2009-03-30, 01:52
Medlem
Abzints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Test_User
Diggar fan inte Xanor,efter ett större missöde där jag bland annat vrålat och morrat(bokstavligen) åt min mor,pissat i min trapp och även slagit sönder alla fönster i den kan det te sig så att jag nog bangar på Xanor i framtiden.. Dessutom paya jag 200 spänn för att gå in på Hyper Hyper för att sedan inte komma ihåg ett jävla piss... Jesus vilken fredag

antar det va med sprit med i bilden = inget bra
Citera
2009-03-30, 04:21
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deja-Vu
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Sorry OffTopic:
Någon som vet vart TS tagit vägen? det går lite rykten om han o Eldkvarn som jag har lite svårt att tro på...nån som vet?
Vad för rykten?
Tänkte precis på samma sak.. Nu när du säger det känns det som att man inte sett Eldkvarn särskilt aktiv i trådarna här i Övriga droger på ett tag, men jag har ingen aning om vad det skulle vara för rykten och om de skulle vara sanna

Knark, mystiska försvinnanden och odefinierade rykten. Många undrar men ingen vet. Flashbacks drogforum har blivit en såpa.

Jag är redigt nyfiken själv. Hur påverkar detta utgången av en eventuell upprepning av förra årets titelmatch?
Citera
2009-03-30, 10:11
Medlem
NostradamusJRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detgarundan
Står det någonting på dem?

Nej. Helt blanka, inget tryck eller årägel what so ever. Men någon skrev att de var hemmatryckta nu här i tråden såg jag.
Men med tanke på tillståndet han var i så antar jag att det är potenta saker iallafall.
Citera
2009-03-30, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint

håller med, har slutat med att man nyktrar till och sedan minns man inget dagen efter.
Citera
2009-03-30, 12:11
Medlem
Test_Users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
Jo tyvärr var det ju det och minns något gör jag inte heller... Näe fy fan!
Citera
2009-03-30, 12:47
Medlem
Detgarundans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Nej. Helt blanka, inget tryck eller årägel what so ever. Men någon skrev att de var hemmatryckta nu här i tråden såg jag.
Men med tanke på tillståndet han var i så antar jag att det är potenta saker iallafall.

Jo det stämmer, alprazolam är inget att lekas med
Citera
2009-03-30, 17:28
Medlem
Himmler!s avatar
Någon mer som vet hur det är med alpra och eldkvarn? Dom tycks ha försvunnit från forumet båda två. Två gamla favoriter, jag hoppas att dom lever iallafall.
Citera
2009-03-30, 21:57
Medlem
Mullemecks avatar
xanor (upjohn) rektalt?

går det att dra benzo rektalt?isf hur mkt behöver man och hur skall den lösas ? i detta fall xanor 1mg (upjohn)
Citera
2009-03-30, 22:17
Medlem
fettabrydens avatar
hur tänkte du "dra" den i röven? en inverterad prutt eller liknande? näe men vad fan, tror du kan skippa det egentligen. det är knappast värt det
Citera
2009-03-30, 22:46
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
går det att dra benzo rektalt?isf hur mkt behöver man och hur skall den lösas ? i detta fall xanor 1mg (upjohn)

Hur mycket man behöver? Hur långt är ett snöre? Ta lika mycket som oralt.
Citera
2009-03-30, 23:03
Medlem
Tja! Ska hålla tal på svenskan imorrn och har fått en 0.25 av en polare för att dämpa nervositeten lite. Har aldrig testat Xanor förut och min fråga är om den dosen kommer att hjälpa mig?

mvh
Citera
2009-03-30, 23:04
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonis
Tja! Ska hålla tal på svenskan imorrn och har fått en 0.25 av en polare för att dämpa nervositeten lite. Har aldrig testat Xanor förut och min fråga är om den dosen kommer att hjälpa mig?

mvh

Om du är verkligt nervös så tror jag det, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in