu *klapp Klapp*

*Klapp klapp*

C G
Alla vi som älskar Xanor klappar nu *Klapp klapp*
C
F C
Det är inget som klår, en stor och saftig Xanor
G C

Citera
2013-02-01, 22:44
Medlem
Jag har hört/läst att man inte ska blanda benzo med huvudvärkstabletter eller andra tabletter som innehåller paracetamol, stämmer detta?
Citera
2013-02-01, 23:19
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daroo
Jag har hört/läst att man inte ska blanda benzo med huvudvärkstabletter eller andra tabletter som innehåller paracetamol, stämmer detta?

Det stämmer inte. Däremot ska man inte blanda Citodon med andra läkemedel som innehåller paracetamol.
Citera
2013-02-02, 20:42
Medlem
A.Es avatar
Hej alla,

En man 45 år gammal ungefär mår dåligt i vågor. Jag vill ge honom 100st Xanor. Ser någon detta som en bra idé? Alltså att han kanske tar 1-2 Xanor lite då och då, inte dagligen alltså bara när han känner sig nere? Kanske någon gång på helgen typ.

Vill ju inte göra han beroende av skiten, så tänkte om man använder det endast vid behov så att säga?

Vad säger ni? Bra eller anus?

Är väldigt tacksam för svar då denne person står mig väldigt närma och jag vill bara att han ska ha något som kan hjälpa han när det blir tungt

Tack Flashback.

A.E
Citera
2013-02-02, 21:36
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.E
Hej alla,

En man 45 år gammal ungefär mår dåligt i vågor. Jag vill ge honom 100st Xanor. Ser någon detta som en bra idé? Alltså att han kanske tar 1-2 Xanor lite då och då, inte dagligen alltså bara när han känner sig nere? Kanske någon gång på helgen typ.

Vill ju inte göra han beroende av skiten, så tänkte om man använder det endast vid behov så att säga?

Är väldigt tacksam för svar då denne person står mig väldigt närma och jag vill bara att han ska ha något som kan hjälpa han när det blir tungt

Tack Flashback.

A.E
Helt omöjligt att svara på om han kommer bli torsk eller inte.. hur långt är ett snöre?
Citera
2013-02-02, 21:40
Medlem
sara.nillsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.E
Hej alla,

Tack Flashback.

A.E
då kan du ge honom 2 kartor, inte 100. då kan han använda mer än han behöver.
Citera
2013-02-03, 15:26
Medlem
Det var värst vad mytomspunnet xanoren är här i sverige. Den är inte mer dramatisk än välfungerande huvudverkstabletter. I usa får du xanor om du berättar för din läkare att du tycker flygplansresan på din semester är obehaglig. I sverige förknippas du med allt möjligt mörker om du ens nämner xanor. Stora kulturella skillnader men det mesta i sverige är blåst upp till fjantigt dramatiska proportioner. Xanoren är inte mer beroendeframkallande än den fungerar. Precis som en diabetiker kan klandras vara beroende av insulin så kan xanoranvändaren klandras för att vara pundare. Dock när det inte behövs finns det heller inte något märkvärdigt sug att tala om heller
Citera
2013-02-03, 15:55
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xapex
Det var värst vad mytomspunnet xanoren är här i sverige. Den är inte mer dramatisk än välfungerande huvudverkstabletter.
Äntligen någon som sade det.
Receptfria Xanorer åt folket!!!
Citera
2013-02-03, 16:18
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xapex
Det var värst vad mytomspunnet xanoren är här i sverige. Den är inte mer dramatisk än välfungerande huvudverkstabletter. I usa får du xanor om du berättar för din läkare att du tycker flygplansresan på din semester är obehaglig. I sverige förknippas du med allt möjligt mörker om du ens nämner xanor. Stora kulturella skillnader men det mesta i sverige är blåst upp till fjantigt dramatiska proportioner. Xanoren är inte mer beroendeframkallande än den fungerar. Precis som en diabetiker kan klandras vara beroende av insulin så kan xanoranvändaren klandras för att vara pundare. Dock när det inte behövs finns det heller inte något märkvärdigt sug att tala om heller
Överdrivet. Det är inte så enkelt att få Xanor i USA. Okej att du kan få ett 20-pack 0,5 mg om du har goda skäl. Man brukar oftast få en mycket mildare benso om man säger att det är obehagligt att flyga. Så snacka inte skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in